خرید کنسانتره آهن خوراکی
خرید کنسانتره آهن خوراکی
با پیشرفت تکنولوژی امروزه از ضایعات کنسانتره آهن خشک غیر خوراکی به شکل پودر به جای فیلر در بتن آسفالتی مورد توجه قرار گرفته است که قیمت خرید و فروش آهن صادراتی ضایعاتی تحت تاثیر بازارهای صادراتی می باشد در ادامه محتوا بیشتر در مورد خواص کاربرد و مصارف کنسانتره آهن مطالب مفیدی را ارائه می دهیم.

با پیشرفت تکنولوژی امروزه از ضایعات کنسانتره آهن خشک غیر خوراکی به شکل پودر به جای فیلر در بتن آسفالتی مورد توجه قرار گرفته است که قیمت خرید و فروش آهن صادراتی ضایعاتی تحت تاثیر بازارهای صادراتی می باشد در ادامه محتوا بیشتر در مورد خواص کاربرد و مصارف کنسانتره آهن مطالب مفیدی را ارائه می دهیم. کنسانتره یعنی متراکم و فشرده کردن اجسام، ما در اینجا به نحوه کنسانتره آهن خشک و اطلاعاتی در مورد قیمت، خرید و بازار فروش آن می پردازیم و اطلاعاتی در مورد آن در اختیار شما قرار می دهیم.کنسانتره آهن در واقع محصول خروجی از سنگ آهن می باشد که از خرد کردن، آسیاب کردن و مغناطیسی کردن آهن بدست می آید که این کار را می توان به دو روش خشک و مرطوب انجام داد.

خرید کنسانتره آهن خوراکی

محصولات سایت آراد برندینگ استاندارد لازم را برای تولید کنسانتره آهن خشک دارا می باشد و شما می توانید با خیال راحت از ما کنسانتره آهن مرغوب و با کیفیت بالا را بخواهید و با خرید به صورت اینترنتی قیمت مناسب را مشاهده کنید و جهت انتخاب بهتر با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید تا شما را راهنمایی کنند و به سوالات شما پاسخ دهند چرا که هدف ما به دست آوردن رضایت خریداران می باشد.

قیمت کنسانتره آهن

قیمت کنسانتره آهن

کنسانتره آهن محبوبیت بالایی در صنعت ساختمان و ساخت ساز و فولاد سازی دارد. میزان قیمت بالا و یا پایین بودن محصول فوق به مقدار ناخالصی موجود در آهن بستگی دارد یعنی هرچقدر مقدار ناخالصی آن زیادتر باشد قیمت آن بیشتر است و محصول با کیفیت تر می باشد و بالعکس هر چقدر میزان ناخالصی کمتر باشد قیمت آن کمتر است. این محصول را از سنگ آهن درست می کنند که می توان از معدن های مختلفی استخراج نمود و برای تبدیل آن به کنسانتره باید مورد آنالیز های زیادی قرار بگیرد تا میزان عیار و ارزش موجود در آن مشخص شود.

قیمت کنسانتره آهن خشک در بازارهای ایران بسیار مناسب می باشد که با قیمت بسیار مناسبی نیز به فروش می رسد. همانطور که می دانید قیمت خرید کنسانتره آهن خشک در بازار های داخلی باعث می شود تا شما یک خرید خوب و موفق را تجربه کنید.اگر به صورت عمده این محصول را خریداری نمایید با قیمت کمتری برای شما محاسبه می شود و حتی از تخفیف بسیار خوبی نیز بهره مند خواهید شد. خوشبختانه محصول فوق به راحتی در بازار موجود می باشد و شما می توانید به آسانی این محصول را خریداری نمایید زیرا نبوده کنسانتره آهن خشک ممکن است مشکلاتی را برای متقاضیان و خریداران به وجود آورد بنابراین توصیه می شود از مراکز معتبر و مرتبط که محصول فوق را با کیفیت بالا تولید و عرضه می نماید خریداری نمایید.

کاربرد و مصارف کنسانتره آهن خشک

کاربرد و مصارف کنسانتره آهن خشک

سنگهایی که در معدن سنگ آهن وجود دارد سرشار از ترکیبات آهن دار می باشد که با طی کردن مراحلی در کارخانه های فولاد سازی فرآوری می‌شود لذا کاربرد و مصارف کنسانتره آهن خشک بسیار زیاد است از جمله مصرف فولاد در صنعت جزو ضروریات می باشد که با بالا رفتن تقاضای فولاد لزوماً تولید کنسانتره آهن نیز افزایش می‌یابد.

این محصول تنها در فولاد سازی بلکه در تولید صنایع دیگر نیز به عنوان یک ماده اولیه به حساب می آید کنسانتره به علت اینکه ناخالص از آهن می گیرد کاربرد دارد که در نتیجه عیار آهن بالا می رود و پودر سیاه رنگی عرضه می‌شود برای اینکه آهن و به مرحله کنسانتره برسد باید مراحلی را از جمله خردایش، آسیاب کردن، پرعیار سازی آهن و آبگیری که همان خارج کردن آب درون ذرات سنگ آهن است انجام شود تا آماده استفاده در تولید صنایع دیگر گردد.

سنگ آهن به صورت خام از معادن به دست می آید بعد از طی مراحلی که فرآوری روی آن انجام شده کنسانتره سنگ آهن خشک و سنگ آهن دانه بندی شده حاصل می شود کنسانتره آهن خوراکی نمی باشد.در مورد نحوه تولید کنسانتره ابتدا سنگ آهن را بعد از ورود به کارخانه برای آنکه عیار آن افزایش پیدا کند روشهایی روی آن انجام می دهند در چند مرحله کنسانتره آهن تولید می شود که شامل:

  • مراحل خردایش و آسیاب کردن، بعد از اینکه مواد وارد دستگاه سنگ شکن شد در دو مرحله این کار انجام می شود یک مرحله سنگ شکنی خشک و مرحله بعد به شکل مخروطی و به قطعات کوچکتر تبدیل می شود.
  • بعد از آن وارد مرحله آسیاب می شود که در این مرحله قطعات کوچک به اندازه ۵ الی یک میلیمتر خرد و آسیاب می گردند، توجه کنید تمام اقدامات در این مرحله در آب انجام می شود و بعد از جداسازی مغناطیسی آهن را جذب می کند که نوع جدا کننده هم با توجه به ویژگیهای مواد معدنی که وارد کارخانه می شود انتخاب می گردد.
  • مرحله آبگیری در این مرحله برای تولید کنسانتره آهن پر عیار آبی که داخل سنگ آهن می مانده را باید خشک نمود لذا برای دفع آن از دستگاه‌ های آبگیری استفاده می شود و برای این کار سنگ آهن را از فیلترهای خاصی عبور می دهند در این مرحله کنسانتره آهن آماده شده و برای ذخیره سازی و به انبار منتقل می شوند
5/5 - (1 امتیاز)