قیمت مته مرغک بلند فلز
قیمت مته مرغک بلند فلز
بسیاری از افرادی که در مشاغل ساختمانی مشغول به فعالیت می باشند از این نوع ابزار کاربردی برای افزایش سرعت و کیفیت کار خود استفاده می کنند؛ از این رو استعلام دقیق قیمت مته کبالت 10 11 12 از مهم ترین درخواست ها و خواسته های مشتریان این ابزار به شمار می رود.

بسیاری از افرادی که در مشاغل ساختمانی مشغول به فعالیت می باشند از این نوع ابزار کاربردی برای افزایش سرعت و کیفیت کار خود استفاده می کنند؛ از این رو استعلام دقیق قیمت مته کبالت ۱۰ ۱۱ ۱۲ از مهم ترین درخواست ها و خواسته های مشتریان این ابزار به شمار می رود.

در این قسمت قصد داریم شما را با مته کبالت دار اشنا نماییم تا بتوایند به درستی این محصول را برای مصرف، خریداری کنید هرچند که در سایت آراد برندینگ به تفصیل در مورد آن صحبت شده است.مته ها یکی از کاربردی ترین لوازم جهت ایجاد منافذ در مواد مختلف می باشند، این ابزار می تواند در سطوح بسیار مستحکم مانند بتن، فلزات، چوب ها و … اثر بخش باشد.تفاوت مته اهن و مته کبالت در این موضوع است که از نظر مقاومت در برابر گرما و سرعت مته کبالت برتری داشته و از کاربرد بیشتری برخوردار می باشد.اگر به بازار فروش این محصول مراجعه کنید متوجه خواهید شد که نام های تجاری مختلف به تولید این کالا می پردازند، بهتر است خرید خود را از مرجعی انجام دهید که تضمین کیفیت و اعتبار لازم را داشته باشد.

قیمت مته مرغک بلند فلز

اعدادی که در کنار نام این محصولات درج شده است نشان دهنده ی سایز مته بوده و متقاضیان می توانند بر اساس این اطلاعات محصول مورد نیاز خود را تهیه فرمایند.با توجه به نوسانات بازار کشور قیمت مته کبالت ۱۱ را به طور دقیق نمی توان اعلام نمود، اما توجه داشته باشید که مجموعه ما توانسته با تثبیت قیمت ها به مشتریان خود و اقتصاد کشور خدمت نماید.

مته های کبالت به محصولاتی گفته می شود که در ساختار خود دارای ترکیبی از فولاد و سایر فلزات باشند، به طور میانگین در انواع مختلف این ابزار پنج تا هشت درصد کبالت مورد استفاده قرار می گیرد.به این موضوع توجه داشته باشید که عنصر کبالت دارای دمای ذوب بسیار بالایی بوده و این امر سبب می شود برای استفاده در سخت ترین شرایط کاربرد داشته باشد.

قیمت مته فلز

قیمت مته فلز

به علت وجود مارک ها و استفاده از انواع فلزات در ساخت مته فلز، قیمت این محصول تنوع زیادی دارد. این محصول در بازار ها و فروشگاه های کشور به راحتی قابل دسترس می باشد.

در صنعت ساختمان سازی از مته فلز برای درب و پنجره و وسایل فلزی استفاده میشود که دارای شماره های گوناگونی می باشد. این شماره ها با توجه به سختی فلز به کار رفته در آن می باشد.

همچنین انواع مختلفی مته داریم از جمله مته خزینه، مته گازور، مته برگی، مته پله ای و مته مرغک که هر کدام کارایی متفاوتی دارند.

مثلا مته خزینه برای چوب کاربرد دارد که قیمتی متفاوت از قیمت مته فلز دارد، مته گازور برای نصب جک درب های کابینت، مته برگی برای سایز های بزرگ چوبی استفاده شده، مته پله ای برای محصولات پلاستیکی و مته مرغک به جهت شکل مخروطی آن برای شکاف های مخروطی مورد استفاده قرار میگیرد.

در فروشگاه های لوازم ساختمانی خرید ست مته فلز به آسانی مهیا است و امروزه این محصول از تنوع قیمتی زیادی برخوردار میباشد. این محصول در بسته بندی های ۶ عددی تا ۱۰۰ عددی موجود است و بنابر نیاز و کاربرد آن مصرف کننده میتواند آن را تهیه نماید. معمولا جنس این مته ها از کبالت است که قدرت زیادی در تخریب و شکاف دارد.

در کنار انواع مته های فلزی، مته چهار شیار فلز وجود دارد که جهت کنده کاری روی بتن و مصالح ساختمانی کاربرد دارد. سایز این محصول ۱۲ بوده و اندازه ی آن ۱۶۰ میلی متر می باشد. جنس محصول از فولاد کاربید است که از مقاومت زیادی برخوردار است.

مته مرغک بلند

مته مرغک بلند

برای ایجاد سوراخ سطحی روی یک قطعه از مته مرغک استفاده می کنند و نوع بلند آن دارای سایزهای متفاوتی است که از ۰٫۵ میلیمتر شروع شده وبه ۱۰ میلیمتر  ختم می شوند. جنس این مته ها HSS است و برای ایجاد سوراخ سطحی روی فولاد مناسب است. برای استفاده، آن را به یک دریل دستی، دریل رادیال و ستونی و یا انواع دستگاه های تراش و فرزNC و CNC وصل کرده و مورد استفاده قرار میدهند.امروزه این محصولات از جنس های مختلف تولید شده اند و هر کدام برای سوراخ کردن قطعه خاصی می باشند. مانند مته کونیک، مته الماس، مته خزینه، مته مخروطی، انواع مته آهن، مته ۵ شیار، مته ۴ شیار و مته آلومینیوم.

مته مخروطی برای انواع سطوح فلزی و چوبی کاربرد دارد. مته خزینه که متفاوت از مته مرغک بلند می باشد برای سوراخ کردن جای پیچ است که بیشتر برای انجام کار های ام دی اف از آن استفاده می کنند. مته آهن هم برای انواع مختلف آهن و بعضی از فلزات دیگر. مته ۵ شیار برای ایجاد شیار روی سنگ، گچ و آجر و مته آلومینیمی  هم برای فلزات نرمی مانند مس و برنج کاربرد دارد.

5/5 - (1 امتیاز)