آموزش طرز تهیه سوپ گل کلم و پنیر چدار فوق العاده خوشمزه خانگی
آموزش طرز تهیه سوپ گل کلم و پنیر چدار فوق العاده خوشمزه خانگی

طرز تهیه سوپ گل کلم و پنیر چدار برای این پست آموزش طرز تهیه سوپ گل کلم و پنیر چدار خوشمزه و لذیذ را آماده کرده ایم. برای مشاهده این آموزش آشپزی با ما در مجله “پاتوق من” همراه باشید. مواد لازم سوپ گل کلم و پنیر چدار گل کلم خرد شده ۶ فنجان پنیر چدار رنده شده […]

طرز تهیه سوپ گل کلم و پنیر چدار

طرز تهیه سوپ گل کلم و پنیر چدار

برای این پست آموزش طرز تهیه سوپ گل کلم و پنیر چدار خوشمزه و لذیذ را آماده کرده ایم. برای مشاهده این آموزش آشپزی با ما در مجله “پاتوق من” همراه باشید.

مواد لازم سوپ گل کلم و پنیر چدار
گل کلم خرد شده۶ فنجان
پنیر چدار رنده شدهیک و نیم فنجان
پیاز خرد شده۲ فنجان
کرفس خرد شده یک و نیم فنجان
هویج خرد شده نصف فنجان
سیر له شده۲ حبه
سیب زمینی (پوست کنده و ریز شده) ۲ عدد
آب مرغ۶ فنجان
برگ بو۲ عدد
آویشنیک و نیم قاشق چایخوری
نمکبه میزان لازم
فلفل سیاه تازهبه میزان لازم
سس سویا و سرکه۱ قاشق چایخوری
کرهکره

طرز تهیه سوپ گل کلم و پنیر چدار

با آموزش طرز تهیه سوپ گل کلم و پنیر چدار از سری آموزش‌های آشپزی مجله “پاتوق من” در خدمتتان هستیم. برای تهیه سوپ گل کلم و پنیر چدار خوشمزه ابتدا باید پیاز و هویج و کرفس را خرد کنید و در قابلمه بریزید و با کره تفت دهید تا کمی نرم شوند.

سیرها رو هم به مواد اضافه کنید و کمی تفت دهید. سپس سیب زمینی‌های نگینی خرد شده، آب مرغ، گل کلم، برگ بو، آویشن، نمک و فلفل سیاه را داخل قابلمه روی مواد بریزید.

حرارت را زیاد کنید تا آب مرغ جوش بیاید و مواد پخته شوند سپس حرارت را کم کنید تا سوپ به آرامی جا بیفتد و مواد بپزند. قابلمه را از روی حرارت بردارید و برگ بوها را از آن خارج کنید سپس با استفاده از یک مخلوط کن یا گوشت‌کوب برقی، سوپ را خوب مخلوط کنید تا به صورت پوره در بیاید.

پنیر چدار را در این مرحله اضافه کنید و خوب مخلوط کنید. سوپ را دوباره روی حرارت قرار دهید و در آخر سس سویا و سرکه را اضافه کنید. این سوپ با نان‌های ترد خیلی خوشمزه می‌شود.

آموزش آشپزی

همچنین بخوانید : کوکوی گل کلم » خورش گل کلم » ترشی گل کلم » سالاد کلم

5/5 - (1 امتیاز)