دانشگاه نووسیبیرسک روسیه
دانشگاه نووسیبیرسک روسیه

آیا تحصیل پزشکی در روسیه را به شکل یک رویا میبینید؟! باید بدانید که روس دانش این رویا را به یک حقیقت محض تبدیل نموده است… بله، واقعیت این است که تحصیلات در خارج از کشور رویای بسیاری از دانشجویان نخبه است که متاسفانه بنا به دلایل بسیاری به راحتی میسر نمی‌شود. البته برای هر مشکلی همیشه […]

آیا تحصیل پزشکی در روسیه را به شکل یک رویا میبینید؟! باید بدانید که روس دانش این رویا را به یک حقیقت محض تبدیل نموده است… بله، واقعیت این است که تحصیلات در خارج از کشور رویای بسیاری از دانشجویان نخبه است که متاسفانه بنا به دلایل بسیاری به راحتی میسر نمی‌شود. البته برای هر مشکلی همیشه راه حلی هست که باید آن را پیدا کنید. اما آیا می‌دانستید بیشتر دانشجویان رشته پزشکی مایلند  در رشته پزشکی دانشگاه نووسیبیسرسک روسیه قبول شوند؟

روسیه یکی از مقاصد جذاب و زیبا برای مهاجرت است و با توجه به مقاصد علمی که دارد هر ساله دانشجویان بسیاری را برای تحصیل به خود جذب می‌کند. تحصیل در دانشگاه‌های روسیه به خصوص دانشگاه نووسیبسرسک مزایای بسیاری دارد تا جایی که شدت مهاجرت دانشجویان در سال ۲۰۱۹ میلادی در حدود ۲۵۰ هزار نفر بوده است. بله! شاید باور این حجم از علاقه  به تحصیل در دانشگاه های روسیه کمی تعجب آور باشد اما این اتفاق به طرز غیر قابل باوری افتاده است! بنابراین رفتن به دانشگاه‌های روسیه چندان رویای دست نیافتنی‌ای محسوب نمی‌شود. روس دانش همان راه حلی است که این رویای دور و داراز را جامه‌ی عمل می‌پوشاند. روس دانش درست مثل هواپیمایی است که شما را در بهترین دانشگاه‌های روسیه فرود می‌‍آورد. برای سوار شدن به این هواپیمای سریع و سیر ادامه‌ی این مطلب را بخوانید.

رشته‌های جذاب تحصیلی در دانشگاه‌های روسیه

دانشجویان مهاجر، معمولا رشته‌های پزشکی، داروسازی، دندانپزشکی، نفت و گاز و فناوری اطلاعات  را برای تحصیل در دانشگاه‌های روسیه انتخاب می‌کنند. از این میان تحصیل در رشته‌ی پزشکی دانشگاه نووسیبیسرسک علاقه‌مندان بیشتری دارد، این دانشگاه از موسسات سطح عالی روسیه می‌باشد که از سال ۱۹۵۹ تاسیس شده است. دانشگاه نووسیبسرسک در رتبه بندی QS در رده‌ی دوم بهترین دانشگاه‌های جهان قرار گرفته است. اگر شما هم مایل به تحصیل در رشته پزشکی دانشگاه نووسیبیسرسک هستید اصلاً نگران نباشید، روس دانش شما را به هدفتان خواهد رساند.

اگر می‌خواهید پزشکی بخوانید، به شهر نووسیبیسرسک روسیه مهاجرت کنید!

اگر می‌خواهید پزشکی بخوانید، به شهر نووسیبیسرسک روسیه مهاجرت کنید!

شهر نووسیبیسرسک روسیه سومین شهر بزرگ روسیه بوده و از نظر اقتصادی بسیار بزرگ و پیشرفته می‌باشد. افزون بر این شهر نووسیبیسرسک روسیه جاذبه‌های گردشگری بسیاری دارد که به همین سبب افراد بسیاری را به خود جذب کرده است. برای تحصیل پزشکی به زبان انگلیسی در روسیه نیز این شهر بهترین گزینه خواهد بود؛ چراکه یکی از بزرگترین دانشگاه‌های دولتی روسیه در نووسیبسرسک قرار دارد. سطح علمی‌ای دانشگاه بسیار بالا است و نخبگان بسیاری را تحویل جامعه داده است. علاوه بر این تحصیل در روسیه مزایای بسیاری نیز دارد:

  • سطح کیفی تحصیلات در رده بالا قرار دارد.
  • هزینه زندگی و تحصیل در روسیه نیز متناسب است.
  • اخذ ویزا و پذیرش از دانشگاه‌های روسیه راحت می‌باشد.
  • دانشجویان در حین تحصیل اجازه‌ی کار کردن نیز دارند.

یک خبر خوب؛ دانشگاه نووسیبیسرسک مورد تائید ایران است!

به طور کلی حدود ۱۳۰ دانشگاه از دانشگاه‌های روسیه مورد تائید ایران می‌باشد. این دانشگاه‌ها در دو بخش دارای تائیدیه وزارت بهداشت و یا وزارت علوم ایران است که هر یک در رده بندی از عالی به پایین جدول بندی شده‌اند. دانشگاه دولتی پزشکی نووسیبیسرسک نیز دارای تائیدیه از وزارت بهداشت است و فردی که از آنجا فارغ التحصیل شود رتبه‌ی بالایی در کشور خواهد داشت. بنابراین اخذ پذیریش از دانشگاه نووسیبسرسک روسیه از اهمیت بالایی برخوردار است.

