عطر زنانه خنک شنل
عطر زنانه خنک شنل
همانطور که می دانید، عطر زنانه جزئی از محصولات و با رایحه ی خوشبو هستند که باعث می شوند تا بوی خوش در بدن و روی پوست ایجاد شود

همانطور که می دانید، عطر زنانه جزئی از محصولات و با رایحه ی خوشبو هستند که باعث می شوند تا بوی خوش در بدن و روی پوست ایجاد شود .معمولا معیارهایی برای انتخاب عطر زنانه و عطر مردانه مانند فصل تابستان، و همچنین نوع خنک و تلخ آنها می باشند که برای انتخاب بهترین عطر زنانه مورد استفاده قرار می گیرند در ادامه مقاله سایت آراد برندینگ ما شما را با این مدل ها آشنا می سازیم.

معمولا عطرها دارای سه رایحه که به آنها نت می گویند هستند که این سه رایحه شامل نت بالایی، نت میانی و نت پایه گفته می شود.

عطر زنانه خنک شنل

نت بالایی: این نت رایحه ای می باشد که معمولا بعد از ۱۵ دقیقه که از اسپری کردن آن گذشت بوی آن استشمام می شود.

نت میانی: این نت یک رایحه ای می باشد که اصولا وقتی اسپری شد بعد از ۱۵ تا ۴۰ دقیقه بوی آن به مشام می رسد.

نت پایه: این نت قدرت استشمام آن نسبت به بقیه بسیار بیشتر می باشد به طوری که یک ساعت بعد از اسپری کردن استشمام می شود.

همانگونه که می دانید، عطر زنانه به ۵ دسته تقسیم می شوند که عبارتند از: عطر شرقی، عطر چوب، عطر خنک و عطر گلها و میوه ها که هر کدام دارای رایحه ی متنوع هستند.

عطر گلها و میوه ها: این عطرها معمولا دارای رایحه ای ملایم و سبک هستند و مختص زنان می باشند زیرا یک حالت لطافت را دربر دارند.

عطر زنانه شنل

عطر زنانه شنل

یکی از مشهور ترین برندهای جهان برند شنل است که در زمینه آرایشی بهداشتی و تولید عطر خوش درخشیده است و از لطیف ترین عطری که به بازار ارائه کرده می توان به عطر زنانه چنس تندر اشاره کرد که به دلیل وارداتی بودن قیمت آن بالا می باشد.

خوب است بدانید که رایحه عطر زنانه شنل یاد آور حس خوب شادی و غرق شدن در خیالات است و گابریل شنل آن را یک فرصت می دید و در این باره اینطور گفت که “من یک فرصت دیدم و آن را گرفتم”.

گابریل می دانست که تولید این عطر یک شانس بزرگ برای او است، این عطر تند برای او یک شروع بود، یک نبوغ بسیار والا.

در ۲ آوریل سال ۲۰۱۰ برند شنل رایحه جدیدی از عطر خوشبو محبوب چنس را به نام چنس او تندر به بازار عرض کرد که این عطر تفسیری از گل فام میوه ای می باشد.

این عطر فرانسوی و زنانه از اسانس اولیه گریپ فروت و به تشکیل شده و اسانس میانی آن یاس و سنبل است و اسانس پایه اش مشک، کهربا، سدر و زنبق می باشد.

طراحی شیشه آن بسیار ظریف و زیبا است و در رنگهای صورتی، نارنجی و سبز به بازار ارز شده است و همچنین طرح آن با مدل اولیه آن تفاوتی ندارد.

ماندگاری این عطر بسیار بالا است و پخش بوی بسیار بالایی نیز دارد و همچنین بسیاری عاشق رایحه ماندگار این عطر شده اند.

عطر زنانه خنک

عطر زنانه خنک

معمولا در فصلهای گرم مخصوصا در تابستان و همچنین در اواخر بهار بانوان از عطر زنانه و عطر مردانه معروف خنک استفاده می کنند که این عطرها اصولا یک حس آرامش را برای فرد به ارمغان می آورند.

با اسپری کردن عطر خنک زنانه در همان لحظات اول یک حس خنکی و شادابی خاصی را احساس خواهید کرد.

یکی از پر طرفدار ترین و همچنین پرفروش ترین عطرها همین عطر زنانه خنک می باشد که محصول کشور فرانسه می باشد .یک عطر خنک و سرد دارای رایحه هایی مانند لیمو، اقیانوس و پرتقال می باشد که یک نوع عالی برای فصل تابستان می باشند.

در فصل گرم سال معمولا انتخاب عطر زنانه باید با دقت بیشتری انجام شود که در این مورد سلیقه، ترجیهات فردی و علاقه مندی از عواملی هستند که در انتخاب نوع عطر تاثیر گذار می باشند.

بانوانی که به آراستگی و ظاهر خود اهمیت زیادی می دهند، باید از عطری استفاده کنند که با حال و ظاهر آنها مغایرت داشته و همچنین حس شادی و انرژی را در فرد به وجود آورد.

به بانوان پیشنهاد می شود که از رایحه ی دارچین، مشک، چوب صندل و وانیل در فصل گرم سال به هیچ عنوان استفاده نکنند زیرا باعث می شوند که احساس گرما داشته باشند.

بنابراین همانطور که در فصل تابستان از میوه های خنک استفاده می کنید و خنکی و رایحه ی آنها باعث خنکی ما می شوند و احساس دلپذیری را برای ما به وجود می آورند، در این میان استفاده از عطر با رایحه ی خنک نیز همین حس را در بر دارد.

5/5 - (1 امتیاز)