شماره معلم خصوصی زبان انگلیسی کودکان در ایران مدرس
شماره معلم خصوصی زبان انگلیسی کودکان در ایران مدرس

در این مقاله در رابطه با خدمات تدریس خصوصی زبان انگلیسی کودکان که در سایت معلم خصوصی ایران مدرس https://teaching.iranmodares.com/teaching-index.php ارائه می شود توضیح داده شده است. ایران مدرس بزرگترین و معتبرترین سایت تدریس خصوصی ایران است و مدرسین زبان خانم و آقا در این سایت ثبت نام کرده اند و در زمینه تدریس زبان به کودکان […]

در این مقاله در رابطه با خدمات تدریس خصوصی زبان انگلیسی کودکان که در سایت معلم خصوصی ایران مدرس https://teaching.iranmodares.com/teaching-index.php ارائه می شود توضیح داده شده است. ایران مدرس بزرگترین و معتبرترین سایت تدریس خصوصی ایران است و مدرسین زبان خانم و آقا در این سایت ثبت نام کرده اند و در زمینه تدریس زبان به کودکان و بزرگسالان فعالیت دارند.

اگر در جستجوی یک معلم زبان کودکان خوب هستید حتما به سایت ایران مدرس IranModares.com مراجعه نمائید (در گوگل عبارت “معلم خصوصی” یا “سایت تدریس خصوصی ایران مدرس” را جستجو کنید و وارد سایت ایران مدرس شوید). در ایران مدرس کاملترین لیست مدرسین و معلم های تدریس خصوصی زبان انگلیسی کودکان و سایر سنین وجود دارد. اگر قیمت کلاس های خصوصی زبان انگلیسی برای شما مهم است، اگر می خواهید با یک معلم مجرب و خوب برای فرزند خودتان کلاس زبان داشته باشید و زبان انگلیسی کودک خودتان را با کیفیت بالا و در زمان کم تقویت نمائید … در هر صورت، ایران مدرس بهترین گزینه برای انتخاب معلم زبان انگلیسی کودکان است.

چرا از سایت تدریس خصوصی ایران مدرس معلم زبان انتخاب کنیم؟

چرا از سایت تدریس خصوصی ایران مدرس معلم زبان انتخاب کنیم؟

۱- در سایت ایران مدرس کاملترین لیست مدرسین تدریس خصوصی ارائه شده است. در این وب سایت با هر سلیقه و قیمتی که در نظر دارید می توانید یک استاد خوب را پیدا کنید. برای تمامی مدرسین قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل و یا به صورت آنلاین ارائه شده است. هر استاد اطلاعات کاملی از جمله سوابق تدریس و مدارکی که دارد را قرار داده است. در نتیجه اطلاعات کاملی در اختیار دارید تا یک معلم خوب با آگاهی کامل انتخاب نمائید.

۲- اگر می خواهید از خدمات تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل تهران برای کودک خودتان استفاده کنید و یا هر جای دیگر ایران که ساکن هستید، در ایران مدرس می توانید به راحتی استاد خودتان را انتخاب کنید. معلم زبان کودکان باید تخصص لازم را داشته باشد و با روحیه کودک و نحوه تدریس به بچه های با سن و سال کم آشنا باشد. در ایران مدرس مدرسینی که این توانایی را دارند توضیح داده اند که می توانند تدریس به بچه ها را انجام دهند و می توانید با یک معلم خوب کلاس داشته باشید.

۳- به جای اینکه در جستجوی آموزشگاه تدریس خصوصی زبان انگلیسی باشید چرا به صورت مستقیم و بدون هیچ واسطه ای با مدرسین زبان ثبت نامی در ایران مدرس حرف نمی زنید؟ در وب سایت مذکور شماره تماس مستقیم و بدون واسطه تمام مدرسین ذکر شده است. می توانید قبل از شروع کلاس ها با خود معلم حرف بزنید و از نحوه حرف زدن ایشان و اعتمادی که به کار خودش دارد می توانید تشخیص دهید که معلم خوبی است یا نه. ارتباط مستقیم با مدرسین بسیار مهم است.

۴- حتما شما هم این تجربه را داشته اید که وقتی کالایی را خریداری می کنید و یا از جایی خدماتی را دریافت می کنید اگر مشتری های قبلی آن کالا یا خدمات راضی بوده باشند با خیال راحت و با اطمینان بیشتری خرید خودتان را انجام می دهید. در سایت www.IranModares.com هم برای بسیاری از اساتید مجرب نظرات شاگردهای قبلی مدرسین ثبت شده است و با مطالعه نظرات قبلی مدرسین می توانید متوجه شوید که کدام استاد بهتر تدریس می کند و شاگردهای قبلی کدام معلم زبان بهتر نتیجه گرفته اند. در نتیجه برای تقویت زبان انگلیسی کودک خودتان می توانید یک مدرس خصوصی خوب و با تجربه را انتخاب کنید.