قدم اول برای تحصیل؛ گذراندن پادفک دانشگاه نووسیبیسرسک

قطعاً برای تحصیل در هر کشور خارجی باید به زبان محاوره و نوشتاری آن کشور مسلط باشید. پادفک دانشگاه نووسیبیسرسک نیز در واقع همان گذراندن دوره‌ی کامل آموزش زبان روسی است که برای دانشجویان مهاجر تشکیل می‌شود. با وجود اینکه امکان تحصیل پزشکی به زبان انگلیسی در روسیه وجود دارد، اما هر فرد برای امرار معاش و گذران زندگی خود به آموختن زبان روسی نیازمند خواهدبود. بنابراین می‌توان گفت اولین اقدام پس از مهاجرت و گرفتن بورسیه دانشگاه گذراندن دوره‌ی پادفک دانشگاه نووسیبیسرسک است. البته آموختن زبان روسی بر امتیازات شما نیز اضافه خواهد کرد.

روس دانش؛ پاسخگوی سوالات دانشجویان

میزان شهریه دانشگاه‌های روسیه چقدر است؟ با چه معدلی می‌توان از پزشکی دانشگاه نووسیبیسرسک روسیه قبول شد؟ از چه طریقی می‌توان برای اخذ پذیرش اقدام کرد؟

این‌ها سوالاتی است که در اذهان دانشجویان پس از دانستن مزیت‌های تحصیل در روسیه وجود دارد. روس دانش مرجع کاملی است که می‌تواند پاسخگوی سوالات شما باشد و شما را تا رسیدن به مقصود همراهی کند. موسسه روس دانش به منظور کمک به پیشرفت دانشجویان کشور شکل گرفته است که خدماتی از قبیل:

  • اخذ پذیرش دانشگاه‌های روسیه برای دانشجویان
  • ترجمه رسمی مدارک دانشجویان به زبان روسی
  • انجام مراحل ثبت نام دانشگاهی و ثبت نام خوابگاه
  • هماهنگی و ترانسفر فرودگاهی تا مقصد
  • همراهی در مراحل اداری ثبت نام، انجام آزمایشات و کارهای بانکی
  • مشاوره یک ساله به صورت تلفنی یا حضوری

با وجود خدمات ویژه‌ای که روس دانش به دانشجویان ارائه می‌کند، می‌توان آن را برای همراهی صفر تا صد تحصیل خود انتخاب کنید. روس دانش با طراحی وبسایت، اکانت‌های اینستاگرام، تلگرام و واتس آپ نیز آماده مشاوره غیر حضوری به علاقمندان تحصیل در رشته پزشکی دانشگاه نووسیبیسرسک روسیه است. بنابراین با هر امکاناتی که در دسترس دارید می‌توانید به روس دانش دسترسی پیدا کنید.

هزینه‌های تحصیل در روسیه چقدر است؟

بدیهی است که هر فرد مهاجر برای زندگی، تحصیل و گذراندن پادفک دانشگاه نووسیبیسرسک متحمل هزینه‌هایی خواهد شد. طبق بررسی‌های روس دانش هزینه‌ی تحصیلات در کشور روسیه به انتخاب رشته، دانشگاه و مقطع تحصیلی هر فرد بستگی دارد. اما به طور متوسط هزینه‌های دوره پادفک حدود ۳هزار دلار معادل ۷۵ میلیون تومان است و شهریه دانشکده‌های پزشکی بین ۵ الی ۶ هزار دلار می‌باشد. باتوجه به اینکه فراهم کردن این مبالغ مدتی زمان خواهد برد بهتر است پیش از هر کاری از مشاوره‌های روس دانش استفاده کنید تا از هزینه‌های به روز تحصیل در روسیه آگاه شوید.

با روس دانش به قله صعود کنید!

با روس دانش به قله صعود کنید!

صعود به قله تجربه‌ی لذت بخشی است که با روس دانش به آن خواهید رسید. تحصیلات دغدغه اصلی همه‌ی جوانان امروزی بوده که تنها با داشتن یک مشاور خوب به نتیجه خواهدرسید. اگرچه تلاش شخصی مهم‌ترین مسئله برای پیشرفت است اما هر دانشجوی با پشتکار برای اخذ پذیرش از بهترین دانشگاه‌های روسیه و رسیدن به مدارج عملی بالا کافی است از روس دانش کمک بگیرد. روس دانش پکیج کاملی از تمامی خدمات مربوط به تحصیلات در روسیه است که مشاوران و متخصصان زبده‌ای در مجموعه‌ی خود برای دانشجویان قرار داده است.

بنابراین اگر می‌خواهید در اوج باشید به روس دانش ( https://rusdanesh.com ) رجوع کنید…

study@rusdanesh.com

+۷۹۱۱۹۸۳۱۹۰۱

5/5 - (2 امتیاز)