قیمت ایزوگام دو لایه با روکش آلومینیوم
قیمت ایزوگام دو لایه با روکش آلومینیوم
یکی از بهترین و پراستفاده ترین عایقهای رطوبتی ایزوگام است که محبوبیت زیادی دارد و در اشکال مختلفی تولید می شود

یکی از بهترین و پراستفاده ترین عایقهای رطوبتی ایزوگام است که محبوبیت زیادی دارد و در اشکال مختلفی تولید می شود، ایزوگام دو لایه، قیمت خرید و فروش متغیر و متفاوتی دارد چون این محصول دارای تنوع در مدل است و به دلیل نوساناتی که در بازار وجود دارد هزینه های تولید و فیمتهای نهایی آن ثابت نخواهد بود.

ایزوگام بدون دردسر سالها استفاده می شود و همانطور که در سایت آراد برندینگ به آن اشاره شده است نصب راحتی دارد و اجرای آن نیز مقرون به صرفه است زیرا هزینه های اضافی را بعد از اجرا بر دوش صاحب خانه نمی گذارد.

قیمت ایزوگام دو لایه با روکش آلومینیوم

همچنین وزن سبکی دارد و وزن اضافی بر روی ساختمان ایجاد نمی کند و در برابر ضربات و رفت و آمدها مقاومت دارد.

ایزوگام بعد از اجرا به برف روبی نیازی ندارد و در برابر یخ بندان و گرمای بالا نیز مقاومت دارد که بعد از اجرا نیز درزبندی فوق العاده عالی را ایجاد می کند، همچنین در برابر اسیدها، اشعه خورشید و گازهای سمی نیز بادوام است که در صورت ایجاد مشکل در قسمتی از آن قابلیت ترمیم را دارد، به علاوه دوستدار محیط زیست می باشد.

یکی از عایقهای رطوبتی که کاربردهای گسترده ای دارند ایزوگام دو لایه هستند که از الیاف پلی استر و الیاف شیشه تشکیل شده اند و دارای دو مدل ساده و فویل دار می باشند، لذا در پروژه های عمرانی استفاده های زیادی دارند زیرا در پی، کف سرویس بهداشتی، پشت بام، دیوار، استخر و غیره استفاده می شوند،

قیمت ایزوگام با روکش آلومینیوم

قیمت ایزوگام با روکش آلومینیوم

عوامل متعددی در قیمت گذاری ایزوگام موثر می باشد که این عوامل به ترتیب توضیح داده می شود.

کیفیت ایزوگام:

با توجه به نوع و کیفیت مواد بکار رفته در ایزوگام قیمت این محصول تغییر می کنند.

تعداد لایه ها :

ایزوگام دو لایه نسبت به ایزوگام تک لایه مقاومت و قیمت بیشتری دارد.

ضخامت و وزن :

با توجه به ضخامت و وزن ایزوگام کیفیت عایقی ایزوگام تغییری می کند و قیمت ان نیز تغییر می کند.

پوشش بیرونی:

ایزوگام در دو نوع روکش دار و بدون روکش به بازار ارائه می شود که روکش بیرونی از جنس الومینیوم می باشد و بیشتر در پشت بام استفاده می شود.

طرح روی ایزوگام:

ایزوگام های طرح دار نسبت به قیمت ایزوگام با روکش آلومینیوم قیمت متفاوتی دارد البته ایزوگام طرح دار به زیبا تر شدن سطح عایق شده کمک زیادی می کند .

نکات مهم در نصب انواع ایزوگام از جمله ایزوگام‌ دمیده:

  1. ۱٫ نصب ایزوگام در فضای کوچک و سر بسته و همچنین در ارتفاع دارای خطرات بیشتری است و در چنین مواردی باید تمام نکات ایمنی را رعایت شود.
  2. ۲٫ اجرای ایزوگام با حرارت و مواد خطرناک سر و کار دارد پس باید از ورود کودکان به محیط کار جلوگیری کرد.
  3. ۳٫ نصب ایزوگام باید در روز های افتابی باشد.
  4. ۴٫ عدم رعایت پروتکل های مربوط به نصب ایزوگام و اجرای ان توسط افراد ناوارد تبعات و هزینه های اضافه رادر بر خواهد داشت.

قیمت ایزوگام دو لایه

قیمت ایزوگام دو لایه

هر عایق رطوبتی دارای انواع مختلفی است و ایزوگام نیز از این قاعده مستثنی نیست که به دلیل داشتن تنوع در مدلها قیمتهای آن نیز متفاوت می باشد، قیمت ایزوگام دو لایه نیز بسته به کیفیت، نحوه خرید، نوسانات بازار، هزینه های تولید و کیفیتهای مواد اولیه متفاوت می باشد.

قیمت ایزوگام دولایه از ایزوگام تک لایه گرانتر است و نمونه های طرح دار آن در مکانهایی که در معرض دید است استفاده می شود و قیمتهای آن نیز بالاتر می باشد.

ایزوگام دولایه به دلیل داشتن فویل نور خورشید را منعکس می کند و این باعث می شود برف به خوبی دوب شود و راحت تر سراریز شود، همچنین نوع باکیفیت آن از بهترین مواد اولیه تشکیل شده که یک رول آن حدود صد متر می باشد.

ایزوگام دارای وزنی بین ۳۷ تا ۴۲ کیلوگرم است که نمونه های باکیفیت بعد از داغ شدن بوی نامطبوعی از آن استشمام نمی شود که این بو نشان دهنده استفاده از پودرهای معدنی به جای قیر در عایق می باشد، با کشیدن دست بر روی آن نباید در کف دست سیاهی ایجاد شود در غیر اینصورت می توان فهمید از مواد پلیمری در آن استفاده شده است که در قیمت ایزوگام دو لایه تاثیرگذار است.

ایزوگام خوب دارای مقاومت کششی بالایی است و با خم شدن و کشیده شدن دچار شکستگی و پارگی نمی شود، لذا با قرار دادن تکه ای از این عایق در فریزر می توانید به بالا بودن کیفیت آن پی ببرید چون اگر کیفیت بدی داشته باشد دچار شکستگی می شود.

5/5 - (1 امتیاز)