خرید دوربین مداربسته دام اصفهان
خرید دوربین مداربسته دام اصفهان
با پیشرفت علم و صنعت و احساس نیاز بشر هر روزه تولیدات پیشرفته تری وارد بازار شد، یکی از این تولیدات قیمت دوربین مداربسته چشم ماهی 360 درجه با رزولوشن بسیار بالا می باشد که پاسخی برای احساس نیاز بشر به امنیت بوده است.

با پیشرفت علم و صنعت و احساس نیاز بشر هر روزه تولیدات پیشرفته تری وارد بازار شد، یکی از این تولیدات قیمت دوربین مداربسته چشم ماهی ۳۶۰ درجه با رزولوشن بسیار بالا می باشد که پاسخی برای احساس نیاز بشر به امنیت بوده است.

بشر همیشه در تلاش بوده تا گذراندن امور زندگی را ساده تر و بی دغدغه تر کند، ماشین ها و لوازم ماشینی مهر تأییدی بر اثبات این موضوع هستند.

ما در این مطلب قصد داریم تا شمارا با این نوع دوربین که در سایت آراد برندینگ به تفصیل در مورد آن صحبت شده است آشنا کنیم تا‌ اگر روزی قرار شد برای نصب دوربین در شرکت تان، خانه تان،یا هر مکان دیگری اقدامی انجام دهید، شناخت کافی از این نوع دوربین را داشته باشید.

خرید دوربین مداربسته دام اصفهان

اگر تا اینجای مطلب با ما همراه بوده اید مطمئنم علامت سوال های زیادی در ذهنتان شکل گرفته، که تشخیصشان خیلی سخت

مطمئناً یکی از این سوال ها این است، چرا دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه چشم ماهی زوم دار؟ دلیل این نامگذاری چیست؟

شاید ندانید، اما دید ماهی ها کاملا به صورت ۳۶۰ درجه است، این دوربین ها نیز دقیقا مثل لنز چشم ماهی ساخته‌شده است و تصویری که نمایش میدهد حالت دایره ای داشته و میتواند از بالا تمام مکان مورد نظر را نشان دهد.

این نوع دوربین ها ثابت هستند و همچنین لنز آن ها نیز از این قاعده پیروی‌ میکند و از نوع ثابت هستند، که البته همین ویژگی ثابت بودن است که این نوع دوربین مداربسته را منحصر به فرد کرده است.

خرید دوربین مداربسته دام

خرید دوربین مداربسته دام

اگر می خواهید برای خانه و یا محل کار خود دوربین مداربسته و دزدگیر منزل مناسب را تهیه کنید، دوربین های دام دو مگ می توانند بهترین و ایده آل ترین گزینه برای شما باشند این دوربین های مداربسته مناسب مکان های داخلی بوده و کیفیت واقعی آنها ۲ مگاپیکسل است. لذا اگر قصد خرید دارید همین حالا تصمیم بگیرید تا از تخفیف ویژه این ماه بهره مند شوید.

انتخاب نوع دوربین امنیتی مناسب برای خانه یا محل کار همانند انتخاب و نصب دزدگیر بسیار مهم است، زیرا دوربین های امنیتی همه یکسان نیستند که در خرید دوربین مداربسته دام باید به آن توجه داشته باشید: وضوح های مختلف، قابلیت های مختلف و ویژگی های متفاوتی دارند. در حال حاضر، دو نوع دوربین امنیتی رایج وجود دارد: گنبدی و بولت.

همانطور که ممکن است حدس بزنید، هر دو نوع دوربین به دلیل شکل آنها نامگذاری شده اند. اما در نحوه عملکرد کاملا متفاوتند.

دوربین مداربسته اصفهان

دوربین مداربسته اصفهان

در اصفهان افراد بسیاری هستند که خرید و فروش دوربین مداربسته را انجام می دهند چرا باید از دوربینهای مدار بسته استفاده کنیم به دلیل اینکه داشتن دوربین مداربسته بیسیم در حفظ تمامی مال و اموال شما بسیار تاثیر می گذارد.

برای مثال شما در محل کار خود زمانی که دوربین نصب می کنید می توانید نگاه کنید و کامل فعالیتهای کارمندان و میزان دقتی که بر روی کار می گذارند مطلع شوید و بدانید زمان هایی که نیستید در محل کار شما چه می گذرد و برای منزل خودتان هم همینطور می باشد.

باید دوربین داشته باشید که زمانی که نیستید در روزها و ساعتهای گذشته ببینید کسی وارد منزل شما شده است یا خیر و یا در منزل پارکینگ خانه خود باید ببینید زمانی که نیستید در منزل شما چه اتفاقی می افتد و اگر حادثه ای پیش آمده باشد می توانید به راحتی مجرمان احتمالی را پیدا کنید.

نوع دیگر دوربین مداربسته اصفهان دام می باشد  دام در انگلیسی به معنای گنبد می باشد که به خاطر شکل ساختاری که دارد به آن دام می گویند و از جنس پلاستیک می باشد و در برخی از فلز هم کار شده است و برای شکلی که دارد در زیر سقف نصب می شود برای منازل محل کار داخل مترو قطار و در فروشگاه ها و اداره ها  مناسب است و می توانید از آنها استفاده کنید.

یکی دیگر از انواع دستگاه دوربین مدار بسته دوربین اسپید دام یا گردان است و  مراکز زیادی از آن استفاده می کنند و خرید و فروش بالایی دارد دوربینهای اسپید دام  قابلیت چرخش کامل را دارند و به دلیل اینکه گردان دارند برای فضاهای وسیع بسیار مناسب اند و در این مکانها بیشتر کاربرد دارند و کنترل گردش دوربین اسپید دام از راه دور توسط اپراتور امکان دارد.

5/5 - (1 امتیاز)