فروش نخ ابریشم قم
فروش نخ ابریشم قم
یکی از گران قیمت ترین و با ارزش ترین نوع نخ در بازار بین المللی ابریشم می باشد که در بازار داخلی و شهرهای قم، اصفهان و تبریز پارچه هایی که با این الیاف تولید شده به راحتی در دسترس عموم قرار گرفته و معمولا افراد این نوع پارچه را برای دوخت لباسهایی ارزشمند تهیه می کنند.

یکی از گران قیمت ترین و با ارزش ترین نوع نخ در بازار بین المللی ابریشم می باشد که در بازار داخلی و شهرهای قم، اصفهان و تبریز پارچه هایی که با این الیاف تولید شده به راحتی در دسترس عموم قرار گرفته و معمولا افراد این نوع پارچه را برای دوخت لباسهایی ارزشمند تهیه می کنند.

مهم ترین ویژگی بارز این نخها رنگ سفید و درخشان آنها است که دوام و مقاومت بسیار زیادی در برابر کهنه شدن و از دست دادن حالت اولیه خود دارند و به همین دلیل مشتریان خاص و وفادار خود را در بازار از دست نمی دهند.

زمانی که کرمها در پیله خود قرار دارند و قبل از آسیب رساندن به ساختار ابریشم برای بیرون آمدن آنها را داخل آب جوش قرار می دهند تا کناف مورد نظرشان آماده شوند و کرمهای درون آنها از بین بروند و سپس با استفاده از رنگهای صنعتی ابریشمها را به رنگ مورد نظر خود در می آورند.

فروش نخ ابریشم قم

مشتریان عزیز می توانند از طریق سایت مجموعه آراد برندینگ با پر کردن فرمی که در سایت قرار داده ایم با ما ارتباط گرفته و سفارش خود را در هر تعداد که بخواهید ثبت نمایید.

با انجام عمل ریسندگی بر روی آنها، در نهایت ابریشمهایی نرم و درخشان با کیفیتی عالی برای مصرف صنایع مختلف و عرضه در بازار داخلی و خارجی تولید می کنند.

این نخها معمولا از پیله کرمهای ابریشم به دست می آیند، این حیوانات برای این که دوره بلوغ خود و تبدیل به پروانگی را طی کنند نیاز به تنیدن پیله ای از جنس ابریشم دارند و با پیشرفت تکنولوژی بشر توانسته این روند تبدیل کرم را در یک فرآیند یک هفته ای نظارت کند.

نخ ابریشم

این نخها استفاده های گوناگونی از آنها می شود و در تولید انواع پارچه و دوخت لباسهای مجلسی مانند لباس مجلسی زنانه گیپور سعی می نمایند از این نخها استفاده کنند زیرا مقاومت بالایی دارد و از دوام زیادی نیز برخوردار می باشد.

بهتر است بگوییم مقاومت این نخها در حدی می باشد که در برابر فشار و کشش با دوام می باشد و با اجسامی که نسبتا تیز می باشند به راحتی پاره نمی شوند.

نخ ابریشم

برای تولید این نخها از بهترین دستگاه ها استفاده می شود که بسیار پیشرفته نیز می باشند و باعث نمی شود که از کیفیت این نخها ذره ای کم شود که فروش نخ ابریشم را بسته به کیفیت و نوع در این سایت انجام می شود.

این نخها از ضخامت بسیار مناسبی برخوردار می باشند و طبق استانداردهای موجود تولید می شوند.

نخهای ابریشم در برابر کشش بسیار مقاوم می باشند و به راحتی فرسوده نمی شوند و به همین دلایل یک محصول صادراتی گران شناخته شده است که در بسته بندیهای زیبا و برای دوخت پارچه هایی مانند پارچه داکرون ابریشمی و مانند آن به خارج از کشور صادر شده و تجارت خوبی نیز در این زمینه صورت می گیرد.

نخهای ابریشمی مشخصاتی دارد که با نخهای دیگر اشتباه گرفته نشود که در زیر بیان خواهیم نمود.

  • ازمواد اولیه بسیار باکیفیت و تجهیزات پیشرفته ای تولید می شوند.
  • یکی از ویژگیهای مثبت این نخها این می باشد که به مرور زمان شکل اصلی خود را از دست نمی دهند و همینطور با کیفیت می مانند.
  • از دیگر ویژگیهای آن می توان متنوع بودن در طرح و رنگ جذاب را نام برد.

نخ پنبه اصفهان

از مهم ترین دغدغه ها برای تهیه لباس و پوشاکی با جنس نخ پنبه در بازار اصفهان و یا شهرهای دیگر نحوه شستشوی لباس می باشد.

چون ممکن است اگر به طور اشتباهی این کار را انجام دهید لباس شما دچار آبرفت شود و کیفیت اولیه خود را از دست بدهد.

نخ پنبه اصفهان

پس بهتر است لباسهایی با این الیاف نخ ابریننشم قم را با روش دستی بشویید و اگر این روش باب سلیقه شما نیست بهتر است هنگام استفاده از لباسشویی از آب سرد استفاده کنید و بدانید که آب گرم به ساختار پارچه و نخ شما آسیب جدی وارد می کند.

همچنین شوینده های قوی مثل وایتکس غلیظ و پودر شوینده را به هیچ عنوان برای شستشوی لباس نخی استفاده نکنید و مایعات شوینده که بافت ملایم تری دارند را جایگزین کنید تا لباس شما از طول عمر مفید بیشتری برخوردار باشد، در صورتی که لکه پر رنگی بر روی لباس شما افتاده و با این روش از بین نمی رود، ناچارا می توانید فقط آن قسمت لباس را با بی خطر ترین روش شستشو دهید تا ابتدا لکه از بین برود و سپس کل لباس را بشویید.

در صورتی که می خواهید یک پارچه پنبه ای اصلی و طبیعی را تشخیص دهید می توانید مقدار بسیار کوچکی از پارچه را با قرار دادن در معرض حرارت بسوزانید و اگر دود آن بسیار تیره بود این الیاف طبیعی است، اما راه های ساده تری هم وجود دارد مثل توجه به ویژگیهای ظاهری آن است، به عنوان مثال الیاف طبیعی نخ پنبه معمولا رنگ مات دارند و جنس آنها نرم می باشد و اگر بسوزند بوی کاغذ سوخته خواهند داد.

5/5 - (1 امتیاز)