بهترین دوربین مداربسته AHD با تکنولوژی BLC کدام است؟
بهترین دوربین مداربسته AHD با تکنولوژی BLC کدام است؟

یکی از مشکلاتی که در دوربین های مداربسته با آنها دستبه گریبان هستند متفاوت بودن میزان نور محیط تصویر برداری می باشد بدین صورتکه یک قسمت از محل تصویر برداری بسیار روشن می باشد و قسمتی دیگر کم نور هست که در این حالت لنز دوربین مداربسته قابلیت تنظیم یکنواخت نور را از محلی که دارای سطوح متفاوت نوری […]

یکی از مشکلاتی که در دوربین های مداربسته با آنها دستبه گریبان هستند متفاوت بودن میزان نور محیط تصویر برداری می باشد بدین صورتکه یک قسمت از محل تصویر برداری بسیار روشن می باشد و قسمتی دیگر کم نور هست که در این حالت لنز دوربین مداربسته قابلیت تنظیم یکنواخت نور را از محلی که دارای سطوح متفاوت نوری می باشد را ندارد که در این حالت با تمرکز بر روی بخش پر نور قسمت کم نور تاریک نمایش داده می شود. برای حل این مشکل یکی از تکنولوژی های که امروزه برای حل این مشکل بوجود آمده فناوری بنام BLC  می باشد.

BLC مخفف کلمه Back Light Compensation بمعنی جبران خودکار نورپشتی می باشد و بدین صورت است در هنگامی که دوربین مداربسته برای حل مشکل تاریکی قسمت کم نور تصویر با باز گشاد کردن دریچه دیافراگم دوربین میزان نور وردی به دوربین مداربسته را بیشتر می کند که در این صورت مشکل کم نوری تصویر را حل می کند و تصویر کم نور از میزان نور مناسبی برای نمایش برخوردار خواهد بود.

اما این روش یک مشکلی دارد و آن این است که با وجود باز شدن دریچه دیافراگم دوربین مداربسته بغیر از بخش کم نور، تمامی قسمت تصویر دارای افزایش روشنایی می شود و بخش روشن تصویر آنقدر روشن می شود که دیگر جزئیات آن را نمی توان براحتی رویت کرد که این می تواند از معایب این تکنولوژی باشد. اما در صورتیکه آن قسمت پر نور تصویر برای کاربر دارای اهمیت چندانی نباشد، این فناوری می تواند برای کاربر کار آمد باشد.

تکنولوژی BLC  در دوربین های مداربسته AHD

تکنولوژی BLC  در دوربین های مداربسته AHD

دوربین های مداربسته AHD یا آنالوگ HD در واقع نسل جدید دوربین های مداربسته از دوربین های مداربسته آنالوگ می باشد با قرار دادن لنز و چیپست تصویر دیجیتالی در این نوع از دوربین های مداربسته سعی شده است تا مشکل پایین بودن کیفیت تصویر این دوربین های مداربسته حل شود تا بتوان با یک هزینه بسیار پایین تر از دوربین های مداربسته تحت شبکه ، از این نوع از دوربین های مداربسته در محیط هایی که داشتن تصاویر نظارتی بسیار مهم است استفاده شود.

این فناوری در انواع خانواده های دوربین های مداربسته آنالوگ ، AHD بکار رفته است و با کمی جستجو می توان دوربین مداربسته AHD را با این قابلیت نام برده را پیدا کرده و مورد استفاده قرار داد.

اما یکی از مسئله ای که مشتریان با آن دست و پنجه نرم می کنند این است از کدام مکان معتبر می توان این دوربین های مداربسته را تهیه کرد که بغیر از کیفیت تصاویر بالا ، دارای قیمت مناسب و خدمات پس از فروش معتبر باشد ؟

در پاسخ به این سؤال ما می توانیم شرکت الکامپ را به شما معرفی کنیم که دارای مجوز رسمی از سوی اتحادیه صنف دوربین های مداربسته تهران بشماره صنفی ۰۴۶۷۱۳۷۳۲۳ و ۱۷ سال سابقه درخشان در زمینه واردات ، مشاوره ، فروش و نصب در زمینه دوربین های مداربسته و سیستم حفاظتی می باشد که از زمان شروع فعالیت تا به امروز همواره سعی کرده است که دستگاه هایی را به مشتریان خود عرضه کند تا تمام پارامترهای مورد انتظار مشتری (کیفیت ، قیمت مناسب و خدمات پس از فروش معتبر) برطرف سازد که تا به امروز در این کار موفق بوده و نسبت به دیگر رقباء در این زمینه پیشرو بوده است.

در همین خصوص مدیر عامل شرکت الکامپ به مشتریان خود همیشه توصیه می کند که سیستم دوربین های مداربسته و دیگر سیستم های حفاظتی خود را از امکانی تهیه نمایید که دارای سابقه فعالیت و رزومه درخشان  باشد و یا حداقل دارای مجوز رسمی از اتحادیه دوبین های مداربسته باشد تا از برخورد با مشکلاتی از قبیل خرید دوربین های بی کیفیت با قیمت بهمراه  عدم دریافت خدمات پس از فروش در امان بمانند.

در همین راستا برندهایی که شرکت الکامپ به مشتریان خود ارائه میدهد عبارتند از :

دوربین های مداربسته برند PELCOTECH

دوربین های مداربسته برند PELCOTECH

این برند از دوربین مداربسته بهترین برندی است که شرکت الکامپ به مشتریان خود عرضه می کند و دارای  کیفیت تصاویر فوق العاده می باشد که دلیل این بالا بودن کیفیت تصویر استفاده از حسگر و چیپست تصویر شرکت SONY می باشد که از همین رو شرکت الکامپ در ۸۰ درصد از پروژه هایی تا الآن انجام داده است از دوربین های مداربسته برند PELCOTECH بوده است که از تا به امروز بسیاری از مشتریانی که از این دوربین های مداربسته به دستگاه نظارتی در محل خود استفاده کرده اند از میزان کیفیت تصویر و عملکرد این برند از دوربین های مداربسته رضایت کامل را داشته اند .

از همین رو شرکت الکامپ هماره به فکر مشتریان خود بوده و این دوربین های مداربسته را با ۵ سال ضمانت طولانی مدت مورد پوشش قرار داده که تا به امروز هیچ شرکتی چنین ضمانت طولانی مدتی را برای دوربین مداربسته در نظر نگرفته است.

دوربین های مداربسته AHD باقابلیت BLC برند PELCOTECH

دوربین های مداربسته AHD باقابلیت BLC برند PELCOTECH 

مشتریان گرامی در صورت نیازبه راهنمایی می توانند با شماره گیری ۰۲۱۸۸۵۵۲۷۶۶ بصورت تلفنی مشاوره لازم را از کارشناسان شرکت الکامپ دریافت نمایند و یا در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر از وضعیت شرکت وخرید دوربین مدار بسته می توانند با مراجعه به وب سایت شرکت الکامپ به نشانی amniatcctv.com اطالاعات مورد نیاز را کسب نمایند

منبع : فروشگاه آنلاین دوربین مدار بسته الکامپ

5/5 - (1 امتیاز)