قیمت همبرگر زن دستی
قیمت همبرگر زن دستی
همبرگر زن فلزی یک وسیله پر کاربردی است که با وزن گوشت مرغ یا گوشت قرمز به صورت دلخواه به گرمهای مختلفی می توانید تقسیم کنید تا تمامی همبرگر دست پخت شما وزن یکسانی داشته باشد.

همبرگر زن فلزی یک وسیله پر کاربردی است که با وزن گوشت مرغ یا گوشت قرمز به صورت دلخواه به گرمهای مختلفی می توانید تقسیم کنید تا تمامی همبرگر دست پخت شما وزن یکسانی داشته باشد.

یکی دیگر از مزیتهای این دستگاه در این است که همبرگر را می توانید با سایز و فرم که سلیقه شما است درست کنید و محتویات داخل همبرگر را هر خوراکی که مد نظر شما است را با گوشت مخلوط کنید.

این محصول نوین یکی از ابزارهایی است که در خانه بسیار کابرد دارد که بیشتر برای درست کردم غذاهای آماده مورد استفاده قرار می گیرد.

این دستگاه ها انواع مختلفی دارد که یکی از پر کاربرد ترین آنها همبرگر زن فلزی است که می توان گفت محصولی نوین است که برخی از تولید کنندگان دسته آن را به صورت چوبی درست می کنند.

همبرگر یکی از غذای خوشمزه و پرطرفدار بوده که برای رستوران داران تولید و پخت یک غذای درجه یک بسیار حائز اهمیت می باشد که با استفاده از مواد اولیه درجه یک و دستگاه مناسب این امر امکان پذیر بوده است.

قیمت همبرگر زن دستی

تولید کنندگان نمونه های متعددی در سایزهای مختلف تولید کرده اند که خریداران با توجه به نیاز خود این محصول را در سایت آراد برندینگ خریداری می کنند.

معمولا نمونه های دستی برای مصارف کم مورد استفاده قرار می گیرد و از جنس استیل یا چدنی موجود می باشد.

نمونه های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک نیز تولید شده است که برای کارخانجات تولیدی یا رستورانهای عرضه کننده همبرگر به تولید رسیده است که هر کدام دارای کاربرد مخصوص به خود می باشد.

همبرگر زن فلزی دستی

این دستگاه ها برای ترکیب مواد بسیار مفید بوده که نمونه همبرگر زن  فلزی دستی بسیار پرکاربرد می باشد و دارای طرفداران بسیاری است.

این دستگاه برای آماده سازی گوشت مرغ و دیگر مواد غذایی بوده که در مراکز مختلفی مانند هتل، رستوران و کارخانجات تولید کننده استفاده می شود.

این دستگاه از جمله ماشین آلات پیشرفته می باشد که در تهیه و تولید انواع مختلف غذاها از جمله همبرگر مورد استفاده قرار می گیرد.

همبرگر زن فلزی دستی

معمولا این همبرگر زن دستی به این صورت کار می کند که گوشت چرخ کرده طعم دار را با سایر افزودنیها درون آن ریخته و سپس قالب گیری می کند و به ابعاد مختلف آماده می کند.

یکی از دلایل انتخاب این محصول یکدست بودن همبرگرها بوده کخ بسیار مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است.

دلیل دیگر استفاده از این دستگاه کاهش دور ریز مواد مصرفی بوده و باعث صرفه جویی در مواد اولیه می شود و همچنین کاهش تعداد نیروی انسانی می باشد.

این دستگاه محصولی کاملا بهداشتی را با مقادیر بالا در زمان کم تولید کرده و نیازی به افراد دوره دیده و ماهر ندارد.

کارخانجات این دستگاه را از بهترین مواد اولیه با کیفیت بالا و استحکام فوق العاده تولید کرده و در اختیار مشتریان قرار می دهند.

این محصول از قطعات درجه یک ساخته شده و به راحتی می توان آن را شست و شو داد و آثار گوشت را به راحتی پاک کرد و همچنین همبرگر بسیار عالی را با رعایت بهداشت تهیه و تولید کرد.

قیمت همبرگر زن فلزی

همانطوری که در مطالب فوق اشاره کردیم، همبرگر زن فلزی همچون چرخ گوشت حرفه ای یکی از پر کابرد ترین محصولات در آشپزخانه می باشد که مجموعه ما این محصول را با قیمت مناسب در معرض فروش قرار داده است.

یکی از دلایلی که از همبرگر زن فلزی استفاده می شود در این است که از نوع فلز برای ساخت این دستگاه استفاده شده است که باعث می شود که گوشت به کف همبرگر زن نچسبد.

قیمت همبرگر زن فلزی

همبرگر زن فلزی یکی از محصولاتی است که دارای ویژگیهای خاصی دارد که بصورت تیتر وار به آن اشاره میکنیم و همچنین بالاتر به قیمت همبرگر زن اشاره کردیم.

لبه رویی با ارتفاع ۱.۶ سانتی متر

سبک

کم حجم

دارای دستگیره چوبی

تولید شده از جنس فلز

شستشوی راحت

کارایی آسان

درست کردن در کمترین زمان

قابل استفاده برای کودکان

مقاوم در برابر ضربه

برای اینکه طعم همبرگر را تغییر دهید باید گوشت را در یک ظرف بریزید و هر خوراکی که مزه دار است همچون فلفل قرمز را به گوشت اضافه کنید و بعد از مخلوط کرن گوشت مزه دار را درون دستگاه همبرگر زن فلزی قرار دهید تا به وسیله دسته همبرگر ساز گوشت را فرم دایره ای شکل دهید.

بعد از ایننکه مراحل فرم دهید گوشت به پایان رسید، همبرگر را از دستگاه خارج کنید و در ماهی تابه سرخ کنید و بعد از سرخ کردن، این غذایی لذیذ و سالم را میل کنید.

5/5 - (1 امتیاز)