دمنوش سیب خشک زیره سیاه
دمنوش سیب خشک زیره سیاه
با توجه شیوع ویروس منحوس کرونا و به طبع سرایت سایر نمونه های جهش یافته احتیاج به استفاده از داروهای کاملاً طبیعی نظیر دمنوش گیاهی با برندهای شیراز، تبریز و همدان می باشد که توزیع آنها در دستور کار تولید کنندگان قرار گرفته است.

با توجه شیوع ویروس منحوس کرونا و به طبع سرایت سایر نمونه های جهش یافته احتیاج به استفاده از داروهای کاملاً طبیعی نظیر دمنوش گیاهی با برندهای شیراز، تبریز و همدان می باشد که توزیع آنها در دستور کار تولید کنندگان قرار گرفته است.

در واقع تمامی این دمنوشهای گیاهی و دمنوش لیمو عمانی همانطور که در سایت آراد برندینگ به آن اشاره شده است خاستگاهی طبیعی داشته و از مزارع، کوهستان و سایر مناطق ایران چیده شده و با بهره گیری از استانداردهای لازم مورد بررسی و تحقیق قرار گرفته و سرانجام وارد بازار محصولات دارویی شده است.

دمنوش سیب خشک زیره سیاه

شما عزیزانی که همواره در فصول گرم و یا سرد سال احتیاج به استفاده از انواع دمنوش گیاهی متناسب با میزان دمای هوای مناطق خود را دارید، می توانید انواع گیاهان دارویی این مجموعه را مورد بررسی قرار داده و از مزایای بی شمار آنها بهره مند شوید و سلامتی فیزیکی و روحی خود را به همراه بیاورید.

ابتدا لازم است بیان نماییم که تمامی دمنوشهای گیاهی از برگ گیاهان، گل، میوه و سایر روییدنیهای موجود در دل طبیعت استخراج شده و در کارخانجات مجهز ما مورد بررسی موشکافانه قرار گرفته و نهایتاً وارد بازار مصرفی می شوند.

مرکز ما نمونه های منحصر به فردی از دمنوشهای گیاهی شیراز، تبریز و همدان را تولید می نماید که تماماً طبیعی و استاندارد بوده و ارزش دارویی بالایی را به خود اختصاص داده اند.

دمنوش سیب خشک

دمنوش سیب خشک

خواص زیادی در دمنوش سیب خشک دارچینی وجود دارد که بسیار مفید هستند: خواص این دمنوش مقوی را بیان می کنیم. ۱- دارویی مقوی برای پیشگیری از سرطان: دمنوش سیب به دلیل دارا بودن کامفرول، کوئرستین و کاتچین می تواند بدن انسان را از ابتلا به سرطان حفظ کند. ۲- حفظ باکتری های مفید بدن: این دمنوش باعث می شود باکتری های مفیدی که در بدن وجود دارند تقویت شوند.

۳- درمان یبوست و تقویت کارکرد روده ها: دمنوش سیب دارای فیبر و مالیک اسید زیادی بوده که می تواند برای پیشگیری و یا درمان بیماری های روده ای و یبوست تاثیر مثبتی داشته باشد.

۴- حمایت از سیستم ایمنی بدن: دمنوش سیب خشک می تواند گزینه بسیار مناسبی برای رژیم غذایی هر فرد محسوب شود به دلیل اینکه دارای مقادیر زیادی از ویتامین ث می باشد. ۵- برای کاهش وزن بسیار مفید است.

۶- افرادی که به کم خونی مبتلا هستند دمنوش سیب خشک بهترین راه درمان برای آنهاست. ۷- این دمنوش دارای انرژی بسیاری زیادی بوده که می تواند انرژی از دست رفته بدن را تا حد زیادی جبران کند.

۸- خاصیت سم زدایی بدن ۹- برای درمان دیابت تاثیر بسیار خوبی دارد چرا که دارای پلی فنول می باشد. ۱۰- افرادی که مبتلا به آلزایمر هستند می توانند از این دمنوش استفاده کنند تا رادیکال های آزاد به بهترین شکل ممکن مهار شوند.

۱۱- دوپامین موجود در این دمنوش می تواند از بروز بیماری پارکینسون جلوگیری کند ۱۲- دمنوش سیب به دلیل دارا بودن خاصیت ضد التهابی می تواند از بروز بیماری هایی چون آسم جلوگیری کند.

دمنوش زیره سیاه

دمنوش زیره سیاه

از خواص دمنوش زیره سیاه کمتر کسی بی اطلاع است، از خواص بی نظیر این دانه ها موارد بسیاری وجود دارد که به چند نمونه از آن اشاره می کنیم: لطیف کننده،  قابض،  برطرف کننده بادهای غلیظ،  بالا برنده فشار خون،  سوزاننده چربی اضافی بدن،  تسویه خون،  مدر،  افزایش شیر مادر،  کاستن گاز معده و روده،  درمان تنگی نفس و تحریک اشتها،  تقویت قلب و عروق و معده و کاهنده قند خون می باشد.

گلهای زیره،  کوچک سفید یا صورتی و مجتمع به صورت چتر مرکب متراکم در یک جا می روید زیره سیاه اغلب به صورت وحشی در نواحی مرتفع و مرطوب می روید زیرا در زمان رویش به آب فراوان نیاز دارد.

یکی از دمنوشهایی که در طب سنتی بسیار توصیه شده است دمنوش زیره سیاه است حال چگونه دمنوش لاغری تهران زیره سیاه درست کنیم برای درست کردن یک دمنوش زیره مقداری زیره را شسته تا خاک و ناخالصی آن تمیز شود سپس آب جوش روی آن می ریزیم و می گذاریم دم بکشد حدوداً بعد از نیم ساعت زیره دم کشیده و می توانید با نبات میل کنید.

زیره، گیاهی است دو ساله علفی با ارتفاع  ۶۰ سانت و با ساقه های توخالی،  برگ این گیاه دارای بریدگیهای زیادی است به طوری که به صورت نخ مانند در می آید و به رنگ سبز روشن است قسمت مورد استفاده زیره سیاه میوه آن است که در تیرماه سال دوم با قطع کامل گیاه صورت می گیرد و می گذارند تا برسد در واقع بذر را در بهار می کارند بعد از ۲۰ روز جوانه می زند و تا تابستان سال بعد به رشد خود ادامه داده و دانه می دهد بعد از چیدن دانه ها را از ساقه جدا می کنند.

5/5 - (1 امتیاز)