تصویر شیطان تهران منتشر شد؛ زنان جوان طعمه‌های او بودند!
تصویر شیطان تهران منتشر شد؛ زنان جوان طعمه‌های او بودند!
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری شخصی که از زنان با وعده ازدواج و مهاجرت به کشورهای اروپایی کلاهبرداری می‌کرد خبر داد و گفت: مال باختگان، متهم را شناسایی کنند.

خبرگزاری تسنیم: سرهنگ کارآگاه علی‌ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ، اظهار کرد: با وقوع کلاهبرداری‌های سریالی از زنان در شرق تهران، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستور کار تیمی از کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات ابتدایی کارآگاهان مشخص شد، مرد جوان با شگرد چرب‌زبانی، مهاجرت به کشورهای‌اروپایی و وعده‌های‌دروغین ازدواج، از ۴ زن به مبلغ ۱۰ میلیاردریال کلاهبرداری‌کرده و ناپدید شده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران در ادامه گفت: بنابر حساسیت‌ موضوع، کارآگاهان وارد عمل شدند و با تحقیقات شبانه‌روزی متوجه شدند، مرد جوان در حال حاضر با یک زن در فضای‌ مجازی ارتباط دارد و درحال کلاهبرداری است.

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی تصریح کرد: کارآگاهان پایگاه چهارم پس از دریافت این اطلاعات مهم، رصدهای اطلاعاتی را کلید زدند و با اقدامات خاص پلیسی هویت و مخفیگاه اصلی متهم را در شمال تهران شناسایی کردند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: همین سرنخ کافی بود تا کارآگاهان با هماهنگی با مرجع قضائی راهی محل مورد نظر در شرق تهران شوند و طی یک عملیات ضربتی متهم را دستگیر کنند.

وی افزود: متهم پس از انتقال به پایگاه چهارم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم اغفال‌زنان و کلاهبرداری از آنها با شگرد مهاجرت به کشورهای‌اروپایی و وعده‌های دروغین ازدواج به ارزش ۱۰ میلیارد ریال اعتراف کرد.

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به دستگیری این کلاهبردار دستور انتشار تصویر بدون پوشش‌چهره این مجرم از سوی بازپرس شعبه‌دهم دادسرای ناحیه ۴ تهران صادر شد؛ اگر شهروندانی که به‌ این شیوه و شگرد هدف کلاهبرداری قرار گرفتند برای تشکیل پرونده به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه کنند.

5/5 - (1 امتیاز)