طرز تهیه کوکو پیازچه و رمز و رازهای کوکو پیازچه خوشمزه در منزل
طرز تهیه کوکو پیازچه و رمز و رازهای کوکو پیازچه خوشمزه در منزل

طرز تهیه کوکو پیازچه کوکو پیازچه یکی از کوکوهای خوشمزه و مفید ایرانی است. از خواص پیازچه می توان به این مورد اشاره کرد که برای کسانی که کم اشتها هستند بسیار مفید است و باعث باز شدن اشتهای فرد می شود. با آموزش آشپزی و طرز تهیه کوکو پیازچه با پاتوق همراه باشید. مواد […]

طرز تهیه کوکو پیازچه

کوکو پیازچه,کوکوی پیازچه,طرز تهیه کوکو پیازچه,دستور پخت کوکو پیازچه

کوکو پیازچه یکی از کوکوهای خوشمزه و مفید ایرانی است. از خواص پیازچه می توان به این مورد اشاره کرد که برای کسانی که کم اشتها هستند بسیار مفید است و باعث باز شدن اشتهای فرد می شود. با آموزش آشپزی و طرز تهیه کوکو پیازچه با پاتوق همراه باشید.

کوکو لوبیا سبز,کوکوی لوبیا سبز,طرز تهیه کوکو لوبیا سبز,دستور پخت کوکو لوبیا سبز

مواد لازم برای ۴ نفر

پیازچه ۴۰۰ گرم

تخم مرغ ۴ عدد

آرد سفید ۲ قاشق غذاخوری

زردچوبه به میزان لازم

فلفل سیاه به میزان لازم

نمک به میزان لازم

روغن مایع به میزان لازم

طرز تهیه کوکوی پیازچه

پیازچه ها را پس از شستن با یک دستمال تمیز خشک می کنیم سپس به صورت ریز خرد می کنیم و در یک تابه مناسب با کمی روغن تفت می دهیم تا کمی سرخ شوند ، سپس از روغن خارج می کنیم و کنار می گذاریم. تخم مرغ ها را در یک کاسه می ریزیم و با نمک ، فلفل سیاه و زردچوبه مخلوط می کنیم.

هر زمانی پیازچه ها کاملا سرد شدند ، آنها را به تخم مرغ اضافه می کنیم.  آرد را هم کم کم اضافه می کنیم تا گوله نشود. مواد را خوب مخلوط می کنیم تا یکدست شوند. در تابه ای مقداری روغن می ریزیم تا داغ شود.

سپس از مایه کوکو بر می داریم سپس مانند کوکو سیب زمینی شکل می دهیم و در تابه می اندازیم. پس از اینکه یک سمت کوکو سرخ شد آنرا بر می گردانیم تا سمت دیگرش نیز سرخ شود. به همین ترتیب تمام مایه کوکو را آماده می کنیم و با نان نوش جان می کنیم. در زمان سرو در کنار کوکوی پیازچه مقداری گوجه فرنگی ، پیاز سفید و خیار شور هم قرار دهید.

کوکو گل کلم,کوکوی گل کلم,طرز تهیه کوکو گل کلم,دستور پخت کوکو گل کلم

3.3/5 - (3 امتیاز)