آموزش طرز تهیه سوپ مرغ و سبزیجات خوشمزه برای سرماخوردگی
آموزش طرز تهیه سوپ مرغ و سبزیجات خوشمزه برای سرماخوردگی

آموزش طرز تهیه سوپ مرغ و سبزیجات خوشمزه برای سرماخوردگی سوپ مرغ یکی از معروف ترین سوپ های جهان است که بیشتر برای افراد بیمار و بیمارهایی مثل سرماخوردگی که بدن را ضعیف می کنند طبخ می شود. این سوپ بسیار مقوی و سالم است و برای کسانی که ضعیف هستند توصیه می شود. در […]

آموزش طرز تهیه سوپ مرغ و سبزیجات خوشمزه برای سرماخوردگی

سوپ مرغ , طرز تهیه سوپ مرغ , دستور پخت سوپ مرغ , درست کردن سوپ مرغ

سوپ مرغ یکی از معروف ترین سوپ های جهان است که بیشتر برای افراد بیمار و بیمارهایی مثل سرماخوردگی که بدن را ضعیف می کنند طبخ می شود. این سوپ بسیار مقوی و سالم است و برای کسانی که ضعیف هستند توصیه می شود. در این مطلب با اموزش طرز تهیه سوپ مرغ خوشمزه با ما همراه باشید.

سوپ مرغ , طرز تهیه سوپ مرغ , دستور پخت سوپ مرغ , درست کردن سوپ مرغ

مواد لازم سوپ مرغ

« مرغ :•: ۱۲۰۰ گرم »

« نخود فرنگی :•: ۱۰۰ گرم »

« سیب زمینی :•: ۱۰۰ عدد »

« هویج :•: ۴ عدد »

« ساقه کرفس :•: ۱ عدد »

« تره فرنگی یا پیازچه :•: ۱ عدد »

« جعفری تازه :•: ۱ دسته »

« آویشن تازه :•: به میزان دلخواه »

سوپ مرغ,سوپ مرغ و قارچ,سوپ مرغ برای سرماخوردگی,سوپ مرغ با جو,سوپ مرغ با ورمیشل,سوپ مرغ و سبزیجات,سوپ مرغ سرماخوردگی

سوپ مرغ خوشمزه , سوپ مرغ و سبزیجات , سوپ مرغ برای سرماخوردگی , s, lvy

آموزش آشپزی و دستور تهیه سوپ مرغ خوشمزه و مقوی برای سرماخوردگی

طرز تهیه سوپ مرغ

برای تهیه سوپ مرغ ابتدا هویج و سیب زمینی را پوست کنده و خرد می کنیم. بسته به سلیقه می توانید مواد سوپ را درشت یا ریز خرد کنید. کرفس را خرد می کنیم.

برگ ‮های جعفری را جدا کرده و خرد می کنیم. مرغ را با آب سرد شسته تکه کرده و با حوله کاغذی خشک می کنیم. مرغ را همراه با هویج ، کرفس ، سیب زمینی ، پیازچه خرد شده و آویشن را در یک قابلمه بزرگ قرار می دهیم.

داخل قابلمه آب می ریزیم تا روی مواد را بگیرد. شعله را زیاد می کنیم تا مواد جوش بیایند، کمی نمک اضافه کرده و اجازه می دهیم تا برای ۱ ساعت و نیم روی حرارت ملایم آرام بپزد.

اگر می خواهید سوپ شما شکیل تر باشد بعد از پخت مرغ آن را از قابلمه خارج کرده تا له نشود، سپس بگذارید آب سوپ روی حرارت بماند تا به غلظت دلخواه برسید اما اگر سوپ خوشمزه تری می خواهید بگذارید مواد با هم تا مرحله آخر بپزند،

در زمان سرو می توانید استخوان های مرغ را خارج کرده و نوش جان کنید. پانزده دقیقه قبل از سرو نخودفرنگی و جعفری خرد شده را به سوپ مرغ اضافه می کنیم. قبل از سرو ساقه آویشن را از سوپ خارج کرده و نوش جان می کنیم.

سوپ جو قرمز رستورانی , سوپ جو قرمز خوشمزه , طبخ سوپ جو قرمز

آموزش طرز تهیه سوپ مرغ و سبزیجات خوشمزه برای سرماخوردگی

4/5 - (82 امتیاز)