سینک گرانیتی ایتالیایی بیمکث مدل 001
سینک گرانیتی ایتالیایی بیمکث مدل 001
سینک ظرفشویی از مهمترین تجهیزات آشپزخانه به حساب می آید و انتخاب بهترین نوع آن بسیار حائز اهمیت می باشد سینک انواع مختلف دارد و گرانیتی جزء مدرن ترین انواع آن می باشد

سینک ظرفشویی از مهمترین تجهیزات آشپزخانه به حساب می آید و انتخاب بهترین نوع آن بسیار حائز اهمیت می باشد سینک انواع مختلف دارد و گرانیتی جزء مدرن ترین انواع آن می باشد که بازار فروش بسیار خوبی نیز دارد این مدل سینک در رنگبندیهای مختلف عرضه می شود و بسیار هم زیبا و شیک است و از نظر کیفیت نیز در درجه ی عالی قرار دارد و از مزایای بسیار زیادی برخوردار است.

مهم ترین فاکتور در انتخاب سینک مناسب، جنس آن می باشد که در انواع جنسها شامل: سنگ، شیشه، سرامیک، کامپوزیت و گرانیت تولید و به بازار عرضه می شود.

سینک گرانیتی ایتالیایی بیمکث مدل 001

گرانیت یکی از سنگهای آذرین می باشد که در عمق زمین ساخته می شود و با توجه به اینکه کانی مقاومی است از آن در ساخت سینکهای ظرفشویی استفاده می کنند در این مورد می توانید در سایت آراد برندینگ بیشتر بخوانید.

برای ساخت این سینکها باید ۸۰ درصد از سنگ گرانیت را با حدود ۲۰ درصد از رزین همراه با نوعی چسب مخصوص ترکیب کنند از آن جایی که یکی از اقلام ضروری در آشپزخانه سینک ظرفشویی است در نتیجه باید نوعی از آن را انتخاب کنید که دوام بالا و جنس باکیفیتی داشته باشد، سینکهای گرانیتی و ست شیرآلات توکار یکی از بهترین جنسها می باشد که در اصفهان و سایر شهرها قابل دسترسی است.

سینک گرانیتی ایتالیایی

سینک گرانیتی ایتالیایی

سینکهای ظرفشویی دارای چند مدل مختلف هستند که با توجه به فضای آشپزخانه می توانید نوع متناسب را تهیه و نصب نمایید جدیدترین سینک ظرفشویی گرانیتی  و کاشی آشپرخانه جدید دارای رنگ خاکستری است و بر روی آن رگه های طلایی و سفید نقش بسته است.

امروزه سینک های بسیار متنوعی در بازار موجود هستند که شما بر اساس سلیقه و سبک آشپزخانه خود می توانید نوع مناسب را خریداری نمایید سینک گرانیتی ایتالیایی در رنگ سفید، سیاه و برخی از رنگ های فانتزی وجود دارد.

که اگر کابینت های شما رنگ سفید دارد برای سینک ظرفشویی و سبد سینک ظرفشویی می توانید از رنگ مشکی یا خاکستری استفاده نمایید تا جلوه ی بیشتری به فضای آشپزخانه شما بدهد این سینک دارای مقاومت بالایی است و اگر ضربه محکمی به آن وارد نشود می تواند تا سالها سالم باقی بماند.

سینک گرانیتی در مقابل سینک استیل دارای مقاومت بالاتری هستند زیرا با برخورد اشیاء سنگین دارای سوراخ یا غر نمی شوند سینک ظرفشویی گرانیتی ایتالیایی به دلیل مواد اولیه ای که در آن به کار رفته است دارای قیمت بالایی می باشد اما از نظر کیفیت و ظاهر می توان گفت از نوع ایرانی یک قدم جلوتر است.

سینک های گرانیتی در برابر حرارت نیز مقاوم هستند و با گذاشتن اجسام داغ دچار تغییر رنگ و شکل نمی شوند برای تمیز کردن سینک می توانید از مواد شوینده ملایم و قوی بدون نگرانی استفاده کنید.

سینک گرانیتی بیمکث مدل 001

سینک گرانیتی بیمکث مدل ۰۰۱

یکی از زیباترین انواع سینک گرانیتی بیمکث مدل ۰۰۱ می باشد که خریداران بسیاری دارد و همواره بازار فروش فوق العاده ای داشته است.

در گذشته شکل زندگی بسیار متفاوت بوده است و مردم از امکانات امروزی برخوردار نبودند و پیشرفت علم و ساخت ابزار آلات جدید کمک بسیار در راحتی و رفاه مردم داشته است سینکهای ظرف شویی در قدیم در واقع همان حوضچه های درون خانه بود که شیر آبی در گوشه ای از آن وصل بود.

جادرا بودن و مقاومت بالا از مهمترین ویژگیهای سینک گرانیتی بیمکث مدل ۰۰۱ می باشد که باعث فروش بالا برای آن شده است.

انتخاب ابعاد مورد نظر برای سینک بسته به اندازه ی ابعاد جای آن در آشپزخانه دارد استحکام و مقاومت این محصولات در مقابل آب و انواع مواد شوینده بسیار زیاد است.

سینکهای گرانیتی دارای طرحهای بسیار زیبا با رنگبندی های مختلف می باشد البته در این میان سود جویانی نیز اقدام به تولید سینک گرانیتی تقلبی کرده اند که باید در هنگام خرید به این نکته توجه بسیاری کرد.

سینکهایی که هر دو طرف رویی آن زرینی باشد گرانیتی به حساب نمی آیند. سینک گرانیتی اصل دارای سطح و یا پوست پرتغالی یعنی برجسته ای می باشد.

برای آگاهی از قیمت سینک گرانیتی اخوان به سایتهای فروش آنلاین مربوطه مراجعه کنید امروزه تولید و فروش سینکهای گرانیتی بسیار رونق گرفته است و بازار فروش فوق العاده ای دارد کیفیت در ساخت زیبایی در طرح و رنگ به همراه دوام بالا از جمله عوامل مهم در فروش خوب این محصول صنعتی می باشد.

5/5 - (1 امتیاز)