3 سایت منتخب خرید سرور مجازی ویندوز پرسرعت
3 سایت منتخب خرید سرور مجازی ویندوز پرسرعت
قصد داریم 3 سایت منتخب برای خرید سرور مجازی ویندوز پرسرعت را معرفی کنیم. این سایت ها بهترین گزینه برای خرید سرور مجازی ویندوز پرسرعت هستند.

قصد داریم ۳ سایت منتخب برای خرید سرور مجازی ویندوز پرسرعت را معرفی کنیم. این سایت ها بهترین گزینه برای خرید سرور مجازی ویندوز پرسرعت هستند. یکی از بهترین روش ها برای میزبانی وب استفاده از سرور مجازی یا vps است. vps  که کوتاه شده عبارت Virtual Private Server  است، در واقع قسمتی از منابع یک سرور را (که به وسیله نرم افزارهای مجازی ساز جدا شده است)، به کاربر تحویل می‌ دهد. این سرور دارای یک سیستم عامل دلخواه است و همانند یک سرور اختصاصی عمل می کند. یعنی شما سرور مجازی دارید، اما همانند سرور اختصاصی می توانید از قابلیت های آن استفاده کنید. این موضوع سبب شده است تا خیلی از کسب و کارها به سمت خرید سرور مجازی ویندوز پرسرعت روی بیاورند. خرید سرور مجازی باعث می شود تا با هزینه کمتری، بتوانید امکانات بیشتری را در اختیار داشته باشید.

خرید سرور مجازی ایرانی چه ویژگی هایی دارد؟

خرید سرور مجازی ایرانی چه ویژگی هایی دارد؟

یکی از سوالاتی که همواره خریداران در هنگام خرید سرور مجازی ویندوز پرسرعت می پرسند تفاوت سرور مجازی ایران و خارج است.  به عبارت دیگر سوال اصلی کاربران این است که خرید سرور مجازی ایرانی چه ویژگی هایی دارد؟

خوشبختانه امروزه دیتاسنترهای قوی و برجسته ‌ای در کشور وجود دارد که با پهنای باند بالا و امکانات خوب توانسته اند که سرور مجازی ایران را پشتیبانی کنند. سرور مجازی ایرانی نیز مانند سرور مجازی خارج، از ویژگی های مختلفی برخوردار است. البته سرعت در سرورهای مجازی ایران بیشتر است. چرا که دیتاسنتر آن در خود کشور است و از این رو سرعت شبکه به مراتب بیشتر است. از طرفی هزینه خرید سرور مجازی در ایران نیز نسبت به خرید سرور مجازی در خارج بسیار ارزان تر است. متعاقب این موضوع ترافیک شبکه داخلی نیز هزینه کمتری دارد. از آنجایی که امنیت به عنوان یک مفهوم نسبی مطرح است، در مورد اینکه سرور مجازی ایران امنیت بیشتری دارد یا خارج، خیلی نمی ‌توان دقیق گفت. چرا که این موضوع به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد. یکی از عوامل مهم در حوزه امنیت سرورها، این است که خود شما به عنوان یک کاربر و دارنده سرور مجازی، تا چه حد از نرم ‌افزارهای امنیتی استفاده کرده اید و  تا چه میزان امنیت را به خوبی برقرار ساخته اید؟

مزایای خرید سرور مجازی ویندوز پرسرعت ایران

مزایای خرید سرور مجازی ویندوز پرسرعت ایران

بارها پیش آمده است که اینترنت جهانی دچار مشکل شده و از دسترس کاربران خارج می ‌شود. این موضوع یکی از اصلی ترین ویژگی هایی است که سبب می‌شود پایداری و در دست بودن سرورها را به خوبی حس کنیم. اما نکته مهم این است که اگر چنین اتفاقی بیفتد، سرورهای مجازی داخل ایران هیچ مشکلی نخواهند داشت و می ‌توانند خدمات خود را به کاربران ارائه بدهند.

یکی دیگر از ویژگی ‌های خرید سرور مجازی ویندوز پرسرعت در ایران این است که اگر شما به عنوان یک کسب و کار، سایتی داشته باشید که جامعه هدف آن ایرانیان باشند، قاعدتاً تهیه سرور مجازی در ایران،  (به واسطه استفاده از زبان و لغات ایرانی) می تواند در سئو به شما کمک کند. از طرفی امروزه شرکت ‌های ارائه دهنده سرورها به گونه ای فعالیت می کنند تا شما به راحتی بتوانید در صورت نیاز، سرورهای خود را زیاد یا کم کنید، از امکانات اضافی و جانبی آن ها به خوبی استفاده کنید و حتی سرور مجازی خود را تغییر دهید. به عبارت دیگر انعطاف ‌پذیری آنها بسیار بالاست.

