قیمت نخ پلی استر پنبه
قیمت نخ پلی استر پنبه
در حال حاضر از نخ پلی استر جهت تولید پارچه های مختلف و متنوع استفاده می کنند زیرا قیمت مناسبی نسبت به نخ ابریشم دارند و بخش وسیع تری از جامعه می توانند از آن خریداری کنند.

در حال حاضر از نخ پلی استر جهت تولید پارچه های مختلف و متنوع استفاده می کنند زیرا قیمت مناسبی نسبت به نخ ابریشم دارند و بخش وسیع تری از جامعه می توانند از آن خریداری کنند.

نخهای پلی استر دارای برگشت پذیری و ثبات بالا بوده و در برابر نور مستقیم خورشید و اشعه ماورا بنفش بسیار دوام خوبی دارند.

فروش نخ پلی استر و پارچه نخی گلدار در کشور ایران رونق چشمگیری داشته و توانسته به طور سالانه این نخها را با تناژ بالا به سایر کشورها صادر کند.

تجارت و صادرات این محصول سبب شده تا سود خوبی نصیب تولید کننده شود و آن را با بهترین کیفیت به جهانیان ارسال کند.

این نخها قابلیت شستشو را دارند و سبب می شود تغییری در ساختار در زمان استفاده از مواد شوینده نشود.

قیمت نخ پلی استر پنبه

خریداران گرامی می توانند در سایت آراد برندینگ انواع نخ پلی استر را با هر مقدار سفارش داده و آن را درب منزل تحویل بگیرید.

در دنیای مد انواع مدلهای نخ پلی استر تولید شده که هر کدام دارای خواص و کاربردهایی بوده نخ پنبه، مکرومه و مدلهای صنعتی برای نمونه های متعدد پارچه و دوخت استفاده می شود.

این نخها دارای ضخامتهای متعدد و کاربردهای مختلف بوده که با توجه به نیاز افراد خریداری و به کار گرفته می شوند.

معمولا در کارخانه های ریسندگی با استفاده از بهترین دستگاه ها سعی بر تولید نمونه های با کیفیت و درجه یک با بهترین متریال روز دنیا را دارند.

نخ پلی استر

الیاف پلی استر به دو صورت طبیعی و شیمیایی دسته بندی می شوند که در نوع کاربرد دارای تفاتهای زیادی هستند و زمانی که از نخ پلی استر در مواد و لوازم استفاده شده باشد نوع طبیعی و مصنوعی آن حتما ذکر می شود.

ویژگی اصلی این محصول قیمت بسیار مناسب آن است که تمام صنایع می توانند از آن استفاده نمایند.

این محصول دارای خواص و ویژگیهای بسیار زیادی است که با توجه به مورد استفاده قرار گرفتن می تواند کارایی بیشتری نیز داشته باشد.

نخ پلی استر

نخ استیپل نیز یکی از نخهای پلی استر است که می تواند در نایلون سازی و رینگ سازی دارای کاربرد باشد و در رنگهای متنوعی به بازار فروش با قیمت نخ پلی استر مناسب عرضه می شود.

نخهای پلی استر جزء الیاف مصنوعی به شما می روند و در صنایع مختلف کاربردهای فراوانی دارند.

امروزه برای تولید این نخ از موادی مانند دی متی ترفتالات استفاده شده که می تواند استحکام و مقاومت بالایی را در زمان استفاده داشته باشد.

همچنین این نخها در برابر سایش و خوردگی بسیار دوام خوبی دارند و می توان سالیان سال از آن استفاده کرد.

همانطور که می دانید پلی استرها خاصیت کریستالی دارند و می تواند رطوبت را به خود جذب نکند تا سبب پوسیدگی در نخ نشود.

این نخها در صنایع پارچه نخی بیشترین کاربرد را دارد و همچنین برای صافی، فیلتر، تسمه و طناب مورد استفاده قرار می گیرند و مورد استقبال بسیاری از افراد در سراسر جهان قرار گرفته است.

نخهای پلی استر دارای خصوصیات و جنسهای مختلفی می باشند که در زمان استفاده با توجه به کارایی انتخاب و خریداری می شوند.

نخهای پلی استر دارای مقاومت بالایی هستند و می تواند وزن سنگینی را تحمل کند و به همین دلیل در تمام صنایع قابلیت استفاده شدن را دارد.

نخ پلی استر در دو نوع طبیعی و مصنوعی تولید می شوند و بر اساس نوعی که دارند از قیمتهای متنوعی نیز برخوردار می شوند.

نخ پلی استر مکرومه

یکی از با دوام ترین و مرغوب ترین نوع نخ پلی استر و نخ ابریشم طبیعی نمونه مکرومه آن بوده که برای تهیه و تولید انواع صنایع دستی فوق العاده از آن استفاده می شود.

نخ پلی استر مکرومه

این نخ از مقاومت بالایی برخوردار بوده و دارای زیبایی ظاهری می باشد، جنس نخ پلی استر پنبه از تارهای زیاد و قوی بوده که به دور هم بافته شده و ضخامت مناسبی دارد یکی از صنایع پر طرفدار در کشورمان هنر مکرومه بافی می باشد که توجه اغلب افراد را به خود جلب نموده است.

در بازار نمونه های مختلفی از این نخ با ضخامتهای متعددی وجود دارد که نسبت به برند آن متفاوت می باشد معمولا تارهای این نخ با هم تفاوت داشته که بر حسب نوع بافت انتخاب می شود و یکی از با کیفیت ترین نوع نخ مدل مکرومه بوده که باید در هنگام خرید به تارهای بافته شده آن دقت نمایید که از جنسی در آن به کار رفته است.

اصلی ترین ماده به کار رفته در نمونه مصنوعی آن مشتقات نفت بوده که به صورت تار نخ در آمده و بافته می شوند نخ مکرومه دارای تنوع بسیار بالایی بوده که هر کدام دارای ضخامت و کاربردهای مختص خود می باشد و نوع تابیده آن از سه رشته نخ بافته شده که جزو پر فروش ترین نوع آن بوده در بسیاری از مکروم بافی از آن استفاده می شود.

5/5 - (1 امتیاز)