فروش سیمان سفید ساوه ارومیه
فروش سیمان سفید ساوه ارومیه
جالب است بدانید که تقریباً در تمام ساختمانهای امروزی این محصول مورد استفاده قرار می گیرد، اما در برخی مواقع این محصول تنها راه برای زیبا سازی ساختمان و ایجاد نما می باشد که دلیل آن خصوصیات  فیزیکی خاص آن می باشد

جالب است بدانید که تقریباً در تمام ساختمانهای امروزی این محصول مورد استفاده قرار می گیرد، اما در برخی مواقع این محصول تنها راه برای زیبا سازی ساختمان و ایجاد نما می باشد که دلیل آن خصوصیات  فیزیکی خاص آن می باشد، همچنین سیمان سفید به عنوان پایه ای جهت ساخت دوغاب، چسب ساختمانی، ملاتهای سیمانی و تزئینات گچ کاری کاربرد فراوان دارد.

البته شاید مهم ترین کاربرد این محصول علامت گذاری جاده و میادین هوایی باشد که دلیل آن مقاومت در برابر سایش و انعکاس عالی آن است که این خاصیت سبب شده سیمان سفید عملاً غیر قابل تعویض با دیگر محصولات شود.

فروش سیمان سفید ساوه ارومیه

جهت ثبت سفارش و یا کسب مشاوره های لازم در این زمینه با شماره ی موجود در سایت آراد برندینگ تماس حاصل نموده و از این خدمات استفاده نمایند، البته افرادی که امکان تماس با مجموعه را ندارند می توانند با پر کردن فرم موجود از تماس کارشناسان بهره مند شوند.

از دیگر خصوصیات و مزایای سیمانهای سفید می توان به مقاومت آن در برابر هوا زدگی، خصوصیات فنی آن که سبب عدم تغییر رنگ بتن می شود، امکان اجرای طرحهای خلاقانه که معماران، مجسمه سازان و تولید کننده ها محصولات متنوع خود را که شامل محصولات سیمانی و بتنی است را به لطف ویژگیهای آن مبنایی مناسب جهت تحقق طرحهای خود قرار داده اند، سخت و مقاوم شدن سریع که محلول پس از ۱۶ ساعت ۶۰٪ سخت شده و در کاهش هزینه های اجرا تاثیر فوق العاده ای دارد.

سیمان سفید ساوه

سیمان سفید ساوه

کارخانه تولیدی سیمان سفید ارومیه می تواند روزانه چندین هزار از این محصول را تولید و به بازار عرضه نماید که این محصول برای تزیین بتن صنعتی نیز بکار برده می شود و برای زیبا سازی سطح شهر و پلها کارایی دارد و برای ریختن دوغاب و بند کشی کاشی لعابدار و سرامیک و مرمر و روکش دیوار و پوشش سیمان سفید و سقف حمام بسیار کاربردی خواهد بود.

کارخانه تولیدی مدرن فروش سیمان سفید ساوه می تواند با حجم زیادی این محصول را بسته بندی با اوزان مختلف عرضه بازار کند که این کارخانه بخاطر موقعیت مکانی که دارد بخوبی می تواند این محصول را از مرکز ایران به شهرهای مختلف کشور و استانهای همجوار عرضه کند.

سیمان ساوه معمولا در بسته های ۴۰ کیلویی عرضه می شود که با بسته مناسب و چند لایه ای که دارد بخوبی می تواند در برابر جابجایی و ضربه تحمل داشته باشد که براحتی به تعداد زیادی بروی هم قرار گیرد که این برای جابجایی و نقل و انتقال این محصول بسیار قابلیت بسیار خوبی بوده است.

اوزان مختلف قابل عرضه سیمان سفید ساوه در بسته بندی ۵۰ کیلوگرمی ۴۰ کیلوگرمی و ۲۵ کیلوگرمی می باشد.

در نمای رومی از یمان سفید برای تنظیم نقش و نگاره های بتنی و سیمانی استفاده می گردد و قابلیت سیمان سفید در نمای و نازک کاری بوده و نمی توان با حجم زیاد مانند سیمان سیاه بروی هم ریخت و تا سفت شود و دچار شکندگی می شود.

سیمان سفید بیشتر در پوشش دیوار و کف و سقف کارایی دارد و برای نمای رومی و سر ستونهای منازل و اتاقهای پذیرایی کاربرد خواهد داشت.

ترکیب سیمان سفید از آهک و چسبندگی بیشتر می باشد وبرای روکش آن بسیار مناسب می باشد.

سیمان سفید ارومیه

سیمان سفید ارومیه

پراکندگی زیاد که از تخریب مواد تحت تأثیر آب و محلهای مرطوب جلوگیری می کند، سازگاری با محیط زیست که در تولید آن از مواد ۱۰۰ درصد طبیعی و معدنی استفاده شده، مقاومت زیاد در برابر خرد شدن که این مزیت هزینه های مرمت را به حداقل می رساند، رنگ سفید و روشن آن که جذابیت خاصی به سازه می دهد، چند منظوره بودن که می تواند به عنوان یک ماده تزئینی، ساختمانی و غیره استفاده شود اشاره نمود.

همچنین در باره ی عوامل مؤثر بر رنگ سیمان‌ سفید ارومیه باید بدانید که در روند تولید تکنیکها و تغییراتی وجود دارد که آن را به سیمان ‌سفید تبدیل می نماید، عواملی که هنگام تولید توسط تولید کننده باید در نظر گرفته شود تا محصولی مرغوب تولید شود، این موارد شامل موارد زیر است.

میزان آهک بیشتر باشد، از رس با محتوای آهن کمتر از ۸٪ استفاده شود، گچ مرده به سیمان اضافه شود تا شاهد سفید تر شدن محصول باشیم و همچنین این عمل باعث استحکام و مقاومت بیشتر سیمان شده، در فرآیند پخت باید از سوختی همچون گاز برای تولید و نیز مقدار کمی دوده استفاده گردد و آخرین نکته استفاده از سنگهای صنعتی همچون کائولن، فلدسپات و غیره می باشد که می توان به ‌جای خاک رس به کار برده شود.

در خصوص این محصول ضروری است بدانید سیمان تا زمانی که در برابر رطوبت قرار نگرفته باشد فرسوده و خراب نمی شود، این جمله به آن معناست که سیمان خریداری شده دارای تاریخ مصرف و انقضا نبوده و در صورت وجود شرایط مناسب برای همیشه ماندگار خواهد بود، بنابر این در هنگام انبار و نگه داری از آن سعی کنید در محلهای خشک و به دور از نور مستقیم خورشید از آنها نگه داری نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)