معرفی سامانه خدمات در محل آچارباز
معرفی سامانه خدمات در محل آچارباز

تعمیرات لوازم کوچک و بزرگ خانگی، در زندگی پر مشغله امروزی می‌تواند به بزرگ‌ترین چالش شما تبدیل شود. حجم کاری زیاد و زمان محدود، فرصت تعمیر وسایل خانه را به شما نمی‌دهد. شاید هم از مهارت و تخصص کافی، برای تعمیر لوازم برخوردار نیستید. در هر صورت نگران وسایل از کار افتاده نباشید، زیرا اینترنت […]

تعمیرات لوازم کوچک و بزرگ خانگی، در زندگی پر مشغله امروزی می‌تواند به بزرگ‌ترین چالش شما تبدیل شود. حجم کاری زیاد و زمان محدود، فرصت تعمیر وسایل خانه را به شما نمی‌دهد. شاید هم از مهارت و تخصص کافی، برای تعمیر لوازم برخوردار نیستید. در هر صورت نگران وسایل از کار افتاده نباشید، زیرا اینترنت در زمینه تعمیرات نیز، کار را برای ما آسان کرده است. شما می‌توانید عیب یابی و تعمیر وسایل را، به سامانه اینترنتی اعزام تعمیرکار به محل آچارباز بسپارید و یا از اطلاعات و مقاله‌های جامع وبلاگ این سامانه برای تعمیر وسایل استفاده کنید.

آچارباز، اولین سامانه آنلاین ارائه خدمات در محل

آچارباز، اولین سامانه آنلاین ارائه خدمات در محل

دیگر لازم نیست برای تعمیر لوازم مختلف، بیرون به دنبال تعمیرکار باشید و در صف‌های طولانی تعمیر قرار بگیرید.

تعمیر وسایل خود را به آچارباز، اولین سامانه اینترنتی ارائه خدمات در محل بسپارید. تا در اسرع وقت تعمیرکار آنلاین حرفه‌ای و متخصص آچارباز، در زمان مورد تایید شما به محل مورد نظرتان مراجعه کرده و دستگاه را تعمیر کند.

خدماتی که در سامانه آچارباز ارائه می‌شوند، محدود به سرویس و تعمیر لوازم خانگی نیست. شما می‌توانید برای سرویس و تعمیر ماشین‌های اداری، تاسیسات ساختمان، خدمات نظافت منزل و تعمیر خودرو در محل و…روی کمک آچارباز حساب کنید.

کافیست برای تعمیر دستگاه در زمان و مکان دلخواهتان، درخواست خود را در سایت و یا از طریق اپلیکیشن تعمیرات آنلاین آچارباز و یا به صورت تلفنی ثبت کنید. بعد از ثبت درخواست، تیم پشتیبان با شما تماس گرفته و قبل از اعزام سرویسکار در صورت امکان، ایراد دستگاه را تلفنی با شما برطرف خواهد کرد.

در آچارباز محدودیت زمانی برای تعمیر وسایل وجود ندارد و کلیه خدمات، در صورت درخواست مشتری حتی در روز‌های تعطیل نیز انجام می‌شوند.

متخصص آچارباز سرویس و تعمیر لوازم خانگی بزرگ، مانند لباسشویی، یخچال و اجاق گاز را در محل انجام خواهد داد.

معرفی سامانه خدمات در محل آچارباز

برای وسایل شخصی و لوازم کوچک آشپزخانه، مانند اپیلاتور و قهوه ساز، پیک با هزینه آچارباز وسیله را از شما تحویل گرفته به سرویسکار سپرده و بعد از تعمیر آن را به شما بر می‌گرداند. در چنین شرایطی می‌توانید از طریق سایت یا اپلیکیشن، از وضعیت و مراحل تعمیر دستگاه، که توسط سرویسکار مشخص می‌شود آگاه شوید.

تمام وسایلی که برای تعمیر به آچارباز می‌سپارید، از پرینتر گرفته تا ماشین لباسشویی، از جاروبرقی تا سینمای خانگی یک ماه گارانتی خواهند داشت. یعنی اگر مدت کوتاهی بعد از تعمیر، دوباره همان مشکل را در دستگاه مشاهده کردید، سرویسکار آچارباز بدون دریافت هزینه دستگاه را مجدد برای شما تعمیر خواهد کرد.

