خانه » آشپزی و تغذیه » آموزش آشپزی » آموزش طرز تهیه سوپ گوجه فرنگی رژیمی خوشمزه و مقوی
بروز شده در 28 اردیبهشت 1395 ساعت 08:25

آموزش طرز تهیه سوپ گوجه فرنگی رژیمی خوشمزه و مقوی

آموزش طرز تهیه سوپ گوجه فرنگی رژیمی خوشمزه و مقوی

سوپ گوجه فرنگی , soop goje farangi , s,\ ',[i tvk'd

آموزش آشپزی و دستور تهیه سوپ گوجه فرنگی رژیمی و خوشمزه

مواد لازم سوپ گوجه فرنگی

« گوجه فرنگی متوسط :: 4 عدد »

« کره :: 1 قاشق غذاخوری »

« پیاز متوسط رنده شده :: 1 عدد »

« آرد :: 1 قاشق غذاخوری »

« رب گوجه فرنگی :: 1 قاشق غذاخوری »

« آب گوشت :: 1 پیمانه »

« نمک و فلفل سیاه :: به میزان لازم »

« ریحان تازه یا خشک :: 1 قاشق چایخوری »

« جعفری تازه یا خشک :: 1 قاشق چایخوری »

,سوپ گوجه فرنگی,سوپ گوجه فرنگی ساده,سوپ گوجه فرنگی ایتالیایی,سوپ گوجه فرنگی ترکیه,سوپ گوجه فرنگی هندی,سوپ گوجه فرنگی رژیمی,سوپ گوجه فرنگی فرانسوی,سوپ گوجه فرنگی و ریحان

سوپ گوجه فرنگی , طرز تهیه سوپ گوجه فرنگی , سوپ گوجه فرنگی رژیمی

آموزش آشپزی و دستور تهیه سوپ گوجه فرنگی رژیمی و خوشمزه

طرز تهیه سوپ گوجه فرنگی

در یک قابلمهٔ متوسط مقداری آب را می جوشانیم. گوجه ها را برای 2 الی 3 دقیقه درآب جوش می اندازیم. آب جوش را خالی می کنیم و می گذاریم گوجه ها کمی خنک شود. با این کار پوست گوجه ها راحت کنده می شود. پوست گوجه ها را می کنیم و آنها را ریز خورد می کنیم. با همزن خوب می زنیم تا به صورت پوره نرم در آید، آن را کنار می گذاریم. کره را روی حرارت ملایم ذوب می کنیم. پیاز خرد شده یا رنده شده را در کره تفت می دهیم تا نرم و طلائی شود. آرد را اضافه می کنیم و به مدت 2 دقیقه هم می زنیم. سپس رب گوجه را اضافه می کنیم و باز هم به مدت 1 الی 2 دقیقه هم می زنیم. گوجه های پوره شده و آب گوشت و نمک را می ریزیم و می گذاریم جوش بیاید. پس از اینکه سوپ جوش آمد ، حرارت را کم می کنیم و می گذاریم به مدت نیم ساعت روی حرارت ملایم بخارکند. در آخر فلفل سیاه را اضافه می کنیم و در هنگام سرو روی آن ریحان و جعفری می ریزیم و داغ سرو می کنیم.

سوپ جو قرمز , طرز تهیه سوپ جو قرمز , دستور پخت سوپ جو قرمز

آموزش طرز تهیه سوپ گوجه فرنگی رژیمی خوشمزه و مقوی


به نظر شما این مطلب چند ستاره ارزش دارد ؟
امتیاز 4.36 ( 11 رای )

الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَ آلِ مُحَمَّد وَ عَجِّل فَرَجَهُم