چگونه می توان شیشه رنگی را به دکوراسیون خانه های مینیمال اضافه کرد؟
چگونه می توان شیشه رنگی را به دکوراسیون خانه های مینیمال اضافه کرد؟

شیشه رنگی یکی از مهمترین عناصری است که در دکوراسیون های  مینیمال مورد استفاده قرار می گیرد. این روزها به دلیل گران شدن قیمت انواع اکسسوری های مدرن بسیاری از افراد ترجیح می دهند که سبک دکوراسیون خانه خود را به سمت مینیمال تغییر بدهند. چرا که سبک مینیمال یکی از بهترین و ارزان ترین […]

شیشه رنگی یکی از مهمترین عناصری است که در دکوراسیون های  مینیمال مورد استفاده قرار می گیرد. این روزها به دلیل گران شدن قیمت انواع اکسسوری های مدرن بسیاری از افراد ترجیح می دهند که سبک دکوراسیون خانه خود را به سمت مینیمال تغییر بدهند. چرا که سبک مینیمال یکی از بهترین و ارزان ترین سبک هایی است که این روزها با توجه به بودجه ای که بسیاری از افراد دارند می تواند به آن ها کمک کند تا خانه خود را زیبا نمایند. استفاده از شیشه رنگی، شیشه لاکوبل و شیشه رنگی سنتی می تواند سبب شود که بسیاری از افراد خانه خود را با عناصر ارزان به زیباترین شکل ممکن دربیاورند. برخی بر این باورند که شیشه رنگی و انواع آن می تواند به عنوان عناصر سنتی و کلاسیک در دکوراسیون خانه های مدرن معرفی شود. ولی این روزها شیشه های لاکوبل توانسته است در بین افرادی که پیرو سبک های ساده گرایانه هستند جایگاه بالایی را به دست بیاورد.

شیشه رنگی در کدام یک از فضاها مورد استفاده قرار می گیرد؟

شیشه رنگی در کدام یک از فضاها مورد استفاده قرار می گیرد؟

یکی از مهمترین سوالاتی که برای بسیاری از افراد پیش می آید این است که از شیشه رنگی در کدام یک از فضاها استفاده نمایند. به طور کلی شیشه رنگی سبب شده که بسیاری از افراد دوباره خواهان استفاده از عناصر سنتی ولی در عین حال مدرن بشوند. حال از این زیبای رنگارنگ در بسیاری از فضاهای خانه از جمله فضای پذیرایی، نشیمن، اتاق های خواب و از همه مهمتر در آشپزخانه ها می توان استفاده کرد. بسیاری از افراد از انواع شیشه رنگی به خصوص شیشه لاکوبل در فضاهای نشیمن خود به عنوان دیوارپوش ها استفاده می کنند. چرا که این نوع شیشه ها به دلیل رنگی بودن و در عین حال ساده بودن می تواند برای افرادی که از شلوغی ها و اغتشاشات بصری خسته و آزرده شده اند مناسب باشد. اگر نگاهی به فضای بیرون از خانه نیز بیاندازیم متوجه خواهیم شد که بسیاری از فضاهای بیرون نیز نیازمند این هستند که از انواع شیشه های رنگی در آن ها استفاده شود. به طور مثال فضاهایی چون فروشگاه ها و سالن های زیبایی به دیوار پوش هایی نیاز دارند که در عین حال در کنار زیبایی که به محیط می دهند، راحت تر از سایر مصالح مورد استفاده برای دیوارها تمیز شوند. بنابراین اگر قصد دارید انواع شیشه های رنگی را خریداری نمایید، بهتر است به سایت ایران لاکوبل مراجعه کرده و از محصولات این مجموعه خرید نمایید.