سرویسکاران آچارباز، تنها برند و مدل خاص و محدودی را تعمیر نمی‌کنند. شما می‌توانید سرویس و تعمیر دستگاه خود را با هر برند و مدلی که باشد، ایرانی یا خارجی، قدیمی یا جدید به تعمیرکاران آنلاین آچارباز بسپارید.

اکثر تعمیرکاران تا قبل از بازدید حضوری از دستگاه، هزینه مشخصی برای تعمیر آن اعلام نمی‌‌کنند. اما در سامانه آچارباز، هزینه تعمیر تمامی خدمات از جمله لوازم خانه، تاسیسات ساختمان، لوازم اداری و کامپیوتری و…به طور کامل مشخص شده که به شما در برآورد کلی هزینه‌ها کمک خواهد کرد.

وبلاگ آچارباز، جامع‌ترین منبع برای تعمیرات لوازم

برخی از مشکلات پیش آمده برای دستگاه را، می‌توان بدون نیاز به تعمیرکار در خانه برطرف کرد. عده‌ای از کاربران نیز به دلیل علاقه به پروسه تعمیر و صرفه جویی در هزینه‌ها، ترجیح می‌دهند که خود تعمیر لوازم را انجام دهند. در چنین شرایطی، استفاده از یک منبع جامع و کامل برای عیب یابی و تعمیر وسایل می‌تواند کمک بزرگی باشد. در این زمینه، وبلاگ آچارباز مانند یک مجله آموزش تعمیرات آنلاین عمل می‌کند.

موضوعات مقاله‌های تعمیرات وبلاگ آچارباز، بسیار متنوع بوده و محدود به وسیله خاصی نیست. نحوه سرویس پکیج، آموزش پولیش خودرو و تمیز کردن نقاط مختلف خانه و…برخی از موضوعاتی هستند که در وبلاگ آچارباز به آن‌ها اشاره شده است. منبع بسیاری از این مقالات، برگرفته از تجربیات و اطلاعات سرویسکاران آچارباز است. در بخش سبک زندگی وبلاگ آچارباز هم، می‌توانید به طرز تهیه رسپی‌های خوشمزه و راهنمای خرید لوازم خانگی مختلف دسترسی داشته باشید.

سرویس و تعمیر وسایل را به آچارباز بسپارید

سرویس و تعمیر وسایل را به آچارباز بسپارید

وسایل و لوازم خانگی، از قیمت بسیار بالایی برخوردار بوده و با توجه به شرایط اقتصادی امروزی، اغلب افراد به این وسایل به چشم سرمایه نگاه می‌کنند. بهتر است برای افزایش عمر مفید این وسایل، هرچند وقت یکبار آن‌ها را سرویس کرد تا نقص‌های فنی کوچک، قبل از تبدیل به مشکلاتی بزرگ برطرف شده و تاثیری روی عملکرد دستگاه نگذارند. با سرویس وسایل و لوازم خانگی، در بسیاری از هزینه‌های مربوط به تعمیر صرفه جویی کرده و از مستهلک شدن قطعات جلوگیری خواهید کرد.

گاهی مشکلات ساده و کوچک، با راه اندازی دوبار دستگاه، عوض کردن پریز برق و یا تعمیر دوشاخه برطرف می‌شوند. اما برای رفع مشکلات اساسی و جدی، که می‌توانند خسارات زیادی به دستگاه وارد کنند باید از یک سرویسکار با تجربه کمک گرفت.

در حال حاضر تمامی خدمات آچارباز، در ۲۲ منطقه تهران برای وسایل بزرگ در محل و  منزل شما انجام می‌شود همچنین میتوانید وسایل کوچک را با پست به تعمیرگاه تخصصی آچارباز ارسال کنید. هزینه ایاب و ذهاب این خدمات رایگان است. شما می‌توانید با خیال راحت، تعمیر وسایل را به آچارباز بسپارید و به فکر خرید وسیله جایگزین نباشید.

5/5 - (2 امتیاز)