طرز تهیه کوکو استامبولی و دستور کوکو استانبولی خوشمزه و مجلسی
طرز تهیه کوکو استامبولی و دستور کوکو استانبولی خوشمزه و مجلسی

طرز تهیه کوکو استامبولی کوکو استامبولی یک کوکوی خاص و کمتر شناخته شده است که با مواد متنوعی که در آن موجود می باشد طعم بسیار لذیذی دارد که با اکثر ذائقه ها سازگار است. در ادامه با آموزش طرز تهیه کوکو استامبولی با ما همراه باشید. مواد لازم کوکوی استانبولی سیب زمینی ۳ عدد […]

طرز تهیه کوکو استامبولی

کوکو استامبولی,کوکو استانبولی,کوکوی استامبولی,طرز تهیه کوکو استامبولی

کوکو استامبولی یک کوکوی خاص و کمتر شناخته شده است که با مواد متنوعی که در آن موجود می باشد طعم بسیار لذیذی دارد که با اکثر ذائقه ها سازگار است. در ادامه با آموزش طرز تهیه کوکو استامبولی با ما همراه باشید.

مواد لازم کوکوی استانبولی
سیب زمینی۳ عدد
پیاز۲ عدد
تخم مرغ۴ عدد
پنیر پیتزا ورقه۵ عدد
لوبیا سبز۲ پیمانه
نمک ، زردچوبه و فلفلبه مقدار لازم

طرز تهیه کوکوی استانبولی

در مرحله اول سیب زمینی ها را به صورت نگینی ریز خرد می کنیم و به همراه مقداری روغن در یک تابه می ریزیم و تفت می دهیم تا سرخ شوند. نیاز نیست بیش از حد سیب زمینی ها را سرخ کنیم تا خشک شوند. در یک ظرف مناسب سیب زمینی های سرخ شده را می ریزیم.

پس از اینکار پیاز ها را نگینی خرد می کنیم و در روغن تفت می دهیم سپس به سیب زمینی ها اضافه می کنیم. در مرحله بعدی لوبیا سبز را به اندازه بند انگشت خرد می کنیم و آبپز می کنیم ، سپس به سیب زمینی و پیاز اضافه می کنیم.

در مرحله بعدی تخم مرغ ها را به همراه زردچوبه ، فلفل سیاه و نمک به مایه کوکو اضافه می کنیم و مواد را خوب مخلوط می کنیم تا یکدست شوند. در تابه ای مقداری روغن می ریزیم و پس از داغ شدن روغن مایه کوکو را داخل تابه می ریزیم.

این کوکو را باید مانند کوکو سبزی به صورت یکجا درست کنیم. پس از اینکه کوکو طلایی شد ، پنیرهای پیتزا را روی آن می چینیم و درب تابه را می گذاریم تا پنیر آب شود. سپس کوکو را به همراه سس دلخواه سرو می کنیم.


پیشنهاد مدیر : کوکو سیب زمینی » کوکو سبزی » کوکو بادمجان » کوکو مرغ

1/5 - (3 امتیاز)