مزایای استفاده از شیشه های لاکوبل در فضاهای مختلف

مزایای استفاده از شیشه های لاکوبل در فضاهای مختلف

بسیاری از افراد ترجیح می دهند که در بین انواع شیشه های رنگی، شیشه های لاکوبل را برای دیوار پوش های منازل و فضاهای اداری خود انتخاب نمایند. بنابراین شما می توانید به جای خرید مصالحی چون انواع کاشی ها، سرامیک ها و هزینه کردن برای انواع نازک کاری ها برای دیوارهای منزلتان از شیشه های لاکوبل کمک بگیرید. شیشه های لاکوبل سبب شده که بسیاری از افراد از آن ها به دلایل متعددی که وجود دارد استفاده نمایند. از ویژگی های مهم این نوع شیشه ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • دسترسی راحت
  • زیبایی
  • تنوع در رنگ آمیزی
  • سادگی در اوج زیبایی
  • قیمت مناسب
  • نصب راحت تمیز شدن آسان در صورت وجود انواع لکه ها
  • انعکاس نور
  • ایجاد بازی نور در فضاهایی که از این نوع شیشه استفاده شده است

شیشه رنگی لاکوبل چگونه ساخته می شود؟

یکی از سوالاتی که شاید برای بسیاری از افراد پیش بیاید این است که شیشه های لاکوبل چگونه ساخته می شوند. بهتر است بدانید که این نوع شیشه ها در ابتدا یک شیشه ساده بدون رنگ بوده که اغلب از شیشه های کریستال استفاده می شود. سپس پس از برش زدن شیشه ها و درآوردن آن ها در اندازه هایی که مشتریان می خواهند، آن را توسط رنگ های سندپلاست رنگ می کنند تا به عنوان شیشه رنگی مورد استفاده کاربران قرار بگیرند. رنگ های مختلفی در این نوع شیشه ها مورد استفاده قرار می گیرد که می تواند بر اساس نیاز مشتریان انتخاب شود. شیشه های لاکوبل به شیشه های گفته می شود که از یک رو رنگ می شود و از سوی دیگر شما رنگی که به پشت آن زده شده است را می بینید.

نحوه تمیز کردن شیشه رنگی های لاکوبل

نحوه تمیز کردن شیشه رنگی های لاکوبل

همه ما در زمانی که یک محصول جدیدی را خریداری می کنیم، بسیار علاقه مند هستیم که بدانیم چگونه می توانیم آن را تمیز نماییم. بنابراین یکی از مزایای مهم این نوع شیشه ها این است که می توان آن را به راحتی تمیز کرد. نحوه تمیز کردن این نوع شیشه ها این است که به راحتی می توان توسط یک دستمال میکروفایبر و کمی شیشه پاک کن آن را تمیز کرد. بنابراین تمامی لکه ها با هر میزان سختی که داشته باشند می تواننند به راحتی با یک دستمال کشیدن راحت پاک شوند.

مقایسه شیشه لاکوبل با سایر شیشه های رنگی موجود در بازار

به طور کلی شیشه های لاکوبل در مقایسه با شیشه های رنگی سنتی  و سایر شیشه های رنگی  این قابلیت را دارد که نور را بازتاب کند و فضا را نورانی کند. بنابراین شما می توانید در فضاهایی که نسبتا تیره هستند از شیشه لاکوبل استفاده نمایید. از دیگر ویژگی های مهم شیشه لاکوبل  این است که، این شیشه ها کثیفی را پخش نمی کنند، ولی در سایر شیشه های رنگی پخش شدگی لکه ها کاملا مشهود است.

مقایسه شیشه لاکوبل با سایر شیشه های رنگی موجود در بازار

پس:

اگر به دنبال زیبایی و دکوراسیون جذابی برای خانه خود هستید، به جای استفاده از مصالح همیشگی از شیشه رنگی و انواع آن بای دکوراسیون های مینیمال خانه خود استفاده نمایید. چرا که این نوع شیشه ها علاوه بر زیبایی بخشیدن به خانه شما، قیمت بسیار مناسبی دارد.

 

5/5 - (1 امتیاز)