قیمت نوار تیپ مه پاش
قیمت نوار تیپ مه پاش
در این عصر با کاهش بارندگیها، نوار تیپ نیاز هر مزرعه و زمین زراعی می باشد که مجموعه ما از صادرکنندگان بزرگ در این حوزه می باشد.

در این عصر با کاهش بارندگیها، نوار تیپ نیاز هر مزرعه و زمین زراعی می باشد که مجموعه ما از صادرکنندگان بزرگ در این حوزه می باشد.

در نظر داشته باشید که می توانید به این نوار تیپ به وسیله لوله نخدار اتصال بزنید و آب را به قسمتهای دیگر هدایت کنید.

با خرید نوار تیپ از مجموعه ما مزارع سرسبز و شادابی داشته باشید و ما را به دوستان خود نیز پیشنهاد دهید و از آبیاری و نشاط درختان خود نهایت لذت را ببرید و زمینهای حاصلخیزتری داشته باشید.

قیمت نوار تیپ مه پاش

نوار تیپ را از مراکز معتبر باید خریداری کنید مجموعه آراد برندینگ با تولید انواع نوار تیپ از بهترین مواد اولیه و سالها تجربه در این زمینه توانسته تا سهم بزرگی از بازارهای رقابتی داخلی و خارجی را دست بگیرد و به دنبال آن رضایت مشتریان خود را نیز به همراه داشته است.

متخصصان ما می توانند به صورت حضوری نیز به مزارع شما بیایند و از نزدیک به شما در خصوص نوع نوار تیپ مناسب مزرعه شما مشاوره دهند.

محصولات ما دارای ضمانت و گارانتی پس از فروش می باشد و شما می توانید در خصوص هر گونه سوالی در این زمینه با مشاوران و متخصصین ما در این زمینه مشورت نمایید.

نوار تیپ مه پاش

این ابزار کاربردی انواع مختلفی دارند که نوار تیپ آبیاری مه پاش یکی از آنها می باشد.

معمولا از نوار تیپ برای مناطقی که کم آبی بیشتر است زیاد استفاده می کنند و استفاده از آنها دارای مزایایی از جمله متصل کردن آسان آن، سبکی و قابل حمل بودن و زیاد مسطح نکردن زمین می باشد که باعث سطح کاربری بالای آن شده است و طول آنها از هزار متر تا سه هزار متر می باشد.

با ابداع این وسیله توانسته ایم تا حد قابل توجهی مصرف آب را کاهش دهیم و در مصرف آن صرفه جویی کنیم.

نوار تیپ مه پاش

از ابداعات کاربردی بشر برای کشاورزی نوار تیپ مه پاش می باشد که شاید برایتان سوال پیش آمده که گرانول پی وی سی نوار تیپ چیست؟

در کشور ما در سال ۹۴ اولین مزرعه ذرت به وسیله نوار تیپ آبیاری شد که ثمره ی بسیار چشم گیری در پی داشت.

روش آبیاری به صورت تیپ بسیار مفید است و با عملکردی که دارد باعث افزایش محصول نیز می شود و از لحاظ اقتصادی نیز مقرون به صرفه می باشد.

هنگامی که آب در این نوارها جریان پیدا می کند شبیه لوله می شوند و پس از اتمام آبیاری مسطح شده و به حالت اولیه خود باز می گردند.

با گسترش علم و فناوری نوار تیپها نیز در انواع مختلفی تولید شده اند که نوار تیپ حرفه ای یکی از آنها می باشد.

این نوارها انواع مختلفی دارند که به آسیابی، مه پاش، میان درز، بدون درز، زیر سطحی و غیره می توان اشاره نمود که هر کدام از اینها در کشاورزی و آبیاری کاربرد به خصوصی دارند که این نوارها نیز به شما امکان می دهد تا آب مورد نیاز برای آبیاری را با استفاده از دریچه های مخصوص آن تنظیم نمایید و از هدر رفتن آب اضافی جلوگیری کنید.

نوار تیپ یزد قیمت

برای ساخت تجهیزات مورد نیاز در کشاورزی به منظور آبیاری کردن، بیشتر از مواد پلاستیکی استفاده می گردد که نوار تیپ آبیاری قطره ای یزد نیز دسته ای مهم از آنها می باشند، از این رو ساخت آنها متحمل هزینه ‌های نسبتا پایین می شود و بهترین قیمت را برای انواع نوار تیپ یزد می توان شاهد بود.

ناگفته نماند که نوار تیپهایی که امروزه در بازارها عرضه می شوند از نقطه نظرهای گوناگون دسته بندی می شوند و هر دسته از آنها قیمت مخصوص خود را دارد، این قیمت ممکن است برای آنها به صورت متری محاسبه گردد و یا آنکه هر کلاف نوار تیپ قیمت مخصوص به خود را داشته باشد.

نوار تیپ یزد قیمت

می توان گفت در حالت کلی قیمت نوار تیپ مشخص می باشد و معمولاً این قیمت از طرف کارخانجات سازنده برای آنها مشخص می گردد و قیمتی که از طرف کارخانه معین می گردد با قیمت نهایی نوار تیپها متفاوت خواهد بود.

به عبارتی می توان گفت که چگونگی فروش آنها نیز اهمیت دارد و در صورتی که فروش آنها به طور مستقیم انجام پذیرد قیمتهای ارزان تری خواهند داشت، البته کیفیت نوارها نیز در قیمت آننها دخیل بوده و اصلی ترین فاکتور تعیین کننده نرخ روز آنها می باشد.

5/5 - (1 امتیاز)