قیمت کفپوش خودرو پراید
قیمت کفپوش خودرو پراید
یکی از نیازهای ضروری و بسیار اساسی برای هر ماشین داشتن کفپوشی با کیفیت و زیباست که برای جلوگیری از کثیف شدن خودرو و یا خورده سنگ ها و یا لکه دار شدن خودرو مورد استفاده قرار میگیرد، پس با کفپوش ماشینتان تمیز میماند.

یکی از نیازهای ضروری و بسیار اساسی برای هر ماشین داشتن کفپوشی با کیفیت و زیباست که برای جلوگیری از کثیف شدن خودرو و یا خورده سنگ ها و یا لکه دار شدن خودرو مورد استفاده قرار میگیرد، پس با کفپوش ماشینتان تمیز میماند. با استفاده از کفپوشهای استاندارد و مناسب از خودروی خود مراقبت کنید. داخل خودروی ال نود پر از پلاستیک های خشک وادواتی ضخیم است. آپشن های رفاهی کمی که دارد باعث شده است که قدیمی بودن کابین آن بیشتر به چشم بیایید. پس لازم و ضروری است برای چنین خودرویی کفپوشی بسیار عالی و زیبا و درعین حال با کیفیت تهیه کنید تا خودروی شما زیبا بنظر برسد. شما میتوانید با مشاورین ما تماس گرفته تا شما را به بهترین شکل برای یک خرید عالی راهنمایی کنند.

قیمت کفپوش خودرو پراید

انواع متفاوتی از کفپوش خودرو وجود دارد که شما با توجه به مدل خودرو و باتوجه به سلیقه خود میتوانید انتخاب کنید. با طیف گسترده ایی از گزینه های موجود در مجموعه آراد برندینگ به کف خودروی خود ظاهری شیک و متفاوت بدهید. برای مثال تشک فرش که از آن به عنوان لمینیت کامل یا لمینت چرمی نیز یاد میشود، باعث محافظتی از خودروی شما میشود که شایسته آن است. اگر فکر میکنید که هدف از کفپوش این است که فقط برای افزایش زیبایی خودروی شماست سخت در اشتباهید زیرا کف پوش خودرو باعث راحتی پای شما در هنگام رانندگی نیز میشود. رنگ، طرح و نوع کفپوش بسیار مهم است. یک کفپوش زیبا و در عین حال با کیفیت میتواند فضای خوردروی شما را بسیار زیبا کند.

قیمت کفپوش صندوق عقب خودرو

امروزه صاحبان خودرو به نظافت و زیبایی آن اهمیت ویژه داده و همواره به دنبال راهی برای به روز دیده شدن خودرو خود هستند و به دنبال استفاده از کفپوش صندوق خودرو و خرید آن با قیمتی مناسب و ارزان هستند همین موضوع سبب شده تا تولید کنندگان مختلقی در سراسر کشور اقدام به تولید کفپوش هایی مدرن با ظاهری امروزی و زیبا نموده تا توجهات را به خود جلب نمایند. البته این محصولات در طیف ها و انواع مختلفی تولید می شوند که هر کدام از آنها مزایا و ویژگی های منحصر به فرد خود را داشته و صد البته قیمت شان با یکدیگر متفاوت است. برای مثال کفپوش های پارچه ساده ترین نوع بوده که برای تهیه آنها از پارچه و پلاستیک استفاده شده است و به راحتی تمامی فضای صندوق عقب شما را پوشش داده و مانع لیز خوردن اشیا و مواد غذایی می شود البته نکته منفی آنها این است که ضد آب نبوده و به راحتی کثیف می شوند و به طور کلی ماندگاری و دوام آنها نسبت به سایر کفپوش ها پایین تر و کمتر است.

قیمت کفپوش صندوق عقب خودرو

یکی از جنبه های زیبایی هر خودروی، کفپوش آن بوده و سالانه عده زیادی از رانندگان برای خرید آنها اقدام می کنند و عده زیادی نیز به دنبال اطلاع از بهترین قیمت کفپوش خودرو می باشند اما لازم است که در هنگام خرید بدانید که چه رنگی را برای آن در نظر می گیرید بنابراین ابتدا لازم است تا رنگ کفپوش را متناسب با خودروی تان تعیین نمایید. اگر نظرتان رنگ مشکی است باید بگوییم که در صورتی که تمامی کفپوش هایتان مشکی باشد کمی کسل کننده شده و اصطلاحا تو ذوق می زند البته ناگفته نماند که بعضی از رنگ ها با فضای داخلی اتومبیل شما مطابقت ندارند برای مثال برای خودروهایی با رنگ سفید شما حتما باید از کفپوش هایی با رنگ کرمی استفاده کنید تا زیبایی آن واقعا به چشم بیاید و شما را مجذوب خود کند اگر رنگ دیگری انتخاب کنید احتمالا از ترکیب تان پشیمان می شوید پس در انتخاب تان فضای داخلی و رنگ اتومبیل تان در اولویت باشد.

کفپوش خودروی پراید

در طراحی کفپوش خودروی کوئیک همانند طراحی خودش ظرافت خاصی بکار رفته است. دو نمونه خودروی کوئیک از جمله دنده ایی و اتومات داریم. خودروی کوئیک دارای امکانات خاص و جالبی است که به چند مورد اشاره میکنیم. کوئیک فرمان کمکی برقی دارد که به سنسور سرعت، کروز کنترل، محدود کننده سرعت مجهز است. سیستم تهویه با نمایشگر، تنظیم سیستم صوتی بر روی فرمان، شیشه ها و آینه های برقی صندلی شش حالته راننده با پشتی برقی نیز از دیگر موارد جذاب این خودرو است. پس برای چنین خودرویی کفپوشی شیک و با کیفیت باید تهیه کرد. کفپوش یکپارچه کوئیک، کفپوش سه بعدی کوئیک، کفپوش صندوق عقب کوئیک، کفپوش چرمی گلدوزی کوئیک پنج بعدی ، کفپوش چرمی گلدوزی صندوق کوئیک، کفپوش ۳D کوئیک مدل SR، کفپوش ۳D کوئیک مدل SZ، کفپوش ۳d چرمی ساده کوئیک.

کفپوش خودروی پراید

برای دست یافتن به اینکه چه مدل کفپوش خودرو پراید شما مناسب است، باید یک سری موارد از جمله رنگ داخل خودرو و میزان بودجه خود توجه کنید. کفپوش پراید دارای انواع گوناگونی است از جمله کفپوش سه بعدی، لاستیکی و چرمی و پنج بعدی است که با توجه به میزان بودجه خود میتوانید یک مدل را سفارش بدهید. یکی از کفپوشهای موجود در بازار، کفپوش خودروی روا یا همان پژو آردی  است. خودروی روا از سال ۱۳۸۵ توسط ایران خودرو تولید و عرضه شد. خودروی روا بخاطر مصرف سوخت بالا، تولید انواع خودروی جدید و مسائل زیست محیطی تولید آن متوقف شد. پیدا کردن کفپوش خودروی روا کمی مشکل است ولی ما این مشکل را حل کرده ایم و آن را با آسانترین راه به شما عزیزان ارائه میدهیم.

5/5 - (1 امتیاز)