البته این موضوع به این معنی نیست که سرور مجازی خارج از کشور مناسب نیست. سرورهای خارجی امکانات بسیار خوبی دارند. مثلاً سرور مجازی در آلمان، آمریکا، فرانسه و … از معروف ‌ترین دیتاسنترها استفاده می ‌کنند و از لحاظ سخت افزاری و ارائه ویژگی‌ هایی مانند شبکه و امنیت بسیار بالا هستند. پایداری و در دسترس بودن آنها و انعطاف پذیریشان  بسیار زیاد است. اما نسبت به سرور مجازی ایرانی  هزینه بالاتری دارند.

۳ سایت منتخب خرید سرور مجازی ویندوز پرسرعت

معرفی ۳ سایت منتخب خرید سرور مجازی ویندوز پرسرعت

با این اوصاف در اینجا می‌خواهیم ۳ سایت منتخب خرید سرور مجازی ویندوز پرسرعت را معرفی کنیم. خرید سرور مجازی ویندوز پرسرعت به خاطر اینکه از  ویندوز سرور استفاده می کند  و کار با آن از سرور لینوکس راحت تر است، محبوب تر شده است. برای خرید سرور مجازی ویندوز پرسرعت شما می توانید  از سایت ها و شرکت های زیادی استفاده کنید. اما سه سایتی که در اینجا معرفی می ‌شود، بر اساس آخرین تحقیقات و آمار جزو بهترین سایت های فروش سرور مجازی ویندوز پرسرعت هستند.

اولین سایت،  آسام سرور است. این سایت یکی از بهترین و معتبرترین سایت ها در حوزه فروش سرور مجازی ویندوز پرسرعت است. یعنی شما اگر قصد خرید سرور مجازی ویندوز پرسرعت دارید، می توانید از سرورهای پرقدرت و پرسرعت آسام سرور استفاده کنید. آسام سرور به دلیل ویژگی‌ های بسیار شاخص خود (مانند کمترین میزان قطعی، بالاترین میزان آپتایم، تحویل سریع و امنیت و سرعت بسیار بالا) امروزه یکی از بهترین ارائه دهندگان سرور مجازی محسوب می‌ شود.

سایت ایران سرور نیز با توجه به سابقه و تجربه خوبی که در ارائه خدمات کامپیوتری دارد می تواند گزینه ای مناسب برای خرید سرور مجازی ویندوز پرسرعت باشد. به همین دلیل اگر قصد خرید سرور مجازی ویندوز پرسرعت دارید می‌توانید سایت ایران سرور را نیز در لیست سایتهای منتخب قرار دهید.

یکی از سایتهای منتخبی که توانسته به خوبی امکانات مربوط به حوزه سرور مجازی لینوکس را در اختیار کاربران قرار دهد، سایت پارس پک است. سایت پارس نیز گزینه مناسب برای خرید سرور مجازی ویندوز پرسرعت است که می ‌تواند با استفاده از ابزارهای مختلفی که در اختیار کاربر قرار می دهد، امنیت و انعطاف‌پذیری خوبی را نیز به کاربر ارائه کند.

خرید سرور مجازی ویندوز پرسرعت

علت نام بردن این سایت ها چیست؟

اینکه از کدام یک از این سایت ها استفاده کنید در اختیار خودتان است. با توجه به آمارها، این سه سایت از بهترین سایت های ارائه دهنده سرور مجازی ویندوز پرسرعت هستند. شما می توانید با توجه به قیمت مناسب و امکانات عالی از سایت آسام سرور به عنوان یکی از بهترین سایت های ارائه دهنده خدمات مربوط به حوزه سرور و میزبانی وب استفاده کنید. سایت های پارس پک و ایران سرور هم خدمات زیادی را ارائه می کنند.  البته شاید بپرسید که چرا از سایت های دیگر نامی برده نشده است؟ مطمئنا سایت های دیگری هستند که در حوزه فروش سرور فعالند. اما رقابت بسیار سختی امروزه بین شرکت های ارائه دهنده سرور مجازی و انواع و اقسام دیگر سرورها وجود دارد که باعث شده است پارامترها و فاکتورهای مختلف را در این زمینه در نظر بگیریم و این سه سایت را به عنوان سایت های منتخب  ذکر کنیم.

5/5 - (1 امتیاز)