قیمت دستبند نقره مردانه
قیمت دستبند نقره مردانه
نقره از جمله فلزاتی است که از دیر باز از آن استفاده می شده است و امروزه در انواع مختلف از دستبند، گوشواره، گردن بند، انگشتر مردانه و غیره کاربرد دارد و در طرحهای مردانه، زنانه، و بچه  گانه تولید می شود

نقره از جمله فلزاتی است که از دیر باز از آن استفاده می شده است و امروزه در انواع مختلف از دستبند، گوشواره، گردن بند، انگشتر مردانه و غیره کاربرد دارد و در طرحهای مردانه، زنانه، و بچه  گانه تولید می شود و  بسیاری از ادیان نیز به استفاده از نقره توصیه کرده اند مانند دین اسلام که پوشیدن انگشتر نقره را با نگین عقیق و فیروزه بسیار سفارش نموده اند و همچنین دین یهود استفاده از نقره را بسیار استقبال می کنند. همچنین امروزه با پیشرفت علم خواص استفاده از نقره هم آشکار شده است.

قیمت دستبند نقره مردانه

 

یکی از اکسسوریهای بسیار پر فروش دستبند نقره و دستبند طلا است که در طرحها و رنگهای متفاوت خرید و فروش می شود و همچنین قیمت این دستبندها بسته به فلزی که در آنها استفاده می شود متفاوت است. برای خرید دستبند نقره باید یک آهن ربا به دنبال خود داشته باشید زیرا دستبند دارای خاصیت ضد ربایش است و به آهن ربا جذب نمی شود و اگر نقره ی خالص باشد از این طریق می توانید به اصل بودن دستبند خود پی ببرید. در ادامه ی این مقاله با آراد برندینگ همراه باشید.

دستبند نقره مردانه

دستبند نقره مردانه

در زمان خرید دستبند نقره مردانه برای اینکه اصل آن را خریداری کنید به فروشگاه های معتبر و شناخته شده بروید و یا از سایتهای مطمئن و با اعتبار خریداری کنید و یا اینکه می توانید از راه گذاشتن آهنربا یا یخ روی نقره متوجه جنس آن شوید و همچنین می توانید از افرادی که در زمینه نقره تخصصی دارند کمک بگیرید. عیار نقره نیز از مواردی است که در زمان خرید باید به آن توجه کرد که مقدار عیار نقره درصد نقره در آن فلز را نشان می دهد و خالص ترین نقره عیار آن ۹۲۵ می باشد لذا کیفیت و اثر گذاری آن بر بدن نیز بالا می باشد. البته امروزه برای اینکه همه بتوانند از این محصول استفاده کنند عیار ۸۰۰ و ۹۰۰ نیز در تولید این زیور آلات استفاده می کنند که ارزان تر است.

همیشه بیشتر خریداران دستبند خانمها بودند ولی امروزه به یکی از اصلی ترین اکسسوری آقایان تبدیل شده است و دستبند نقره مردانه و کمربند چرم در مدلهای متفاوت در بازار یافت می شود. استفاده از دستبند توسط آقایان در ایجاد حس اعتماد به نفس آنها کمک می کند و به جذابیت آنها می افزاید چرا که آنها هم دوست دارند در حضور جمع مورد توجه و نظر قرار گیرند که با پوشیدن دستبند نقره به این هدف خود می رسند. در زمان خرید دستبند نقره مانند هر نوع کالای دیگر باید در مورد نوع و کیفیت آن اطلاعات خوبی داشته باشید تا در زمان خرید کمکتان کند. در زمان انتخاب دستبند نقره دقت کنید که نوع تقلبی را به جای نوع اصلی نخرید چرا که اگر دوام و خواصی هم نقره دارد در اصل آن است و تقلبی آن هیچ مزیتی ندارد و ممکن است پوست را دچار آسیب و حساسیت نماید.

قیمت دستبند نقره

قیمت دستبند نقره

نکاتی که قبل از خریدن دستبند باید به آنها توجه کنیم به این صورت است که قبل از خرید به قیمت آن دقت کنید و با بودجه ی کافی و سلیقه ی خود به خرید بهترین دستبند بپردازید و دستبندی که انتخاب می کنید حتما سایز دست شما باشد و به دست شما بخورد و به زیبایی بر روی دست شما بنشیند. قبل از خرید دستبند اندازه ی مناسب آن بسیار حائز اهمیت است و اگر دستبندی برای دستهای لاغر و کشیده می خواهید، دستبندهایی با قطر زیاد دستهای شما را بسیار زیبا می کند و همچنین اگر می خواهید مچ دستتان ظریف تر به نظر برسد بهتر از دستبندهای ظریف استفاده کنید. قبل از خرید دستبند نقره و دستبند طلا ضخیم مورد نظر خود قیمت نقره را چک کنید.

شما عزیزان برای اطلاع از قیمت دستبند نقره مردانه می توانید به سایتهای اینترنتی موجود مراجعه کرده و پس از اطلاع از قیمت دستبند نقره ی خود را خریداری کنید. یکی از عناصر شیمیایی با ارزش نقره است و این فلز گران قیمت، سفید و براق است و نظر هر بیننده ای را به خود جذب می کند و همچنین این فلز در بیشتر کشورهایی چون مکزیک، پرو، استرالیا، شیلی، چین و ایران و غیره یافت می شود و علاوه بر اینکه در تولید زیور آلات نقش دارد در صنعت الکترونیک هم به صورت فراوان قابل استفاده می باشد. از خواص فلز نقره می توان به این اشاره کرد که این فلز آرامش بخش است و برای ترمیم پوست و همچنین شکل گیری استخوانها بسیار مفید می باشد و همچنین ۶۵۰ نوع میکروب را از بین برده و می توان گفت که این فلز دارای خاصیت زد عفونی است.

5/5 - (1 امتیاز)