قیمت آینه شمعدان نقره
قیمت آینه شمعدان نقره
آینه نمادی از نور است و شمعدانهایی که در کنار آینه قرار می گیرند نیز نمادی از فرشتگانی است که از زندگی عروس و داماد محافظت می کند.

آینه نمادی از نور است و شمعدانهایی که در کنار آینه قرار می گیرند نیز نمادی از فرشتگانی است که از زندگی عروس و داماد محافظت می کند.

این رسم در ابتدا در سنت زرشتیان بوده است و کم کم وارد دیگر کشورها و سنتها شده است و اکنون در میان ایرانیان نیز دارای محبوبیت بسیار زیادی شده است.

آینه و شمعدان در بالاترین قسمت میز یا ورودی قرار می گیرد تا زمانی که عروس و داماد به یک دیگر نگاه می کنند دلهایشان مانند آینه صاف و مانند دو شمعدانی که در کنار آن قرار گرفته است شفاف و نورانی باشد.

قیمت آینه شمعدان نقره

آلیاژی که برای ساخت آینه گرد و شمعدان استفاده می شود از جنس نقره، برنز و کریستال می باشد که با توجه به سلیقه و بودجه ای که برای این کار کنار گذاشته اید می توانید نوع متناسب را خریداری نمایید.

برای ثبت سفارش لازم است تمامی اطلاعات را به صورت صحیح و کامل تکمیل نمایید و منتظر تماس کارشناسان وب سایت آراد برندینگ باشید تا نحوه ی ارسال محصولتان را برای شما به صورت کامل توضیح دهند.

وجود آینه و شمعدان عروس و داماد را سرشار از طراوات و سر زندگی می کند و پیشنهاد می شود نوع متناسب با سلیقه خود را خریداری نمایید زیرا جایگزینی آن در سالهای بعد مناسب نیست.

در زمانهای قدیم رواج بوده است که داماد برای بار اول باید صورتش را در آینه عروسی خود ببینید و همین موضوع یکی از دلایل اصلی قرار دادن آینه بر روی میز عروس بوده است اما اکنون این موضوع تغییر یافته است.

آینه شمعدان عروس

آینه شمعدان عروس

این مدل از آینه و شمعدان جزی از هنرهای سنتی ایرانیان باستان است که از دو قسمت نقره و کریستال تهیه و تولید می شوند.

آینه شمعدان عروس را می توانید از سایتهای معتبری که عرضه کننده اصلی این نوع آینه هستند خریداری کنید تا علاوه بر قیمت آینه شمعدان مناسب بتوانید تنوع بسیار زیادی از این محصول را مشاهده نماید.

نوع کریستالی این نمونه از آینه لامپی دارای تنوع بسیار زیادی هستند و جزو زیبا ترین و متنوع ترین نمونه از این محصول می باشد.

می توانید کریستالهای جداگانه ای برای این نمونه از آینه ها خریداری نمایید و با اضافه کردن به بخشهایی از آن زیبایی نهایی کار را دو چندان نمایید یکی از مدلهای آینه و شمعدان به این صورت است که در شمعدانی آن یک عروس و داماد با یک دست شمعدان را در دست نگه داشته اند که این نشان دهنده میزان تعهد آنها می باشد.

با استفاده از آینه و شمعدان در منزل خود می توانید نور و صمیمیت را بیش از پیش نمایید و در سالهای آینده آن را به فرزندان خود هدیه دهید، استفاده از آینه و شمعدان در زیبایی منزل نیز تاثیر گذار است و شما می توانید بر اساس سبک چیدمان منزل خود از نوع کلاسیک، نئوکلاسیک و قدیمی آن استفاده نمایید.

آینه و شمعدان و همچنین لوستر برنجی که از آلیاژ برنج تهیه شده اند با هنر دست و نقاشی افراد بسیار حرفه ای و کار بلد صورت می پذیرد که می توانید ذکر کنید در تهیه آن می توانند برای شما از آلیاژ نقره نیز استفاده شود.

آینه شمعدان نقره

آینه شمعدان نقره

اگر می خواهید منزل و فضای خود را به فضایی شیک و زیبا تبدیل کنید می توانید از آینه شمعدانی که با نقره ساخته شده است استفاده نماید.

آینه در شکل و ابعاد مختلفی ساخته می شود که می توان به نوع مربعی آن که تضاد زیبایی با شکلی منحنی و شمعدانهای بسیار ظرزیف و زیبا که چشم هر بیننده ای را به خود جذب می کند اشاره نمود.

آینه مستطیلی با ابعاد بزرگ برای فضای بزرگ مناسب می باشد و شمعدانهایی که برای آینه شمعدان نقره تعبیه شده است نیز دارای ابعاد و سایز بزرگ بوده و در بدنه ی آن از نقش و نگارهای ظریفی استفاده می شود.

آینه گرد نیز برای تمام منازل با هر نوع سبکی می تواند گزینه مناسبی باشد و در ابعاد بزرگ و کوچک قابل خریداری می باشد و شمعدانهای این نوع آینه دارای سایز کوچک و طرحهای بسیار بسیار ظریف می باشد که بیش تر برای تازه عروسان انتخاب مناسبی می باشد.

آینه های برنجی و شمعدانها در بازار فروش بسیار زیاد هستند و از جنسهای دیگری چون آلومینیوم، پی وی سی، روکش نقره، پلی استر و غیره تهیه می شوند و هر کدامن از این محصولات دارای قیمت متفاوتی بوده و بر اساسا بودجه ای که برای این کار کنار گذاشته اید می توانید آن را خریداری نمایید.

آینه شمعدان نقره ای دارای محبوبیت بسیار زیادی است زیرا در هر زمان که قصد فروش آن را داشته باشید می توانید به راحتی آن را بفروشید و پول آن را نقد زیرا ارزش نقره هر روز بیش از پیش می شود و به عنوان یک سرمایه گذاری بلند مدت می توانید از آن استفاده نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)