چراغ قوه شارژی ال ای دی بوش
چراغ قوه شارژی ال ای دی بوش
همانطور که می دانید، از چراغ قوه برای فضاهایی که تاریک می باشد و هیچگونه نوری در آنجا وجود ندارد برای روشنایی استفاده می شود که ما در این مقاله می خواهیم در مورد انواع چراغ قوه uv شارژی ال ای دی حرفه ای و هدبند اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم.

همانطور که می دانید، از چراغ قوه برای فضاهایی که تاریک می باشد و هیچگونه نوری در آنجا وجود ندارد برای روشنایی استفاده می شود که ما در این مقاله می خواهیم در مورد انواع چراغ قوه uv شارژی ال ای دی حرفه ای و هدبند اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. شما عزیزان اگر قصد خرید این محصولات را با کیفیت و قیمت مقرون به صرفه دارید می توانید آنها را از طریق سایت مجموعه ی آراد برندینگ خریداری کنید و محصول خریداری شده را در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

امروزه چراغ قوه ها در مدلها و انوع مختلفی وجود دارند که از انواع چراغ قوه شارژی می توان به موارد زیر اشاره نمود.

چراغ قوه شارژی ال ای دی بوش

چراغ قوه پیشانی: این چراغ قوه را بر روی پیشانی می گذارند و از پرطرفدار ترینها می باشد و در هنگام خرید حتما نوع سبک آن را انتخاب نمایید زیرا اگر سنگین باشد باعث می شود تا گردن درد بگیرید.

چراغ قوه زمینی: از این چراغ قوه ها که به آنها نور افکن دستی نیز می گویند معمولا به دلیل نور وسیعی که دارد در بیشتر فعالیتهای جستجو از آن استفاده می کنند.

چراغ قوه کم مصرف: در برخی موارد افراد به دنبال چراغ قوه هایی هستند که کم مصرف باشد که این نوع بهترین گزینه است.

چراغ قوه پلیسی: به دلیل نور بسیار زیاد برای ماموران پلیس برای جستجو به کار می رود.

چراغ قوه شارژی ال ای دی حرفه ای

چراغ قوه شارژی ال ای دی حرفه ای

یکی از کاربردی ترین وسایل در هنگام سفر و کمپینگ و همچنین در منزل در هنگام قطع برق چراغ قوه می باشد که در میان آنها چراغ قوه شارژی ال ای دی حرفه ای پر فروش ترین می باشد و طرفداران زیادی را دارد.

از انواع چراغ قوه شارژی می توان به چراغ قوه پلیسی اشاره نمود که به صورت حرفه ای می باشد و معمولا از لامپهای ال ای دی برای آنها استفاده می شود، زیرا کم مصرف می باشند.

در هنگام خرید چراغ قوه باید به نکاتی که در زیر اشاره می شود توجه ویژه ای نمایید تا بتوانید یک چراغ قوه مقرون به صرفه ای را داشته باشید.

۱_ نوع استفاده: معمولا برای خرید ابتدا باید بدانید که برای چه نوع کاری چراغ قوه را می خواهید و بعد اقدام به خرید کنید.

۲_ وزن و اندازه: از آنجایی که از چراغ قوه برای سفر و استفاده های طولانی مدت در هنگام شکار و کوهنوردی استفاده می شود بنابراین بهتر است از نوعی استفاده کنید که سبک وزن و اندازه مناسبی داشته باشند تا در حین استفاده خسته نشوید و هم اینکه در هنگام جابه جایی راحت تر باشید.

۳_ حالت نوردهی: از چراغ قوه هایی که دارای حالتهای مختلف نوردهی هستند خرید کنید تا بتوانید در موقعیتهای مختلف با تنظیم هر حالتی از آنها نهایت استفاده را داشته باشید.

۴_ رنگ نور: چراغ قوه ها معمولا دارای دو رنگ نور می باشند یکی زرد و دیگری سفید که معمولا از نور سفید بیشتر استقبال می شود و آن هم به جهت این می باشد که نور سفید جزئیات را واضح تر نشان می دهد.

۵_ منبع تغذیه: معمولا چراغ قوه ها دارای دو نوع باتری یکبار مصرف و شارژی می باشند که شما می توانید بنا به سلیقه خود انواع آن را انتخاب کنید.

۶_ قیمت چراغ قوه: اصولا قیمت این چراغ قوه ها بستگی به امکانات و همچنین شرکت سازنده آن دارد و در هر کدام قیمت متفاوت می باشد.

چراغ قوه شارژی بوش

چراغ قوه شارژی بوش

زمانی که چراغ قوه شارژی بوش برای اولین بار به بازار عرضه شدند توانستند نظر بسیاری از معدنچیان و کارگران را به خود جلب نمایند و به فروش بالایی دست پیدا کنند. اما با این حال این نمونه ها با استفاده از باتری های کربنی خود چندان ماندگاری روشنایی بالایی را نمی توانستند از خود ثبت کنند و به عبارتی جریان الکتریکی پایداری نداشتند.

همچنین بعد از مدت کمی از استفاده شان به شدن داغ می کردند و نیازمند خنک شدن جهت فعالیت بودند این مشکلات باعث شد تا این چراغ قوه ها بعد از مدتی حضور در بازار کم کم از صحنه خارج شده و کمتر از آنها استفاده شود.

این شرکت بالغ بر بیش از ۲۰ سال بر روی لامپ های رشته ای تنگستن کار کرد تا توانست نسل بعدی چراغ قوه قوی را عرضه نماید این چراغ قوه ها بر خلاف نمونه های قبلی می توانستند.

تا مدت زمتن بیشتری به فعالیت پرداخته و اصلا داغ نکنند این ملزومات کاربردی به جای استفاده از کلید های فلزی برای اولین بار از کلید های پلاستیکی در فرآیند روشن و خاموش شدن شان استفاده شد این موضوع باعث شد.

5/5 - (1 امتیاز)