واکس چرم طبیعی را با قیمتی مناسب از کجا بخریم؟
واکس چرم طبیعی را با قیمتی مناسب از کجا بخریم؟
با پیشرفت تکنولوژی و صنعت امروزه واکسها از طریق دستگاه های مخصوص و به کار گیری مواد شیمیایی و ترکیب آن با مواد طبیعی تهیه و توزیع شده و معمولا نیز از مواردی مانند رنگها، نفت، سقز و غیره استفاده می شود

با پیشرفت تکنولوژی و صنعت امروزه واکسها از طریق دستگاه های مخصوص و به کار گیری مواد شیمیایی و ترکیب آن با مواد طبیعی تهیه و توزیع شده و معمولا نیز از مواردی مانند رنگها، نفت، سقز و غیره استفاده می شود که همین امر سبب شده تا محتوای سمی در آن شکل گیرد و در صورت استفاده نادرست و مالیدن آن به پوست بدن انسان می تواند برای شخص مشکل ایجاد می کند. در ادامه به نحوه صحیح استفاده از آن اشاره خواهیم کرد.

واکس کفش معمولا با استفاده از پارچه، یا برس روی کفش مالیده شده و توجه داشته باشید که این پولیش کفش یک محصول تمیزکننده نیست، بنابراین کفش باید قبل از استفاده تمیز و خشک شده باشد.

واکس چرم طبیعی را با قیمتی مناسب از کجا بخریم؟

شما می توانید با مشاورین فروش با تجربه مجموعه آراد برندینگ ارتباط برقرار کنید و تمامی سوالات خود را در رابطه با خرید این محصول بپرسید و همچنین با مراجعه به سایت آراد برندینگ می توانبد اطلاعات مورد نیازتان را دریافت نمایید و با خیال راحت خرید خود را انجام دهید.

اگر پولیش را به طور یکنواخت روی چکمه مالیده و این کار را با شدت کافی و مناسبی همراه سازید، و پس از آن با یک پارچه یا برس خشک آن را تمیز کنید، این کار معمولاً نتیجه خوب و یک سطح براق و شفاف را برای کفش شما به ارمغان می آورد.

روش دیگری که به عنوان پولیش زدن برای کفش چرم شناخته می شود، شامل مالیدن ملایم پولیش به چرم با یک پارچه و یک قطره آب یا مایع تمیز کننده بوده که با این کار، روکش آینه  مانند و براقی به دست می آید که به عنوان واکس کفش در نظر گرفته می شود که این کار معمولا در سازمانهای نظامی بیشتر به کار گرفته می شود.

واکس چرم طبیعی

چرم یک ماده متخلخل بوده که به علت مواد طبیعی و پایدار خود مقدار زیادی از رطوبت تولید شده توسط پاهای عرق کرده شما را جذب کرده و از ایجاد بوی بد و خستگی پاهاش شما جلوگیری می کند و آن را نرم و انعطاف پذیر می کند.

بنابراین وقتی در پایان روز به خانه می آیید، می خواهید چکمه های خود را در بیاورید و در سریع ترین زمان ممکن آنها را تمیز نموده و سپس خشک کنید تا به آنها کمک کنید شکل خود را حفظ کنند و طول عمر بالاتری داشته باشند که برای راحتی در انجام این کار و دریافت نتیجه بهتر امروزه واکسهای مخصوص کفش چرم نیز تولید شده که به عنوان یک پوشش محافظ قوی و براق کننده برای افزایش طول عمر و ظاهر کفش چرمی ضروری هستند.

واکس چرم طبیعی

معمولا به عنوان یک تمیز کننده سریع از واکس چرم طبیعی شناخته می شود که تعدادی از شرکتهای تولیدکننده محصولات مراقبت از کفش نیز یک جلا دهنده کفش مایع را در یک بطری پلاستیکی فشرده با یک ماده اسفنجی کوچک در انتهای آن می فروشند.
این محصول سبب شده هنگامی که فرمهای پای شما به داخل کفش شما می روند و داخل کفش قرار می گیرد کمک کرده تا ساختار خود را حفظ کنند و با از بین بردن رطوبت از رشد باکتریها جلوگیری کنند.

همچنین برخی مدلهای گران تر این محصول کفشهای شما را با بوی مطبوعی همراه می کند و عملکرد بهتری را برای جلوگیری از چروک شدن چرم انجام می دهد.

واکس چرم مبل

برای تمیزی و درخشندگی مبل چرم استفاده از واکس چرم مبل برای براق کردن و حفظ لطافت مورد استفاده قرار می گیرد و معمولا سبب افزایش طول عمر مبلمان می شود.

شایان ذکر است که هرگز نباید به جای استفاده از واکس مخصوص مبل از مواد دیگری جهت جلوگیری از آسیب به مبل استفاده کنید، زیرا تنها به کار گیری این واکس ها با بستن منافذ سبب جلوگیری از ترک و صدمه به این مبلمان می گردد.

اگر به سرعت برای ترمیم این شیار های ایجاد شده بر روی سطح مبل چرم خود اقدام نکنید نتایج مطلوبی کسب نکرده و به مرور این شکستگی ها گسترش می یابد.

واکس چرم مبل

بهترین شیوه برای استفاده از واکس مبل چرم طبیعی به این ترتیب است که در وهله اول مقداری از این واکس چرم مبل را بر روی پارچه ای تمیز اسپری کرده و سپس به صورت دایره ای بر روی مبل بکشید.

در صورت خریداری واکس چرم جامد نیز بهتر است بعد از استفاده با به صورت ضربه آرام بر روی مبل بزنید تا مواد آن جذب بهتری داشته باشد.

از علل و عوامل ایجاد ترک در مبلمانی که از جنس پارچه های چرمی تولید می شوند، در معرض نور خورشید قراردادن این وسایل است که به راحتی با استفاده ی واکس های مخصوص این شیار های ایجاد شده نا پدید خواهند شد.

5/5 - (1 امتیاز)