چگونه می توانیم با اعتماد کردن به سایت های خارجی از آن ها خرید کنیم؟
چگونه می توانیم با اعتماد کردن به سایت های خارجی از آن ها خرید کنیم؟

خرید از سایت های خارجی این روزها بیشتر از سال های گذشته در بین افراد مرسوم شده است.تنها دلیل استقبال مردم از این نوع سایت ها این بوده که ایران تحریم  است و متاسفانه بسیاری از اجناس وکالاهایی که در داخل کشور به آنها نیاز داریم وارد کشور نمی شوند. بنابراین شما می توانید به […]

خرید از سایت های خارجی این روزها بیشتر از سال های گذشته در بین افراد مرسوم شده است.تنها دلیل استقبال مردم از این نوع سایت ها این بوده که ایران تحریم  است و متاسفانه بسیاری از اجناس وکالاهایی که در داخل کشور به آنها نیاز داریم وارد کشور نمی شوند. بنابراین شما می توانید به راحتی با خرید کردن از سایت های خارجی از تمامی امکانات موجود در این نوع سایت ها استفاده نمایید. حال این سوال پیش می آید که ما چگونه می توانیم به سایت های خارجی اعتماد کنیم و از آن ها خرید نماییم. سایت های خارجی بسیاری از جمله آمازون آمریکا، آمازون ترکیه، علی بابا و علی اکسپرس از جمله مهمترین سایت هایی بوده است که بسیاری از افراد در سراسر دنیا از آن خرید می کنند. بسیاری از افراد به دلیل اعتبار و میزان رضایت سایر مشتریان در سراسر دنیا از این سایت ها خریداری می کنند که همین موضوع می تواند اعتماد کردن افراد به سایت های خارجی را نیز افزایش بدهد.

چرا بهتر است برخی از کالاها را از سایت های خارجی خریداری نماییم؟

چرا بهتر است برخی از کالاها را از سایت های خارجی خریداری نماییم؟

بسیاری از افراد برایشان این سوال پیش می آید که چرا بهتر است از سایت های خارجی خرید کنیم. سایت های خارجی می توانند بهترین و با کیفیت ترین اجناس را به مشتریان خود ارائه دهند. نحوه خرید از سایت های خارجی بسیار مشابه سایت های داخلی است. بنابراین شما می توانید اجناس اصل و اورجینال را از این نوع سایت ها خریداری نمایید. بسیاری از افراد به این دلیل از سایت های خارجی خرید می کنند که می دانند که هزینه واقعی آن محصول را به دلار پرداخت می کنند. چرا که اگر همان محصول وارد کشور بشود، بسیاری از هزینه ها از جمله هزینه گمرک و دست به دست شدن آن از خریداران و فروشندگان خرد باعث می شود که قیمت آن محصول بسیار بالا برود. و از همه مهمتر امکان اصل بودن این محصول بسیار پایین است، چرا که در این میان بسیاری از افراد برای سود کردن خود، با تعویض کردن اجناس سعی می کنند اجناس غیر اورجینال را به مشتریان خود ارائه دهند. بنابراین شما می توانید برای خرید از سایت های خارجی با مراجعه به سایت نیازیتو، به راحتی مبلغ مورد نظر برای خرید کالای مورد نظر خود را به حساب سایت هایی که زیر نظر نیازیتو بوده بریزید، تا آن ها هزینه اصلی کالا را به حساب سایت های خارجی بریزند، تا کالای شما ارسال شود.

برای خرید از حساب های خارجی به چه ابزارهایی نیاز داریم؟

بسیاری از افراد فکر می کنند که اگر پول لازم برای پرداخت آن کالا یا جنس را داشته باشند، می توانند آن را از سایت های خارجی خریداری نمایند، ولی متاسفانه اینگونه نیست. خرید از سایت های خارجی دارای ضوابطی است که بسیاری از افراد باید به آن توجه نمایند. داشتن برخی از ابزارها می تواند به شما کمک نماید تا به راحتی از سایت های خارجی خرید نمایید. داشتن کارت هایی مانند مستر کارت و ویزا کارت می تواند به شما کمک کند تا به راحتی از این سایت ها خرید نمایید. ولی تنها نکته ای که در این میان می تواند برای شما صرفه اقتصادی داشته باشد این است که اگر شما به عنوان یک وارد کننده عمده از این نوع سایت ها خرید می کنید، بهتر است که از مستر کارت و ویزا کارت استفاده نمایید. ولی اگر شما به عنوان یک فردی که فقط قصد دارد یک محصول را خرید نماید از سایت های خارجی استفاده می کنید، می توانید از سایت هایی که از شما ریال می گیرند و به دلار خرید می کنند استفاده نمایید.

از کدامیک از سایت های خارجی می توان خرید کرد؟

از کدامیک از سایت های خارجی می توان خرید کرد؟

شاید برای بسیاری از افراد این سوال پیش بیاید که از کدامیک از سایت های خارجی می توان خرید کرد. بنابراین شما می توانید به راحتی از تمامی سایت های خارجی خرید نمایید.

  • علی بابا
  • علی اکسپرس
  • آمازون آمریکا
  • آمازون ترکیه

چه نوع کالاهایی را می توان از سایت های خارجی خریداری کرد؟

یکی دیگر از مهمترین سوالاتی که برای بسیاری از افراد پیش می آید این است که چگونه می توان از سایت های خارجی و چه نوع کالاهایی را خرید کرد. بسیاری از افراد در تلاش هستند تا کالاهایی نظیر پوشاک، وسایل کودکان، ابزار آلات، تجهیزات مورد نظر برای برخی از وسایل از جمله ماشین ها را از سایت های خارجی خریداری نمایند. چراکه آن ها اینگونه تصور می کنند که می توانند به کالای اصل و اورجینال دست پیدا کنند. برخی از افراد نیز به دلیل منقضی شدن برخی از برنامه های نرم افزاری در ایران سعی می کنند که اصل برنامه ها و نسخه های اصلی آن را از سایت های خارجی خریداری نمایند.

چرا برخی از سایت ها نقل و انتقالات مالی برای خرید از سایت های خارجی را انجام می دهند؟

چرا برخی از سایت ها نقل و انتقالات مالی برای خرید از سایت های خارجی را انجام می دهند؟

یکی از مهمترین نکاتی که وجود دارد این است که متاسفانه کشور ایران تحریم بوده و نمی توان از طریق سایت های خارجی مخصوصا سایت های آمریکایی هر آنچه را که نیاز دارید، خریداری نمایید. بنابراین شما می توانید با پرداخت پول به برخی از موسسات که کارهای نقل و انتقالات مالی به سایت های خارجی را انجام می دهند را به آسانی انجام دهید. بنابراین شما می توانید به جای اینکه خودتان این کار را انجام بدهید، آن را به افرادی که می توانند از طریق حساب های خارجی خود این نقل و انتقالات انجام بدهند، بسپارید.

خرید از سایت های خارجی

پس:

اگر قصد دارید از سایت های خارجی خرید نمایید، می توانید به راحتی با کمک گرفتن از برخی از سایت هایی که هزینه های نقل و انتقال را پرداخت می کنند، هزینه های کالای خریداری شده خود را به حساب این سایت ها واریز نمایید، تا آن ها کارهای نقل و انتقال را انجام دهند.

5/5 - (1 امتیاز)