قیمت رنگ نسوز براق
قیمت رنگ نسوز براق
رنگهای نسوز همان گونه که از اسمشان مشخص است  مقاومت بالایی در برابر حرارت دارند و از سطوح در برابر حرارت بالا مراقبت می کنند.

رنگهای نسوز همان گونه که از اسمشان مشخص است  مقاومت بالایی در برابر حرارت دارند و از سطوح در برابر حرارت بالا مراقبت می کنند.

رنگ نسوز براق به صورت عمده و فله در مراکز فروش بزرگ مانند آراد برندینگ، عرضه می شود مشخصات محصول بر روی بسته بندی آن درج شده که با راهنمایی آن می توان در جهت درست استفاده کردن رنگ بهره برد.

قیمت رنگ نسوز براق

برای ساخت این رنگ از ماده ای نسوز به نام رزین سیلیکون استفاده شده که در برابر حرارت مقاوم است و بر روی دیوار و سطوح فلزی و همچنین سطح آستر خورده نیز می توان اجرا است از مزایای رنگ نسوز می‌توان گفت که قابلیت چسبندگی دارد و می تواند تمام سطح را کاملاً بپوشاند و در مقابل حرارت مقاومت بالایی دارد سریع خشک می شود زیبایی ظاهری دارد و به شکل براق و نقره‌ای طرفدار این محصول هستند در برابر مواد شیمیایی مقاومت دارند این رنگ کاربردهای وسیعی دارد که در ادامه به آن می پردازیم.

به دلیل این که درجه هوا در خیلی از مناطق بالا رفته است و روز به روز گرم تر می شود افراد زیادی برا جلو گیری از آتش سوزی وسایلها و سطوح از رنگ نسوز پودری چکشی حرارتی استفاده می کنند.

این محصول به گونه ای ساخته شده اند که در برابر حرارتهای بالا دارای مقاومت بوده و به راحتی در معرض تجزیه و خرابی قرار نمی گیرند.

لازم به ذکر است استفاده از این رنگها آسان بوده و زمان خشک شدن آن بسیار پایین می باشد این امر باعث شده تا راندمان کاری افزایش پیدا کند و فعالیتها سریع تر انجام شود.

قیمت رنگ نسوز

قیمت رنگ نسوز

یکی از دیگر از مزیتهایی که این محصول دارا می باشد این است که چسبندگی و پوشش دهی و عایق بالایی را دارد و قیمت این محصول نسبت به قیمت رنگ نسوز مناسب تر است و افراد می توانند از آن در سطوح مختلف از این نمونه استفاده کنند.

رنگهای نسوز امروزه به علت ویژگیهای منحصر به فردی که دارد در مصارف خانگی و همچنین در صنعت از آن استفاده می کنیم که  رنگ نسوز براق انواع مختلفی دارد از جمله:

  • رنگ پلیمری برپایه سیلیکون این رنگ مقاومت بالایی در برابر حرارت دارد در ساخت و ساز به عنوان روکش محافظت کننده مورد استفاده قرار می گیرد حتی می توان از آن به عنوان زیر لایه داغ استفاده کرد به طور کلی هرچه سیلیکون آن بیشتر باشد مقاومت آن در برابر گرما بیشتر می‌شود لذا کاربرد آن خاص تر می گردد.

نوع دیگر این رنگ پودری می باشد و بر پایه سیلیکون و اپوکسی که به رنگ سیلیکون شبیه هستند و تفاوتی که با این رنگها دارند این است که درجه بالای حرارت و عملکرد بهتری دارد.

  • نوع دیگر آن رنگ نسوز سرامیک است که مقاومت بالایی در برابر حرارت دارد و از مشخصات آن نگهداری در برابر خوردگی می باشد و پوسته نمی گردد و مزیت آن اینکه بو ندارد و پوشش دهی آن نیز مناسب می باشد.

بسیاری از شرکتها و کارخانه ها هم در بازار داخلی و هم در بازار جهانی این رنگ پودری نسوز را تولید می کنند که دارا قیمت متنوع و مختلفی می باشد و هر فردی بسته به هزینه این که دارد می تواند از آنها استفاده کند.

رنگ نسوز براق

رنگ نسوز براق

لازم است بدنید که رنگ نسوز براق از برندهای مختلفی تشکیل شده اند که هر کدام بسته نوعی که دارا می باشند از قیمتهای متفاومتی برخوردار هستند.

نوع مواد و متریالی وه در تولید این محصولات به کار گرفته می شود بسیار در زمینه تایین قیمت می تواند مثمر ثمر باشد چرا که هر چه باکیفیت تر باشد از قیمت بالا تری برخوردار می باشد.

این محصولا از نظر کیفیتی دارای درجه های مختلفی هستند و شما بسته به خودتان می توانید نوع مورد نظر را تهیه کنید.

حجم و وزنی که در بسته بندیهای این نوع موجود است متفاوت می باشد و به همین خاطر دارای نرخ و هزینهای متفاوتی می باشند.

خوشبختانه مناطق و استانهای زیادی در کشور توانسته اند این رنگ نسوز حرارتی را به تولید برسانند و آن را در اختیار مصرف کننده های داخلی و جهانی قرار دهند.

بسیاری از پالایشگاه ها برای این که بتوانند مقاومت سطوح فلزی خودشان را بالا ببرند از این نمنه از محصولات رنگی استفاده می کنند لذا از این نمونه در دیواره های آجر نسوز نما شومینه و کوره ها نیز استفاده می شود.

لازم به ذکر است امروزه لوله هایی انتقالی که به صورت فشار بالا می باشند و لوله هایی که وظیفه انتقال سیستم گرمایشی را دارند از این نمونه پر کاربرد استفاده می کنند.

5/5 - (1 امتیاز)