ماگ و لیوان هدایایی پرکاربرد
ماگ و لیوان هدایایی پرکاربرد

ماگ و لیوان هدایایی پرکاربرد یکی از پر استفاده‌ترین روش‌های رونق کسب و کار، استفاده از هدایای تبلیغاتی است. روش مدرنی که بسیاری به اهمیت و کاربرد آن واقف هستند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی این روش نیز دستخوش تغییراتی شده و نسبت به گذشته بهبود چشمگیری یافته است. صنعت چاپ از این لحاظ روند مثبتی […]

ماگ و لیوان هدایایی پرکاربرد

ماگ و لیوان هدایایی پرکاربرد

یکی از پر استفاده‌ترین روش‌های رونق کسب و کار، استفاده از هدایای تبلیغاتی است. روش مدرنی که بسیاری به اهمیت و کاربرد آن واقف هستند.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی این روش نیز دستخوش تغییراتی شده و نسبت به گذشته بهبود چشمگیری یافته است. صنعت چاپ از این لحاظ روند مثبتی را در پیش گرفته و اینک یک طرح با رنگ‌های متفاوت به راحتی به روی سطوح مختلف درج می‌شود.

ظروف و به ویژه ظروف نگهدارنده مایعات همچون لیوان، ماگ، فنجان، فلاسک و … به عنوان هدیه تبلیغاتی در توسعه این راه نقش موثری داشته است. این گونه هدایا هم از بابت کاربردی بودن و هم از جهت محبوبیت برای مصرف‌کنندگان، بازخورد خوبی را در تاریخچه‌اش دارد. چاپ یک طرح، شعار تبلیغاتی و یا لوگو به روی یک لیوان به خوبی می‌تواند شما را به مخاطبتان معرفی کند.

تنوع بسیار زیاد در شکل و جنس برای انتخاب به عنوان هدیه تبلیغاتی، حق انتخاب زیادی را به شما می‌دهد که در ادامه به بررسی کلی چند مورد پر استفاده می‌پردازیم.

ماگ تبلیغاتی

اصطلاحا به لیوان دسته دار که حجم نسبتا بالایی از مایعات درون آن جای می‌گیرد ماگ گفته می‌شود. اغلب برای نوشیدن مایعات گرم همچون چای و قهوه از آن استفاده می‌شود. جنس ماگ می‌تواند از سرامیک، کریستال، پلاستیک، فلز یا نهایتا چوب باشد.

پرطرفدارترین جنسی که برای ساخت ماگ استفاده می‌شود سرامیک است که به دلیل امکان تحمل بالاتر گرما و سرما و همینطور قرارگیری در مایکروویو بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ماگ کریستالی و پلاستیکی پس از نوع سرامیکی در رتبه‌های بعدی قرار می‌گیرند که هر کدام مزایا و معایب خود را دارند. ماگ پلاستیکی همچون نمونه سرامیکی تحت سرما، گرما و برای استفاده از مایکروویو، به مشکلی بر نمی‌خورد و حتی در مقابل ضربه نیز مقاوم است، اما لذت در دست گرفتن یک جنس عالی و طعم عالی را به مخاطبش نمی‌دهد.

ماگ کریستالی در مقابل حرارت و سرما کمی ضعیف است اما دوام بسیار بالایی دارد و طعم نوشیدنی را حفظ می‌کند.

استفاده از فلز برای ساخت ماگ رواج دارد اما به دلیل انتقال حرارت، مشکلاتی را ایجاد می‌کند که در نتیجه ماگ‌های فلزی سهم کمتری از استفاده را به خود اختصاص می‌دهد.

ماگ چوبی از نمونه‌های کم کاربرد این کالا به حساب می‌آید. زیبایی این نوع ماگ مثال زدنی است، اما با این حال نمی‌تواند جای دوام نسبتا کم آن را بگیرد. تغییر طعم مایع به علت پوسیدگی چوب در طی زمان، از جمله مشکلات دیگر این کالا است. عمده این مدل، به صورت دست‌ساز ساخته می‌شود و به عنوان دکور از آن بهره می‌گیرند.

ماگ یک ظرف کاملا شخصی به حساب می‌آید و با مزین شدن به یک طرح و رنگ خاص وجهه‌ی دلپسندتری به خود می‌گیرد. این حرف به این معنی است که برای جلسات و امور رسمی خیلی مناسب نیست.

اشکال متنوع برای ماگ باعث می‌شود که نمونه‌های یکتایی در دست مخاطبین وجود داشته باشد. این تنوع حس متفاوت بودن هدیه را پر رنگ تر خواهد کرد.

نهایتا با چاپ ساده یک لوگو و یا ایجاد طرح کلی به روی بدنه می‌توان آن را به یک هدیه تبلیغاتی شایسته تبدیل کرد.

فنجان تبلیغاتی

فنجان ظرفی دسته دار است که برای نوشیدن دمنوش و مایعات گرم به کار می‌رود و حجمی در حدود صد میلی لیتر را در خود جای می‌دهد. معمولا از سرامیک و آرکوپال برای ساخت آن استفاده می‌شود.
ظرافت در ساخت و طرح شکل خاص و زیبا به روی فنجان باعث خاص بودن آن می‌شود . ظاهر شیک و آراسته فنجان برای استفاده‌ی رسمی و اداری بسیار مناسب است.

لیوان تبلیغاتی

در حقیقت شکل کلی ظرف نوشیدنی مایعات به عنوان لیوان شناخته می‌شود. عمومی ترین ظرفی که به کاربرد خاصی معطوف نمی‌شود. نوشیدن آب، شربت، چای و هر چیزی دیگری با لیوان رواج دارد. از مواد متنوعی همچون شیشه، پلاستیک،سرامیک، سفال، کاغذ و … برای ساختش استفاده می‌شود. ابعاد مشخصی برای این ظرف در نظر گرفته نمی‌شود و به طور معمول حجمی بین ماگ و فنجان را دارد.

لیوان می‌تواند برای استفاده روزانه، در طی سفرها و حتی در موارد استفاده عمومی کاملا مناسب باشد.
به عنوان یک هدیه تبلیغاتی لیوان شیشه‌ای و لیوان نشکن (ABS) جزو بهترین انتخاب‌ها خواهند بود. چرا که از لحاظ دوام، کارایی و چاپ بهترین عملکرد را خواهند داشت.

فلاسک تبلیغاتی

گاهی برای نگهداری حجم بیشتری از مایعات و نوشیدنی‌ها از فلاسک استفاده می‌شود. فلاسک‌ها علاوه بر حجم بزرگ‌تر، کاربرد حفظ دما هم دارند، که بسته به انواع آن زمان و دمای حفظ شده متفاوت است. ممکن است جنس استفاده شده برای ساخت این ظرف از پلاستیک یا فلز  باشد.

این موارد همگی از بهترین انتخاب‌های ممکن برای یک هدیه تبلیعاتی مناسب و کاربردی خواهند بود. انتخابی ساده و شایسته که همواره در جلوی چشم قرار می‌گیرند و حس خوبی را به مخاطبان منتقل می کنند.

چنانچه قصد خرید هدیه تبلیغاتی کاربردی و مناسب را دارید و در انتخابتان مردد هستید پیشنهاد می کنیم حتما به سایت هدایای تبلیغاتی حس هفتم سری بزنید مطمئنا پشیمان نخواهید شد.

3.7/5 - (3 امتیاز)