شماره معلم خصوصی زبان انگلیسی کودکان در ایران مدرس

۵- اگر می خواهید تدریس خصوصی زبان انگلیسی با قیمت مناسب و یا تدریس خصوصی گرامر زبان انگلیسی و …. را داشته باشید و یا به فرزند خودتان مکالمه زبان را به بهترین شکل آموزش دهید کلاس های خصوصی و انتخاب معلم از ایران مدرس کاملا روش خوب و مناسبی است. در وب سایت مزبور برای بسیاری از مدرسین نمونه فیلم تدریس هم ثبت شده است و قبل از انتخاب استاد می توانید با نحوه تدریس مدرس، میزان تسلطی که دارد، لهجه استاد و …. آشنا شده و در نتیجه باز هم از انتخاب خودتان مطمئن تر گردید.

۶- بسیاری از مدرسین در ایران مدرس فایل مدرک تحصیلی و رزومه کاری خودشان را هم قرار داده اند و می توانید باز هم اطمینان بیشتری حاصل کنید که با یک استاد با سطح سواد بالا کلاس برگزار خواهید کرد.

با توجه به مطالب ذکر شده، اگر در جستجوی یک معلم خصوصی زبان انگلیسی کودکان خوب هستید به سایت تدریس خصوصی ایران مدرس مراجعه نمائید. این وب سایت بزرگترین سایت تدریس خصوصی ایران است و تا سال ۹۹ بیش از ۲۱۰۰۰ مدرس ثبت نامی دارد که در زمینه تدریس خصوصی زبان و سایر دروس فعالیت دارند. در این وب سایت شماره تماس مستقیم مدرسین و نرخ کلاس ها ارائه شده است. بسیاری از اساتید در زمینه تدریس نیمه خصوصی زبان انگلیسی هم فعالیت دارند و می توانید به صورت همزمان به شکل حضوری و آنلاین برای چند فرزند خودتان از این کلاس ها استفاده نمائید. با توجه به شرایط کرونایی موجود به جای معلم زبان انگلیسی در منزل می توانید از خدمات آموزش آنلاین زبان برای کودکان استفاده نمائید.

برای انتخاب یک معلم خوب زبان کودک از ایران مدرس موارد زیر را در نظر داشته باشید:

۱- با اساتید مجرب و با سابقه کلاس برگزار کنید.

۲- با معلمی کلاس داشته باشید که قیمت مناسب برای کلاس های خودش در نظر گرفته است.

۳- اساتید فارغ التحصیلی از دانشگاههای معتبر را در اولویت اول قرار دهید.

۴- کیفیت را فدای قیمت نکنید و با یک مدرس زبان عالی کلاس بگیرید.

۵- با مدرسینی که در زمینه تدریس زبان کودکان تخصص دارند کلاس ها را هماهنگ نمائید.

نکات تکمیلی در رابطه با آموزش زبان به کودکان در کلاس های خصوصی و گروهی

فرستادن کودکان خردسال به کلاس‌های آموزش زبان انگلیسی، این روزها به یکی از رفتارهای غالب بسیاری از والدین تبدیل شده است و این مساله اگرچه تحت عنوان علم آموزی و لزوم فراگیری یک زبان بین‌المللی توسط کودکان صورت می‌گیرد اما واقعیت این است که بیان چند کلمه انگلیسی از سوی کودکان در جمع‌های خانوادگی می‌تواند باعث سربلندی یا اصطلاحا «کلاس گذاشتن» توسط والدین شود.

منبع: نی نی وبلاگ

سن مناسب برای آموزش زبان به کودک: در آموزش زبان دوم به کودک نکته قابل توجه این است که باید زبان مادری یا زبان اول برای کودک به طور کامل جا بیفتد و به عبارت دیگر کودک تسلط کامل بر زبان مادری داشته باشد. کودکانی که هنوز برخی حروف را به جای هم استفاده می‌کنند، حرف خاصی را نمی‌توانند تلفظ کنند و برخی کلمات را جا‌به‌جا ادا می‌کنند برای آموزش زبان دوم آماده نیستند. در واقع زبان مادری یک توانایی برای یادگیری زبان دوم فراهم می‌کند بنابراین کودکی که در زبان اول مشکل داشته باشد نمی‌تواند در یادگیری زبان دوم موفق عمل کند. آموزش بی‌موقع زبان دوم باعث می‌شود هم آموزش زبان اول با تاخیر همراه باشد و هم آموزش زبان دوم طولانی‌تر شده و دیرآموزی اتفاق بیفتد. اگر می خواهید برای تقویت زبان کودک خودتان از کلاس های خصوصی استفاده کنید این نکات را مد نظر داشته باشید. مدرسین زبان کودک در ایران مدرس در این زمینه ها به شما مشاوره هم خواهند داد.

البته در این زمینه دیدگاه دیگری هم وجود دارد. به اعتقاد دانشمندان دانشگاه پاریس دسکارته، کودکان در ۲۰ ماهگی شروع به توسعه فرایندهای شناختی مفید برای یادگیری زبان می‌کنند و به نظر می‌رسد که بیشترین آمادگی را برای آموختن یک زبان خارجی به دست می‌آورند، حتی اگر در این سن شناخت عمیقی از زبان مادری خود نداشته باشند. در هر صورت، استفاده از خدمات تدریس خصوصی زبان برای پیشرفت بهتر و سریعتر کودک می تواند بسیار مفید باشد.

4/5 - (3 امتیاز)