قیمت ظروف نقره دکوری در تهران
قیمت ظروف نقره دکوری در تهران
یکی از نکاتهای که در زمان خرید در مغازه های ظروف نقره و دیس میوه خوری فروشی رعایت کرد این است باید از لحاظ بهداشتی به دور از هر گونه میکروب و یا باکتری باشد چون با این ظروف به خیال آسوده و بدون استرس مریضی آب بنوشید.

یکی از نکاتهای که در زمان خرید در مغازه های ظروف نقره و دیس میوه خوری فروشی رعایت کرد این است باید از لحاظ بهداشتی به دور از هر گونه میکروب و یا باکتری باشد چون با این ظروف به خیال آسوده و بدون استرس مریضی آب بنوشید.

ظروف نقره فروشی تهران یکی از نکاتهایی که در بهداشت رعایت می کند این است که این محصول را استریلیزه می کند و تا محصولات بدون هیچ آلودگی و باکتری به دست مشتریان برساند.

قیمت ظروف نقره دکوری در تهران

شما می توانید با مشاورین فروش با تجربه مجموعه آراد برندینگ ارتباط برقرار کنید و تمامی سوالات خود را در رابطه با خرید این محصول بپرسید و همچنین با مراجعه به سایت آراد برندینگ می توانبد اطلاعات مورد نیازتان را دریافت نمایید و با خیال راحت خرید خود را انجام دهید.

امروزه پیشرفت تکنولوژی فرایند طراحی تمامی کالاها تغییر کرده است و شما اگر در بازار تهران بروید می بینید که حتی لوازم خانگی مثل ظروف نقره هم با طرحهای متنوعی در این بازار در معرض فروش قرار داده شده است.

مردم زمان عید بیشتر لوازم را به نو تعویض می کنند تا فضای خانه تغییر کند، تغییرات لوازم خانگی که بیشتر در آشپزخانه انجام می شود بسیار مدرن و با طراحی امروزی انجام پذیر است.

از طرفی هم افرادی که از لحاظ مالی ضعیف تر هستند با خرید لوازم دست دوم سعی به تغییرات دکوراسیون داخلی آشپزخانه دارند تا از این فضای مدرن و امروزی عقب نمانند.

ظروف نقره تهران

ظروف نقره تهران

برای هر محصول و یا کالایی باید مختص به آن شهر خرید کرد بطور مثال اگر می خواهید ظروف نقره و ظروف سفالی خریداری کنید باید به بازار تهران بروید تا تمامی کالاهای لوازم خانگی که البته با قیمت مناسب تری نسب به سایر فروشندگان نقاط کشور است خریداری کنید.

همانطور که در مطلب فوق اشاره کردیم شما می توانید در برخی از نقاط تهران کالاهای لوزام آشپزخانه را در سمساری پیدا کنید و یا تبادل کالا انجام دهید.

با خرید در سمساری با اینکه محصولات دست دوم خریداری می کنید ولی بهای کمتری نسب به نو می دهید و یا می توانید کالاهای که نیاز ندارید را بصورت امانی به سمسار بدهید و محصول را بفروشید.

یکی از کالاهایی که برای بانوان بسیار جذاب است ظروف نقره در تهران است و در بازار این شهر می توانند خرید کنند.

علاوه بر ظروف نقره در بازار تهران انواع مجسمه ها و آینه شمعدانیهای زیبا و با طرحهای متنوعی می توان پیدا کرد.

این کالاها، اگر در فضای دکوراسیون داخلی قرار بگیرد فضای خانه را بسیار متفاوت می کند و باعث جذاب شدن خانه و یا اتاق می شود.

یکی از نکاتهای خرید در ظروف نقره، وزن این محصول است که یکی از فاکتورهای تعیین قیمت وزن آن است که با طرحها و نقشهای متفاوتی در معرض فروش قرار می گیرد.

ظروف نقره دکوری

ظروف نقره دکوری

با توجه به نحوه ساخت و قلم زنی ظروف نقره، محصولات تولید شده تنوع زیادی را خواهند داشت که شامل: ظروف دکوری، چای خوری، غذاخوری، گلدان و غیره می باشد.

تولید ظروف نقره دارای قدمتی چند ساله می باشد که معمولا از ترکیب مس، برنج و نیکل با یکدیگر برای ایجاد ساختمان درونی آنها استفاده می شود.

نحوه ساخت این ظروف به این صورت است که در ابتدا باید قطعا به شکل جداگانه ای ساخته شوند و سپس آنها را به یکدیگر متصل می کنند تا شکل ظرف مورد نظر ایجاد شود.

در مرحله بعدی با استفاده از روش آبکاری و جلاسنج ظروف نقره دکوری  روی آن را می پوشانند و در انتها با روشهای مختلفی مانند: میناکاری، ملیله کاری و فیروزه کوبی نقش و طرحهای مختلفی روی آن ایجاد می شود که با توجه به سختی و میزان پیچیدگی طرحها قیمت آنها نیز تغییر می کند و ظروف ارزش بالاتری پیدا می کنند.

موارد زیادی وجود دارند که در قیمت ظروف نقره دکوری و ظروف مسی الماس تراش تاثیر می گذارند که در این بخش به تعدادی از آنها اشاره خواهیم کرد.

عوامل موثر بر قیمت ظروف نقره به شرح زیر می باشند:

قدمت ظروف و سالی که ساخته شده اند از موارد تاثیرگذار بوده و هر چه ظروف قدیمی تر باشند قیمت آنها نیز بالاتر می رود.

ظروفی که در ساخت آنها از سنگهای قدیمی مانند فیروزه استفاده شده است قیمت بیشتری را دارند.

بعضی از ظروف دارای شناسنامه هستند که این عامل نیز باعث افزایش قیمت ظروف نقره می گردد.

اینکه ظروف چند پارچه باشند نیز مهم است و هر چه تنوع بیشتری داشته باشند به طبع قیمت بالاتری نیز دارند.

5/5 - (1 امتیاز)