طرز تهیه سالاد روسی و رمز و رازهای سالاد روسی خوشمزه در منزل
طرز تهیه سالاد روسی و رمز و رازهای سالاد روسی خوشمزه در منزل

طرز تهیه سالاد روسی سالاد روسی یکی از سالادهای معروف کشور روسیه است که به خاطر طعم خوبش در کشورهای مختلفی تهیه می شود. این سالاد به این دلیل شباهت زیادی به سالاد الویه دارد که سالاد الویه از روی سالاد روسی الگو برداری شده است. این سالاد در شب عید سال نو در کشور […]

طرز تهیه سالاد روسی

سالاد روسی , طرز تهیه سالاد روسی , دستور پخت سالاد روسی

سالاد روسی یکی از سالادهای معروف کشور روسیه است که به خاطر طعم خوبش در کشورهای مختلفی تهیه می شود. این سالاد به این دلیل شباهت زیادی به سالاد الویه دارد که سالاد الویه از روی سالاد روسی الگو برداری شده است. این سالاد در شب عید سال نو در کشور روسیه به عنوان غذای اصلی سرو می شود. در ادامه با آموزش طرز تهیه سالاد روسی با ما همراه باشید.

مواد لازم سالاد روسی
سیب زمینی۵۰۰ گرم
کالباس۵۰۰ گرم
خیارشور۲۵۰ گرم
هویج آبپز۱ عدد
نخود فرنگی۲ قاشق غذاخوری
شویدبه میزان لازم
سس مایونزبه میزان لازم
فلفل سیاهبه میزان لازم
نمکبه میزان لازم

طرز تهیه سالاد روسی

ابتدا سیب زمینی ها را به همراه مقداری آب داخل یک قابلمه می ریزیم و به صورت آبپز می پزیم به طوری که زمان خرد کردن له نشوند. سپس سیب زمینی ها را با کارد به صورت مربع های کوچک خرد می کنیم و در ظرف سالادخوری می ریزیم.

سپس کالباس و خیار شور را به صورت مکعبی یکدست خرد می کنیم و به ظرف سالادخوری اضافه می کنیم.

در ادامه سس مایونز را به همراه ادویه ها به سالاد اضافه می کنیم و مواد را مخلوط می کنیم تا سس مایونز به تمام نقاط مواد برسد. پس از مخلوط کردن مواد نخود فرنگی و شوید خرد شده را به سالاد اضافه می کنیم.

در پایان هویج آبپز شده را به صورت رنده شد یا ریز خرد می کنیم و برای تزیین سالاد استفاده می کنیم. روی سالاد را با یک سلفون می پوشانیم و انرا در یخچال قرار می دهیم تا خنک شود. حداقل باید سالاد به مدت ۲ ساعت در یخچال بماند سپس می توانید به نان سرو کنید.


پیشنهاد مدیر : سالاد سزار » سالاد الویه » سالاد فصل » سالاد ماکارونی

3.5/5 - (10 امتیاز)