قیمت چمن مصنوعی مشکی
قیمت چمن مصنوعی مشکی
اگر از آن دسته اشخاصی هستید که به تزئین فضای خانه خود بها می دهید؛ بدون شک به کاشت چمن مصنوعی برای منزل، افتاده اید.

اگر از آن دسته اشخاصی هستید که به تزئین فضای خانه خود بها می دهید؛ بدون شک به کاشت چمن مصنوعی برای منزل، افتاده اید. در بازار چمن های مصنوعی معمولا با رنگ های مشکی و سفید به چشم می خورند. بنابرین این محصول به دلیل رنگ های متنوعی که دارد برای زیبا سازی فضای منزل، پاسیو، اطراف استخر، محوطه بیرونی ویلا، رستوران ها و هتل ها بسیار مورد استفاده قرار می ‌گیرد. در این نوشته به شرح کامل انواع چمن مصنوعی  رنگ های پر طرفدار آن به تفصیل می پردازیم.  ماده پلی پروپیلن نسبت به نایلون دارای جنس ظریف تری است. ظاهر این محصولات حتی از نزدیک هم بسیار واقعی به چشم می آید. جهت مشاهده ی مدلهای بیشتر به سایت آراد برندینگ مراجعه کنید.

قیمت چمن مصنوعی مشکی

یکی از محصولاتی که بازار داغی برای خود تجربه می کند چمن مصنوعی فرودگاه می باشد که قبمت مناسبی هم دارد و در انواع مختلف دیواری و نواری تولید می شود و به خرید و فروش می رسد. ابتدا توضیحاتی در رابطه با چمن مصنوعی بدهیم  این محصول در واقع جایگزینی برای چمن طبیعی می باشد که دارای شباهت ها و تفاوت هایی با آن می باشد. چمن مصنوعی نواری امروزه بسیار مورد استقبال قرار گرفته قطعا تا به حال از کنار خانه هایی عبور کرده اید که لابه لای سنگ فرش خود از چمن مصنوعی نواری استفاده کرده باشند و میبینید که چه جلوه ی زیبایی داده است.

چمن مصنوعی مشکی

چمن مصنوعی مشکی

شناخت انواع چمن مصنوعی و مزیت های هر یک از آن ها شما را برای به کار بردن آن متقاعد می ‌کند. اصلی ترین و مهمترین فایده ای که چمن مصنوعی طوسی دارد؛ ظاهر طبیعی و جنس نرم آن است. علاوه بر این موضوع، استفاده مداوم از آن نیازی به پرداخت هزینه بالا برای کاشت چمن طبیعی و مراقبت از آن، ندارد. خریداران برای  چمن مصنوعی نیازی به خرید کود شیمیایی یا آفت‌ کش‌ ها ندارند. اگر تمایل به خرید چمن مصنوعی طوسی را دارید؛ بهتر است  به فروشگاه های معتبر بروید تا از کیفیت محصول خریداری شده اطمینان حاصل نمایید.  چمن پلی پروپیلن از نوع ارزان قیمت این محصول به شمار می رود و این مدل چمن دارای کیفیت و دوام بالایی است و بهتر است در نواحی گرمسیر از استفاده از این این نوع چمن پرهیز کنید.

در بازار این محصول انواع چمن مصنوعی با توجه به تنوع رنگ آن تولید می شود که هر کدام ویژگی ‌های خاص خود را دارند. اگر قصد خرید این محصول را دارید؛ ابتدا باید مکان مورد نظر خود را برای استفاده از آن، مشخص کنید. چمن مصنوعی مشکی که برای فضای بیرون خانه های لوکس خریداری می شود با چمن مصنوعی به کار رفته در زمین فوتبال متفاوت است. از همین روی در مرحله اول باید فضای مورد نظر خود را مشخص کرده و شناخت کاملی از ابعاد آن، داشته باشید. معمولا چمن‌ های مصنوعی به دو گروه اصلی تزئینی و ورزشی تقسیم بندی می شود. هر یک از این دو گروه خاصیت های ویژه ای دارند که در ادامه نوشته به شرح آن ها، می پردازیم.

قیمت چمن مصنوعی

قیمت چمن مصنوعی

محصول مورد استفاده در این مکان ها باید از بهترین کیفیت برخوردار باشد ارتفاع آن باید به ۵۰ میلی برسد و تراکم بالایی نیز داشته باشد چمن مصنوعی مورد استفاده در این اماکن ساخته شده از پلی اتیلن است که بهترین کیفیت رادارد انواع دیگری از آن وجود دارد که به مدل موکتی معروف می باشند این تولیدات کم ارتفاع و خلوت بوده است و از کیفیت زیاد مطلوبی برخوردار نیستند و برای اماکنی مانند ورودی ساختمان ها و ادارت پاگرد خانه ها تزئیین باغچه های کوچک در نظر گرفته می شوند یعنی اصلا مناسب فضاهای شلوغ و پر رفت آمد نمی باشد.

با توجه به نوع مواد اولیه به کار رفته قیمت چمن مصنوعی عرض ۳ مصنوعی نیز تعیین می شود بازار فروش این محصول پلاستیکی خوب و قابل قبول است. مزایای استفاده از چمن مصنوعی بسیار بیشتر از نوع طبیعی آن است برای مثال نصب بسیار راحت وساده ایی دارد نیاز به آبیاری و هرس کاری نیست به راحتی شستشو داده می شود و تمیز کردن آن ساده است در حالی که نوع طبیعی نیاز به مراقبت و آبیاری دارد بعلاوه هنگام بارندگی زیاد و یا دمای بالا ممکن است به سرعت آسیب ببیند.تمام این عوامل سبب می شود که تمایل بیشتری به استفاده از چمن مصنوعی باشد. در مکان های دیگری نظیر زمین های فوتبال، تنیس و گلف نیز از چمن مصنوعی استفاده می کنند.

5/5 - (1 امتیاز)