آموزش کامل طرز تهیه قهوه فرانسه اصل و خوش طعم در منزل با شیر
آموزش کامل طرز تهیه قهوه فرانسه اصل و خوش طعم در منزل با شیر

طرز تهیه قهوه فرانسه آموزش دستور تهیه و مواد لازم قهوه فرانسه خوشمزه و خانگی را برای شما آماده کرده ایم. برای مشاهده این آموزش طرز تهیه نوشیدنی با ما در مجله “پاتوق من” همراه باشید. مواد لازم قهوه فرانسه قهوه فرانسه ۱ پیمانه دارچین ۲ چوب کوچک آب جوش ۱ فنجان آموزش دستور تهیه و […]

طرز تهیه قهوه فرانسه

قهوه فرانسه,طرز تهیه قهوه فرانسه,دستور قهوه فرانسه,درست کردن قهوه فرانسوی

آموزش دستور تهیه و مواد لازم قهوه فرانسه خوشمزه و خانگی را برای شما آماده کرده ایم. برای مشاهده این آموزش طرز تهیه نوشیدنی با ما در مجله “پاتوق من” همراه باشید.

مواد لازم قهوه فرانسه
قهوه فرانسه۱ پیمانه
دارچین۲ چوب کوچک
آب جوش۱ فنجان

شکلات داغ,طرز تهیه شکلات داغ,دستور درست کردن شکلات داغ

قهوه فرانسه روی گاز,قهوه فرانسه با دستگاه,قهوه فرانسه با فرنچ پرس,قهوه فرانسه با شیر,قهوه فرانسه در منزل,قهوه فرانسه با دستگاه دلونگی,قهوه فرانسه با قوری,قهوه فرانسوی

آموزش دستور تهیه و مواد لازم قهوه فرانسه خوشمزه و خانگی

طرز تهیه قهوه فرانسه

برای تهیه قهوه فرانسه ابتدا باید به این نکته دقت کنید که موقع خرید ، قهوه فرانسه معتبر باشد و اصل که طعم واقعی آن عالی است.

پودر قهوه فرانسه را با چوب های دارچین (یا پودر دارچین یا شربت دارچین) درون ظرف پرس کافی بریزید سپس بمقدار یک فنجان آب جوش به ظرف پرس کافی اضافه کنید.

قهوه ترک , طرز تهیه قهوه ترک , دستور قهوه ترک ,درست کردن قهوه ترک

قهوه فرانسه,طرز تهیه قهوه فرانسه,دستور قهوه فرانسه,درست کردن قهوه فرانسوی

و صبر کنید تا ۲ الی ۳ دقیقه قهوه دم بکشد ، سپس صافی را با آرامش بفشارید تا قهوه و دارچین کاملا پرس شوند. اینک قهوه فرانسه شما با طعمی فوق العاده آماده نوش جان کردن است.

می توانید در کنار قهوه فرانسه از شیر هم استفاده کنید که طعم بهتری به قهوه می دهد ، البته این موضوع به ذائقه و سلیقه شما بستگی دارد.

شیر کاکائو,طرز تهیه شیر کاکائو,چگونه شیر کاکائو درست کنیم

همچنین ببینید: قهوه ترک » هات چاکلت » موس قهوه » کیک قهوه

4.1/5 - (43 امتیاز)